AYO LISTEN UP! NO MATTER WHAT THEY SAY!
NO MATTER WHAT THEY DO–ok stop. Hai dan selamat kembali ke sekolah hohoho
Sorry tak updet sebab takde idea hohoho
"kau rasa Hansol ke culik Jeno dan Renjun?" Tanya Taeyong kepada Kun yang tengah hack cctv disekitar rumah Jeno dan hospital.
" Idk, nan molla" kata Kun lalu seseorang menjerit dari luar
"HYUNG! KUNYIT HYUNG!! OI OI!"jerit Lucas sambil berlari masuk ke dalam bilik Kun.
"Oit brengsek! Kau nak ape?! Ada pape info pasal Jeno dan Renjun ke?" Tanya Kun kepada Lucas
"Ni hah" kata Lucas sambil menghulurkan satu pendrive kepada Kun.
"Apa ni?" Tanya Kun sambil mengambil pendrive dari Lucas.
"Pendrive ah, takkan tak pernah gi sekolah hyung ni" bidas Lucas lalu Kun hanya
"Alo, orang gurau je" kata Lucas lalu Kun mencucuk pendrive ke laptop nya.
Satu file dibuka oleh Kun. Ianya sebuah video dari seseorang.
"Kalau kau nak selamat, kau kene bantu aku. Malam ni, pukul 12 Malam di Bangunan lama belakang gerai Jewaipi. Aku akan bagi info tentang Ji Hansol dan BTS kepada korang"
Taeyong, Kun Dan Lucas terdiam Dan memandang antara satu sama lain.
"Nak report polis tak?" Tanya Lucas kepada kun lalu Kun tepuk dahi nya.
"Woi kita mafia, buat pe nak call polis?" Kata kun lalu Lucas tersengih.
"Lucas, panggil semua termasuk Shotaro dan Sungchan. Malam ni kita ada kerja" arah Taeyong lalu Lucas angguk tanda faham dan blah.
"Nampaknya Malam ni kerja kita busy dari sebelum ni haiyooo" rungut Kun lalu Taeyong hanya menepuk bahu Kun .
.
"WHUT?! kau nak kitaorang bersedia Malam ni? Mak oi! Cepat nya" kata Yeobin kepada Taeyong.
Taeyong hanya mengangguk.
"Malam ni, Pukul 11:00 Malam, Johnny akan hantar korang kat satu bangunan berhampiran dengan gerai Jewaipi." Kata Taeyong sambil melukis pelan di whiteboard.
"Tiga orang akan duduk di sebelah timur, tiga lagi duduk disebelah barat. 4 lagi akan tunggu dalam kereta. If ada diantara kitaorang kene tembak, 4 lagi akan backup dengan WayV" terang Taeyong.
"Okey" kata 10 gadis itu kerana faham dengan penerangan Taeyong.
HOHOHO UPDET SIKIT JE SEBAB MALAM NI AKAN UPDET LAGI TAPI MUNGKIN LAMBAT SIKIT KOT 😅
PLOT TWIST?
OPKOS AKAN ADA 🤩
CER TEKA, SIAPA LELAKI YANG HANTAR PENDRIVE TU?
(+ Konpem semua tahu kan😏)
AND
APA YANG AKAN BERLAKU PADA MALAM TU?
SIAPA JAWAB DENGAN TEPAT, SAYA SPAM GAMBAR BIAS DIA BANYAK²
Hint:
takde hint 😎
YOU ARE READING
[✔️] MAFIA || 엔시티 127 APPLY FIC [CLOSED]
Fiksi PenggemarStatus: [COMPLETE] ✔️ P/s: sesiapa nak baca, get ready dengan mental yang kuat kerana ada banyak plot twist sehingga kan korang pun pening 😎