Selamlar nasılsınız
Akşam yazdığım bölümü gece atıyorum zaten cumartesiyede girdik :)
Bu hafta sonunun ilk süpriz bölümü hiçlikten geldi :)
Bomba bölüme hazır olun 😍🙈♥ 😍
Bölüm şarkısı-Kolpa: Ölünmüyor mutsuzluktan (Dediğim yer de açıp, kapayalım dediğim yere kadar açık tutup tekrar tekrar başa alın lütfen.)
İyi okumalar
Siran'dan
Kum torbasına attığım kaçıncı yumruktu bilmiyordum, tek bildiğim çok öfkeli olduğum ve öfkemi bir yerden çıkartmak istediğimdi.
''Abi elin kanıyor. ''
Erdem, yine yersizce kapıya vurmadan gelmiş, bana karışıyordu. Sinirliyken bana dokunmaması gerektiğini öğrenememişti anlaşılan.
''Erdem çık dışarı.''
Erdem beni umursamayıp kum torbasının önüne geçti. Yok gel abi bir yumruk da bana vur diyordu, andaval herif.
''Abi sakinleş biraz, bu kadar öfkelenmenin sana faydası yok.''
Elimi kum torbasından çekip, zaten atamadığım sinirim de üzerimdeyken Erdem'in suratına yumruğumu geçirdim.
''Sana çık dedim.''
Ağzı kanamaya başlamıştı. Ağzındaki kanı silip o da benim suratıma yumruğunu geçirdi.
''Kendine gel, Siran Demirkan.''
Onun yumruğu kendime gelmem içindi.
Erdem'in yumruğuyla ben de bu sefer duvara yumruğumu geçirdim.
'' Gelemiyorum Erdem, gelemiyorum.''
Vurduğum duvarın dibine çöktüm.
''Görmüyor musun bıraktı beni her yerden engelledi, üstelik hiç bir şey söylememe izin vermedi bile. ''
Erdem, yanıma gelip aynı benim gibi yere çöktü ve elini dostça omzuma koydu.
''Sakinleş abi vardır bir nedeni, elbette ki. ''
Benim nedenler umurumda değildi.
''Nedenler umurumda değil Erdem. Her şey yolunda giderken, berbat oldu, benim tek düşündüğüm bu.
''Ben daha fazla böyle eli kolu bağlı duramam.''
''Gidiyorum ben.''
''Nereye ?''
''Hira'ya.''
''Abi elin kan içinde, bu halde gitme.''
''Umurumda değil, Erdem.''
Hira'dan
Emirle de Siranla da tüm bağlantımı kesmiştim. Esma ya göre en iyisini yapmıştım, Nira'ya göre de kesinlikle en iyisi ve en doğrusu buydu. Peki ya neden öyle hissetmiyordum.
Salonda boş boş kapalı televizyona bakmayı bırakıp, odama çıktım. Biraz ders çalışıp, kafamı dağıtmalıydım evet. Ders masama geçtiğimde kitaplıktan ders kitaplarımı alırken, bir not çarptı gözüme bu, Sira'nın bana yazdığı ilk nottu.
''Bu filme girmek istediğini biliyorum, lütfen kabul et iyi seyirler meleğim.''
''Hirasına meftun bir bilinmeyen :)''
(şarkıyı açalım)
Yapma Hira, ağlama. Unutulur elbet her şehir ve insan biliyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)