12/3/21

6 1 0
                                    

Bugun sana yazisimin ama silisimin onuncu gunu. Icimden yazmak gram gelmiyor ama gunumu anlatacagim diye soz verdim kendime. Ne yaptim ne yedim hepsini anlatacagim. Bu sabah uyandigimda anksiyeteme puan verecek bi atak gecirmedim. Halbuki dun ilacimi almayi biraktim ve ilac mi beni bu hale getiriyormus diye cok sinirlendim. Kuslar kadar hafif bi sekilde kalktim yataktan. Keyfim baya yerindeydi.
Kulagim cinliyor simdi. Acaba beni mi aniyorsun? Beni ansaydin en azindan online miyim diye bana bakardin. Her neyse, bu gece de ilacimi icmeyecegim ve bakalim nasil hissederek uyanacagim gune. Uyandiktan sonra kahvalti yapmadan oylece saat on ikiye kadar telefonda oyalandim. Derse girdim bir saat. Baya sikici gecti beste hocanin dersi. Zaten farmakognozi kadar gereksiz bi ders daha once hic gormemistim.
Bi tabak nesquik yedikten bir saat sonra yarim saatlik spining yaptim evdeki bisiklette. Banyo edip tam derslerime koyulacaktim ki babam aksama halamlarin gelecegini soyledi. Halami aradim aksam saat altida bizde olurlar dedi. En buyuk yigenimi aradim cani bisey cekiyor mu yapayim diye, havuclu biskuvili top istedigini soyledi. Ben de hemen yapmaya giristim. Yaparken masumlar apartmanini da izledim bi yandan. Sonra milfoy hamuruyla ucgen borekcikler yaptim. Derken aksam yemegi vakti geldi. Biraz da annemin yardimiyla kabak yemegi yaptim kiymali. Tuzunu az koyuyorum yemeklerin diye bu da biraz tuzsuz olmustu ama genel olarak ilk denememe ragmen begenildi. Halamlar geldiginde hersey hazirdi. Yeme icme derken cocuklarin uykusu geldi, kactilar. Ben de bulasiklari hallettim ve yatagima girip telefonda oyalandim. Bugun kirmizi oda vardi ama kacirdim. Bastan izlemeyince guzel olmuyor diye yarina biraktim izlemeyi.
Simdiyse acaba bu sacma sapan yazmalarimi kim okuyacak diyerek bos bi sekilde sacmaliyorum. Hayatim o kadar bos ve ayni gidiyor ki, artik yazacak bisey bulamiyorum. Halbuki bugun daha onuncu gun.
Demekki bi anlik hevesmis sana yazmak istemem. Gene konunu acip burda kendimle kavga etmeyecegim. Tek istedigim bolumu bitirmek.
Bugun gerceklesen uc inanilmaz olay (cok inanilmazdi!)
- anksiyetesiz bi gunduuu
- halamlar bize geldi
- yarim kilo vermisim
Ogrenilen uc ders
-yemek yemeyince ölmuyorum
-kubranin gelmesini bekleme
-sanpaku gozlere sahibim, bu gozlere sahip kisiler bi deyime gore psikolojileri bozukmus ve trajik bi sekilde öluyor veya intihar ediyorlarmis.
Bugun ne olsaydi daha guzel olurdu?
- suyumu bitirebilseydim. Sadece bir litre icebildim.

Sadece GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin