A kötelező tisztálkodás után, neki is láttak az evésnek, ami jóformán akkora mennyiséget jelentett, ami egy 5 fős családnak elég lenne egy hétre. Az étkezés befejeztével Trunks kihasználva az alkalmat beszélgetést kezdeményezett:
-Apa!
-Mi az?
-Te is hamar elvesztetted az apád, igaz?
-Igen.
-Akkor neked sem volt egy mentor az életedben, aki segített volna neked?
-Ameddig élt az apám, addig ő töltötte be ezt a szerepet, utána pedig volt egy mesterem az FF-ben.
-Komolyan?! És ő milyen volt?
-Tudod, az egy hosszú történet.
-Igazából, mi még egy jó darabig itt leszünk, szóval ráérünk.
-Rendben, de az edzés rovására nem mehet a mesélés.
-Persze, az egyértelmű.
-Ismered az FF történetét?
-Igen! Anya említette, hogy te állandóan olvastál a szabadidődben, ezért követtem én a példádat.
-Tch....Végre valami értelmeset is hallok tőled.
Trunks egy pillanatra büszkének érezhette magát, de nem volt sok ideje a büszkélkedésre, mivel Vegeta elkezdte mesélni a történetet:
-Mindez akkor történt, amikor 12 éves voltam, és annak ellenére, hogy fiatalon szinte nincstelenné váltam, tele voltam amibíciókkal, hogy én leszek egyszer az univerzum vezére, hogy véghez vigyem mindazt, amit az apám elkezdett volna. Megállíthatatlannak éreztem magam a fiatalkorom ellenére is. Az egyik küldetésünk előtt Freeza összehívott mindenkit a nagy tanácsterembe. Ott volt Zarbon, Dodoria, a Ginyu Force minden tagja és persze mi is a saiyan osztag.
-Most jól figyeljetek ide, mert egyszer mondom el, ti lettetek a kiválasztottak, akik tiszteletüket tehetik majd a következő küldetésen, amit egyenesen az apám fog vezetni. Ezért előtte ellátogatunk a szülőbolygómra, ahol mutassátok a kellő tiszteletet. Főleg ez rátok majmokra vonatkozik, mert mindig veletek van a probléma.- Jelenti ki Freeza tekintélyt parancsolóan.
-Tch...Nem is tudom mire gondol!?- Gondolkodik el Vegeta, amikor is oldalra néz, és akkor látja, hogy Raditz oda se hederítve az egészre az orrát túrja.
-Komolyam mondom Raditz, csak egyszer az életbe ne égne a pofám miattad! TANULJ MÁR MEG VISELKEDNI AZ ISTENÉRT!
-Látja Uram, most is csak hangoskodni tudnak! Nem úgy, mint mi a Ginyu Force tagjai! Gyerünk srácok formációba!- Mondja Ginyu
Az osztag tagjai ekkor egy röhejes és zavarba ejtő koreográfiát kezdtek el, közben a neveiket kiabálva:
-RECOOME
-BURTER
-JEICE
-GULDO
-GINYU
-MI VAGYUNK A GINYU FORCE!!!!
Freeza erre, csak egy zavart fejet tudott reagálni. Ezt a zarvart Zarbon törte meg:
-Ti idióták! Mikor tanuljátok már meg, hogy ezzel a röhejes tánccal, csak a tekintélyeteket romboljátok le! Meg egyébként is, nehogy ilyet merjetek tenni a Hatalmas Cold előtt, mert én magam gondoskodok a sorsotokról azt garantálom! De ez vonatkozik rátok is saiyanek!
-HOHOHOHOHO! Na ez a beszéd! Akkor Zarbon neked lesz a feladatod ezt a rakás idiótát féken tartani. - Reagál erre Freeza.
-Köszönöm Nagyságon Uram. /Na már csak ez hiányzott nekem..../
BẠN ĐANG ĐỌC
Dragon Ball - A Büszke Harcos
FanfictionKedves Olvasók! Írtam egy Dragon Ball sztorit A büszke harcos címmel. Ebben a történetben Vegita életét mutatom be olyan módon, hogy az eredeti Dragon Ball Z sztoriján keresztül ismerhetjük meg részletesen nem csak a jelenbeli, de a múltbeli énjét i...