(Rose - On The Ground)
[GIRIŞ]
Üyeler orman yolundan çıktıklarında karşılarına ara sokak çıktı. Orman yolu ara sokak ile birleşmiş gibiydi. Ara sokağı bitirdiklerinde geniş bir caddeydi geldikleri yer. Caddenin her iki tarafında da 1990'lı senelerde bulunan eski Paris'ten apartman binaları vardı; demir balkonlar, soluk kahverengi, yeşil, mavi ve sarı renklerle boyanmış duvarlar, sepetinde renk renk çiçeklerle gezen bir palyaço, eskimiş taşlarla döşenmiş kaldırımlar, ve daha bir çok şey ile göze oldukça hoş gelen bir caddeydi.
"Burası kasaba mı?" Üyeler etrafı incelerken ne kadar güzel ve eskilerin neşeli havasını anımsatan bir yer olduğunu düşünüyorlardı.
"Harika." Özellikle bir başka evrenden gelen cehennemden farksız bir yerde büyüyüp yetişmiş olan Yoongi, ileri teknolojinin bol olduğu saray veliahtları Seokjin ve Jisoo, devler ülkesinden gelen Jimin, hayatının büyük ve en önemli kısımlarını nefretle dolup taşan yaşıtları ve öğretmenlerinin olduğu 4 duvar arası yurtta anne babasız şekilde geçiren Namjoon, senelerini bir demirlik içerisinde hapishanede geçiren Rose için burası cennet gibiydi.
Çevredeki insanların yüzlerinden eksik olmayan güzel gülümsemeler, koluna taktığı çantasıyla şık giyinip civardaki erkekleri mest eden kadınlar, sokak şarkıcıları, dans eden sevgililer... Kasaba gerçekten baya güzeldi.
"Baksanıza, insanlar fotoğraf çekiniyor. Biz de gelmişken çekinelim mi?" Diye sordu Jungkook.
"Hayır, zamanımız yok." Namjoon her zamanki gibi dakikliğine önem gösterince Lalisa üyelerin kollarından tutarak hepsini sürükledi. Jungkook istediğini yapmak için çaba gösteren Lalisa'ya baktı iki dakika boyunca, sonra kameramanın yanına gitti. "Merhaba, bizi çekebilir misiniz acaba?"
Kameramanı kaptıktan sonra üyelere duvarın önüne geçmelerini ve poz verip gülümsemelerini söyledi. Hepsi birleşip poz verdiklerinde, ortaya güzel bir fotoğraf çıktı.
Makineyi alıp üyelerin yanına geldi Jungkook, ardından çıkan fotoğrafı gösterdi.
"Hava kararık çıkmış, nasıl oldu o?" Diye sordu Namjoon.
"Fotoğraf makinesinde efekt kullanabiliyorsun, fotoğraf şuan efektli." Diyerek açıkladı Lalisa.
Üyeler sevinerek bir fotoğraf daha çekinmek istediler. Birkaç fotoğraf sonra Jisoo, Hoseok ve Jennie yeniden çekinmek için caddenin ortasına geçtiler. Kameraman yine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 2: Dağılış® | #f-action (✓)
Fantasy"Charles Xavier tarafından büyütülen ekip, zamanla olgunlaşmaya başlamışlar ve birer genç çocuk olmuşlardır. Artık güçlerini geliştirmeleri, onları gerçek hayata hazırlayacaktır ve görevlere gidecek, savaşacaklardır. Lakin yaşanan talihsiz bir olay...