Come to me

4.8K 183 159
                                    

Babamın koluna girmiştim , beyaz eldivenlerimin arkasından uçuşan pembe kiraz çiçeği yaprağı döküntüleri görüntüyü güzelleştiriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamın koluna girmiştim , beyaz eldivenlerimin arkasından uçuşan pembe kiraz çiçeği yaprağı döküntüleri görüntüyü güzelleştiriyordu . Beyaz gelinliğimin ağırlaştığını hissederken dizlerim beni yüz üstü bıraktı , yere çöktüm . Yere bakabiliyordum . Sadece yere bakabiliyordum . Önüme düşen kırmızı damlanın kan olduğunu fark etmemle birlikte kafamı kaldırmaya çalışır oldum . Parmak uclarımın ıslandığını hissettiğimde onlara baktım ve sadece kan vardı . Ellerimde kan vardı .

Benim

Kim Jennie'nin elleri kanlıydı

Yaklaşan sesle birlikte siyah ayakkabılar önümde durdu . Kafamı kldırdım . Ve tehşis edemediğim bir yüzün parıltısıyla büyüleniyordum . Yüzüme çarpan soğuk rüzgarların dudağımda bir şeyin kuruttuğunu anlar anlamaz elbisemi tutup dudağıma sürdüm . Beyaz elbisem artık kanlıydı .

Somsoğuk olan kalbime dokunarak gözlerimi açtım .

Tavana bakıyordum , etrafı kontrol ettim . Üşüyordum belki ama rüya olduğunu anlayınca mutlu olmuştum . Ve nedense ne gördüğümü unutmuştum bile ... kötü bir rüya görmüştüm bu kesindi .

Babamı 5 yıldır görmemiştim ve haftaya buraya gelmesini isteyecektim . Bir mektup yollamamız lazımdı ve mektup hazırdı . Doğum günümde gelmesini istemiştim . Heyecanla aşağı indim annemin izin vermesi için suyuna falan gitmem lazımdı ama halamın geldiğini görünce selamlaşıp sütlü çay hazırladım .

Çayı getirirken halamla annemin fısıldaştığını duydum . Normalde hep yüksek sesle konuşurlardı ve kısık sesle konuşmaları beni cezbetmişti , onları dinlemeye başladım .

" Kim ailesinin oğlu "

" Ama o hasta değil mi ? "

" Evet öyle ama Kim ailesinden tek bekar kişi o ve onlarla muhattap olmak bile imkansız gibi bir şey . Ülkenin başkanlarıyla bile bağlantıları var . İstemez misin? "

" İsterim istemesine ama bu bizim kararımızla olmaz "

" Jennie kabul ederse evlensinler "

Ben ve evlenmek mi? Çaydanlıkla birlikte tuttuğum her şeyi yere düşürdüm ve porselenlerin kırılması ile annem yanıma koştu .

Çoğu arkadaşım ailelerin isteği ile evlenmişti ve bunu onlar seçmiyordu ama ben asla onlardan biri olacağımı düşünmemiştim . Daha dün Chaeyoung evlendiğini söylemişti ve buna inanamamıştım şimdi sıra bende mi?

Ellerim titrerken yerdeki kırıkları toplamaya başladım . Ellerim kesiliyordu ve annemin bana bağırdığını bile duyamıyordum .

Annemin ellerimi tutması ile sanki daha önce yaşadığım bir sahne canlandı önümde . Beyaz eldiven , kanayan parmaklar...

" Jenn- "

" Jennie ! " halamın sesiyle uyanmıştım .

" Be-Ben evlenmiyorum! "

" Jennie... sonsuza dek bu evde annen ve babanla yaşamak istediğine emin misin? Evlenme zamanın geldi ''

" Evlenmek istemediğime eminim "

" Jennie yakında annen ölecek bunu kabul etmek istediğine emin misin? " demesiyle ilk önce halama baktım sonra anneme ama annem çoktan mutfağa geri gitmişti.

" Baban ilaçları bulamıyor ve tek çare bakanlıktan istetmek bunu yapabilecek tek kişi Kim ailesi ''

Annem yara bandı ve mendil getirip ilk önce ellerimi sildi sonra sardı . Beyaz sargı çabucak kanlanırken derin bir nefes aldım .

Babam aylarca annemin ilacı için ülkeleri geziyordu ama nafileydi . Annemler yeni yaptıkları çayı içerken onların yanına oturmuştum . Bu sene evdeki tüm çalışanları kovmuştuk . Bunun mantıklı bir nedeni yoktu . Annem sadece daha çok anne gibi davranmak istiyordu . Son günlerini anne olarak geçirmek istiyordu . Ev işleri ve yemek falan filan..

Annemin içeri gitmesi ile halam bana fısıldadı

" Eğer 15 günlüğüne Kim ailesinin oğluna dayanabilirsen yeterli olur . Bakanlığa ilettikleri mektup ulaşınca ilacı annene yollarlar ve ondan ayrılırsın . Sadece 15 gün Jennie " nazikçe gülümsemişti .

Annemin ölmesini istemiyordum tabii ama evlenmek benim ölümüm olacak gibiydi . Evlenenler ne yapar , nasıl yaşar bilmezdim ve at arabalarında ki yaşlı adamlar gibi bir adamsa korkardım . Ve ya ondan ayrılınca ya onu üzersem?

Tüm günümü yatağımda geçirmeyi tercih edip yatağıma uzandım .

Korsem beni biraz sıkmıştı bu kilo aldığım anlamına geliyordu . Gözlerimi her kapattığımda annemin gülümseyişi yemek yapmaya çalışması gözümde canlanıyordu . Sadece 15 gün Jennie .

Onunla evlen

Mektubu yollasınlar

Annem ilacı alınca

Boşan ve...

Annenin sağlıklı

Babanın akşamları evde geçirdiği

Bir hayat .

Gülümsediğimi fark edince kabul ettiğimi de fark etmiştim . Evet onunla evleneceğim . 15 gün boyunca ne denirse onu yapacağım ve sonra tekrardan odama , bu yatağıma ve istediğim hayata geri döneceğim .

Tanıtım bölümü tarzında başlangıç olduğundan kısa oldu bir sonraki bölümler max 1000 kelime olacak~ min 800~

Umarım seversiniz dark ve haşmetli bir kurguya başlamak istedim . Beni destekleyecek olan herkese şimdiden teşekkür ederim . İyi okumalar ❣️

Sevdiyseniz oylamayı ve yeni bölümlerden haberdar olmak için kütüphanenize kaydetmeyi unutmayın~ 💫

Başlangıç tarihi : 20.03.21

⊱ Kiss Of Death ⊰  Taennie | VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin