✎ o moj boze, by byc szczerym to najbardziej boje sie tego rozdzialu, totalnie nie umiem pisac takich rzeczy i z pewnoscia wyjdzie to cringowo, wiec przygotujcie sie na niezla jazde XDDDD
☆ WYZNANIE UCZUĆ CZ. 1
─༺༻— kōshi sugawara
Sugawara-senpai chciał zrobić to raczej szybko, ale wciąż w pewnym sensie romantycznie - wiedział, że pasowały Ci takie klimaty. Nigdy tego nie przyznałaś, ale łatwo mu się było domyślić, iż chciałabyś właśnie tak dowiedzieć się o uczuciach tej drugiej osoby.
Takim sposobem w letni wieczór postanowił zabrać Cię na mały piknik. Właściwie to nie skupiał się on wyłącznie na przekąskach, tylko na miłym, wspólnym spędzeniu czasu. W pewnym momencie Kōshi spojrzał na Ciebie (do tej pory wpatrywaliście się w gwiazdy).
─ Jest coś co muszę Ci powiedzieć ─ zaczął dość pewnym siebie tonem głosu. Wypuścił powietrze z płuc, kontynuując: ─ Myślę, że podobasz mi się trochę bardziej niż powinnaś.
─ Niż powinnam? ─ spojrzałaś na niego z uniesioną brwią, a następnie oboje wybuchliście śmiechem, rozluźniając atmosferę.
─༺༻— yū nishinoya
Yū, jak na niego przystało, chciał zrobić to w jakiś spektakularny sposób. Problemem było, że brakowało mu jakiegokolwiek pomysłu. Tym sposobem odkładał to coraz dłużej, co wcale nie prowadziło do czegoś dobrego.
Tanaka zaczął mieć dość jego zachowania i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Zabrał telefon Nishinoyi i napisał z niego, że chce się z tobą spotkać - oczywiście w imieniu jego przyjaciela.
Jak wielkie było jego zdziwienie, gdy zobaczył Cię w parku. W końcu on ciągle myślał, że szedł na spotkanie z Tanaką.
─ Więc co chciałeś mi powiedzieć? ─ spytałaś niepewnie. On spojrzał na Ciebie, niezbyt wiedząc o czym mówisz. ─ Napisałeś mi, że musisz mi coś ważnego powiedzieć ─ podniosłaś lekko dłoń, w której trzymałaś telefon. Noya klapnął się w czoło, zdając sobie sprawę z tego w co wpakował go jego przyjaciel. Westchnął, starając Ci się to jakoś wytłumaczyć.
Jednak korzystając z okazji, oraz z tego, że najwyraźniej byłaś w dobrym humorze, postanowił podzielić się z tobą tym, co ukrywa. Przyjęłaś to radośnie i okazało się, że odwzajemniasz jego uczucia.
Z początku chciał obrazić się na Tanakę, lecz teraz chyba musi mu podziękować...
─༺༻— tobio kageyama
Jego idealne wystawy z czasem stawały się coraz mniej dokładne, choć bardzo się starał przy nich. Ciężko mu było z tym uczęszczać na treningi. Oczywiście wiedział, z czego to wynika.
W końcu, pewnego dnia postanowił, że nie będzie z tym zwlekać zbyt długo, bo sprawy zaczną się jeszcze bardziej komplikować.
Tak więc na długiej przerwie podszedł do Ciebie i nieco się jąkając, wyznał Ci to, co czuje.
─ Ja Ciebie też ─ odpowiedziałaś rozbawiona jego zachowaniem. Mimo wszystkiego cieszyłaś się, że sprawy potoczyły się w ten sposób, oraz z tego, że nie musiałaś dłużej dusić w sobie emocji.
─༺༻— shōyō hinata
No, cóż, Hinata najmądrzejszy jeśli chodzi o sprawy sercowe nie był. Uznał, że dobrym pomysłem będzie spytanie się swoich starszych kolegów o radę. Niestety przerośli trochę jego oczekiwania, dając pomysły, których nie był w stanie nawet zrealizować. Ostatecznie postanowił, że po prostu to powie - szybko i zwięźle, ewentualnie ucieknie na sam koniec.
CZYTASZ
𝐇𝐀𝐈𝐊𝐘𝐔𝐔!! boyfriend scenarios
Fanfiction-˚₊ · ͟͟͞͞➳ ♪ 【💌】 - ͙۪۪̥˚┊❛𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙤𝙨!❜ ┊˚ ͙۪۪̥◌