Negyedik Fejezet:Miért nem öltél meg?

226 9 0
                                    

Szinte a vér is megfagyott bennem ahogy futottam,nem tudtam merre megyek hiszen alig láttam valamit.én idióta azt hittem képes vagyok elfutni egy vámpír elől.
-Damon ne csináld tudom hogy nem ismersz még, de könyörgök engedj el!
-Te innen sehova amíg ki nem törlöm az összes emléked.
-Hát jó, gyerünk csináld, úgy is el akarok mindent felejteni de felőlem, meg is ölhetsz.
-Mivan? Ahj én nem akarlak bántani.
-Akkor miért jöttél utánnam? Miért nem hagyod hogy egyedül legyek, hogy szét tépjen valami állat?
-Mert.. Mert nem mondhatom el miért.
-Jó nem fontos elmondanod, a lényeg az hogy nem fogsz bántani-de mire ezt kimondtam ő már eltűnt, én pedig haza vettem az irányt.Szerettem volna azt hinni hogy ez az egész csak egy álom, de nem volt az. Eközben A Salvatore házban, azt próbálták kitalálni mihez kezdjenek.

-Na Damon, miért hagytad elmenni?
-Halgass, nem azért amiért te hiszed.
-Szerintem meg pont azért,rá jöttél milyen Katherine és ezért próbálsz mást találni.
-Nem erről szó sincs, viszont ha ő is tudja hogy boszorkány akkor nem kéne beavatni a kis akciónkba?
-Felejtsd el Damon, neki ahoz semmi köze.
-Oh értem, neki semmi köze a dolgokhoz.
-Ha annyira el akarod neki mondani hajrá, beszélj vele meg egy találkozót a Grillben.
-Naa végre valami használhatót is mondasz, de nekem nincs meg a száma úgyhogy marad Bonnie.
-Mit akarsz még Bonnietól?
-Nyugi, csak elkérem tőle Vickie telefon számát. - így is tett elkérte a számom és még aznap este fel is hívott.
-Igen?
-Szia Vicki.
-Damon?
-Talált.
-Miért hívtál? És honnan tudod a számom?
-Nyugi, Bonnietól kértem el, egyébként azért mert szeretném ha eljönnél velem és Stefannal egy találkára a Grillbe.
-Hmm na jó, de mikor?
-Holnap, Reggel 10:00-re legyél ott, rendben?
-Rendben, jó éjszakát Damon.
-Neked is.-amikor letette a telefont nem nagyon tudtam miért akarja hogy találkozzak velük, de Bonniet nem hívhattam fel mert már elég késő volt, viszont aludni egyeltalán nem tudtam ezért arra gondoltam hogy olvasok egy kicsit a boszorkány erőkről hátha az én erőm is mutatkozik, holott már rég jelen volt és csak az alkalomra várt. Viszont másnap reggel kételkedő gondolatokkal ébredtem, talán ez az egész átverés? És csak ki akarnak használni? Kétségeim csak akkor múltak el igazán amikor beléptem a Grillbe, ahol úgy tűnt engem már nagyon vártak akarom mondani hogy csak Damon várt mert Stefan nem volt sehol.

-Szia Damon

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Szia Damon.
-Oh már azt hittem el se jössz.
-Én meg azt hittem hogy Stefan is itt lesz.
-Jaa neki épp dolga van Elenával úgyhogy csak ketten fogunk csevegni.
-Pontosan miről?
-Először is gondolom furdal a kíváncsiság hogy ki ez a Katherine, ugye?
-Persze hogy érdekel, mivel nem mondtátok el.
-Mert te elszaladtál.
-Térj a lényegre.
-Szóval Katherine Pierce eredetileg Katharina Petrova, a családja kipaterolta otthonról így került Londonba utána pedig ide. Én és a drága öcsikém először 1864-ben találkoztunk vele, akkor mind a kettőnk kellett neki később át pártolt Stefanra, aztán amikor volt a vámpír vadászat akkor mind a kettőnk meg akarta menteni, de minket megöltek ő pedig át változtatott minket. Na de most figyelj most jön a legjobb része, Elena Katherine hasonmása így Rokonok is lehetnek feltételezzük mi.
-Hú ez egy igen hosszú történet.
-És még nincs vége.
-Na mi van még.
-Ki akarjuk hozni őt abból a kriptából ahova bezárták.
-És nekem ehez mi közöm?
-Boszi vagy te nagyon okos.
-Igen, de nekem még nem jött elő az erőm.
-Ahj könyörgök mond hogy segítesz, nekem szükségem van Katherinre.
-Oh szóval ezért nem öltél meg, mert a terv része vagyok?
-Félre érted.
-Jó tudod mit? Segítek, de csak azért mert jóba vagytok Bonnieval.
-Köszönöm Vicki, egy tündér vagy.
-Nincs mit de a tündérezést hagyd, érzem ám hogy nem gondolod komolyan. Majd még beszélünk,Szia.-miután elmentem úgy éreztem át kell mennem Bonniehoz, hogy ő is része ennek az egésznek, de meglepő módon ő tudta.
-Aha értem vagyis téged már másodjára kérnek meg?
-igen tudod..az első próbálkozásuknál részt vett a nagyi is.
-A nagyi? Várjunk csak ugye nem.
-De a nagyi ez után halt meg, mert túl sok erőt használt el egyszerre.
-De akkor mi is..
-Nem mi nem fogunk, segítek használni az erődet de akkor holnap reggel, legyél itt.
-Rendben.
-Oh és hozd a könyveket mert holnap meg fogsz tanulni mindent.
-Milyen könyveket?
-Oh igaz is neked még nincs könyved. De egyet se félj, itt az enyém nyugodtan olvass belőle.-amikor haza értem nagy örömmel olvastam az igés könyvet mert tudtam ha Bonnie igazat mond, már pedig ő nem hazudik akkor nekem is van erőm és ha törik ha szakad ő ki hozza belőlem.

csillagainkban a hiba. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora