Olyan este 10-11 óra magasságában értem haza a próbáról. Érdekes módon most egyáltalán nem voltam fáradt, úgyhogy leültem a laptopom elé és sorozatot néztem egészen fél 1-ig, amikor is megszólalt a telefonom. Azt gondoltam Jihyuk az, hogy talán megint nálam aludna, de nagy meglepetésemre Hajin neve villogott a kijelzőn.
-Mondjad. – szóltam bele miközben egy nagy adag pattogatott kukoricát tömtem a számba.
-Hé Oceane! – kiabált a készülékbe én pedig azt automatikusan elemeltem a fülemtől nehogy megsüketüljek. – Wookyung bajban van! Gyere gyorsan!
-Mi történt? – pattantam fel azonnal.
-Megtámadta- Ne rángassátok már! – ordított a vörös valakikkel. – Megtámadták a bár előtt!
-Kik?!
-Pár lotyó! Valamin elkezdtek veszekedni és most nem tudom szétválasztani őket!
-Az Istenit Hajin! – ültem vissza az ágyra. – Hívd Jihyuk-ot, vagy old meg magad...mit bánom én, most nem érek rá.
-Oceane, bassza meg szét fogják szedni!
-Nagy lány már, tud magára vigyázni. Plusz te is ott vagy. Mentsd meg. – vontam vállat. – Na puszi.
-Ha le mered tenni és esküszöm-!
És azzal ki is nyomtam a telefont. Volt már ilyen nem egyszer. Wookyung-ot és engem is sokszor megszólított pár lány a fiúk miatt. Nem tetszik nekik, hogy mi közelebb kerülhetünk a fiúkhoz ezért általában vagy szócsatába elegyednek velünk vagy nekünk jönnek, de általában az utóbbi. Wookyung többször került már ilyen helyzetbe, nem azért nem megyek oda, mert nincs kedvem vagy ilyesmi, hanem azért mert tudom, hogy 10 lánnyal szemben is ő állna ki nyertesként. Mire a bár elé érnék már rég le lenne rendezve az egész. Nem kellek én oda.
...
-Tegnap korán elment a próbáról és mégis az összes órán aludt. Miért olyan fáradt? – töprengett hangosan a törpe a 4. szünetben.
Én, Kyungjong és Hajin kiültünk az udvarra, míg a többiek a teremben maradtak melegedni. A két idióta egész álló nap Jihyuk-ról beszélt. Most kezdték el észrevenni, hogy furán viselkedik a vezérünk. Ideje volt amúgy.
-Mit foglalkozol vele? – nézett rá Hajin, aki éppen a lófarokba kötött hajammal szórakozott.
-Legalább ő törődik a többiekkel. – löktem el a kezét, mert már kissé idegesített.
-Te beszélsz?! – ütött oldalba a könyökével. – Éjszaka a segítségedre szorultam és szartál jönni!
-Megoldódott a probléma vagy sem? – néztem rá, mire ő fancsali arccal a másik irányba fordult. – Na látod. Akkor meg miről beszélünk?
-Most nem rólatok van szó, hanem Jihyuk-ról és Sooah-ról. – szólt ránk a törpe.
-Mi van Sooah-val? – kérdezte tőle Hajin.
-Mindketten olyan furák. – kezdett ismét töprengeni Kyungjong. – Egyre furábbak.
-Még csak most veszed észre? – nevetett fel a vörös.
-Na, megszólalt. – gúnyolódtam, mire Hajin bosszúsan felhúzta a sálamat egészen a homlokomig.
-Azóta ilyenek mióta lakást cseréltek...
-Én Jihyuk helyében ott megragadtam volna az alkalmat. – kuncogott a vörös miközben én visszahúztam a nyakamra a sálat.
-Gusztustalan vagy!
KAMU SEDANG MEMBACA
Shut Up Flower Boy Band: Küzdj az álmodért!
Fiksi Penggemar"Futok érted, majd felébredek." "Szeretlek, majd felébredek." "Egy dal neked, majd felébredek."