Пролог

8 2 0
                                    


Центральному департаменту з суспільної комунікації. 20.01.2070

Цілком таємно

Завдання:

1. Розробити та провести заходи серед населення по популяризації космічних програм Об'єднаного Центру Підкорення Космосу (далі ОЦПК).

2. Розробити план та провести заходи з інформування населення планети про програму гіперпросторових стрибків - "HyperJump".

3. Довести інформацію про приймання добровольців від комерційних та некомерційних організацій для участі в заході планетарного значення.

4. Провести анкетування та первинний відбір кандидатів для подальшої участі в проєкті ОЦКП - "HyperJump".

5. Передача всіх матеріалів до ОЦПК.

Матеріали для ознайомлення у додатках з 1 по 30-й.

Інженерно-науковому департаменту ОЦПК. 2.02.2070

Цілком таємно.

Завдання:

1. Використовуючи усі наявні інструменти та ресурси в найкоротший час розробити дійсну модель розвідувально-пошукового корабля.

2. Задана модель має бути оснащена найсучаснішими модулями систем:

- керування

- життєзабезпечення

- навігації

- безпеки

- гіпердвигуном нової розробки

- системами зв'язку

3. Зробити розрахунок характеристик на двох членів екіпажу

4. Продублювати всі системи забезпечення.

5. Виконати доручення не пізніше квітня 2075 року.

6. Технічне Завдання у додатках 1-17.

Звітний план проєкту "HyperJump" ОЦПК 7.04.2070

Останні прориви в наукових дослідженнях, та деякі винаходи, дають можливість людству зробити крок на зустріч до освоєння інших систем. Ми довгий час стояли на порозі й чекали цього моменту. Тепер, коли в нас є гіпердвигун, системи штучного інтелекту та розвинені нейромережі, ми готові до рішучих випробувань. Країни Планетарного Об'єднання та приватні підприємства мають забезпечити проєкт штатом добровольців. Най новітні кораблі нового класу з надсучасними системами забезпечать неупереджені результати експерименту.

RepetereWhere stories live. Discover now