Yine bir şarkı, yine bir one-shot. :'))))
Şarkı multimediada var. -Sanırım ekleyebildim???-
İyi okumalar xxx&&&&&&
' Gökler yarılsa bile,
Bizden vazgeçmeyeceğim.
Sana tüm sevgimi veriyorum.
Ve hala yukarı bakıyorum.'Şarkının son nakaratını da yazdı Louis ve hazırdı. En içten duygularını yazmıştı ve kendini affettirecekti. Harry'si ona dayanamazdı. Onu hemen affederdi. Evet belki çok büyük bir bokluk yapmıştı ama... Ah boşverin bu çok zor olacaktı. Çünkü Louis, ona, hayatını adadığı kişiye, aşkına, güvenmemişti. Şimdi aynı evde iki yabancı gibi yaşıyorlardı. Harry onunla konuşmuyor, yüzüne bakmıyordu. Bu Louis için çok büyük bir cezaydı. Harry çok zekiydi. Evden gitseydi, Louis'nin bu kadar acı çekmeyeceğini biliyordu. O da evinde kalıp onu görmezden geliyordu ki, bunda sonuna kadar haklıydı. Louis ölüyormuş gibi hissediyordu. Yanında oturuyordu ama asla ona bakmıyordu, onunla konuşmuyordu. Bir yanı eksikti Louis'nin. Sesini özlemişti. Harry'nin iğrenç esprilerini duymayı, ona, o saçmasapan sevgi sözcükleriyle hitap etmesini, ona kıkırdamasını duymayı, utanınca kızaran yanaklarını saklamak için başını eğişini görmeyi, sonrasında 'utandın mı sen?' diyerek başını kaldırmayı ve pamuk şeker gibi dudaklarını öpmeyi, onunla sevişmeyi, sonrasında yaşadıkları romantik anlarını, sabahları uyanınca ilk onun güzel yüzünü görmeyi ve ilk onun o boğuk sesini duymayı... Bunların hepsini özlemişti. Ve bu gece hepsi son bulacaktı. Sabaha kadar onu düşünmüştü ve sonra da bu şarkıyı yazmıştı. Ve bu sefer affedilecekti.
Harry'nin alarmı çaldı. Louis hemen uyuyormuş numarası yapmaya başladı. Bir kaç dakika sonra Harry'nin onun odasına girdiğini duydu. Yatağın yanına geldi. Kenara oturdu.
"Sen beni özlemedin mi? Hayır, haklı olan benim ama seni çok fazla özledim. Lütfen bir şey yap ve affettir kendini. Seni hala çok seviyorum,Lou."
Alnına minicik bir öpücük bıraktı ve odadan çıktı. Louis ağlamamak için çok zor tutmuştu kendini. Bugün bu iş bitmeliydi. Yataktan kalktı ve işe koyuldu.
~~~~~
Harry akşam eve geldi. Tam anahtarı kapıya sokarken kapının üstündeki notu fark etti.
'Define avı oynamaya ne dersin? Xx'
Harry gülümsedi. Louis sonunda bir şeyler yapmıştı. Kapıyı açıp içeri girdi. Kapının arkasında bir not daha vardı.
'Hoş geldin sevgilim. Xx
Salona doğru git. Xx'Bu iş eğlenceli olabilirdi.
Gülümseyerek salona gitti ve etrafına bakındı. Televizyonun ekranına yapışmış notu eline aldı.
'Kalp atışlarını duymayı en sevdiğim insan, seni hayatımdaki her şeyden daha çok seviyorum.
Şimdi, seni en çok sevdiğim yere git. Xx'Harry utanarak başını eğdi ve yatak odasına gitti.
Aynaya yapışmış olan notu aldı.
'Utanmış olmalısın. Bu durumda sağ gamzen daha da belirginleşmiş olmalı. Çünkü utanırken ağzını sağa doğru bükersin ve sağ gamzen daha çok belirginleşir. Orada olsaydım bir öpücük kondururdum. Xx'
Harry sırıtıyordu. Etrafına bakıp başka bir not aradı. Ama bu odada yoktu. Hemen diğer odaya gitti. Ama orada da başka not yoktu. Mutfakta olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Won't Give Up || l.s (one-shot)
FanfictionHarry, Louis'se küs ve Louis, Harry'nin gönlünü almaya çalışıyor. Xx