Het was de Eerste schooldag. * Tring Tring* daar ging rocheda's wekker het was 07:30 en de taxi kwam 8:15 . Dus ik had haast ik nam Een snelle Douche van 10 minuten en ik trok Íets simpels Aan. Zie omslag. Ik had nog 5 min voor Dat de taxi kwam dus at ik cornflakes. En ik trok daarna me schoenen Aan. En de taxi was er. Ik ging weg en groette me moeder en broertjes. Ik zat in de taxi en was super zenuwachtig . Ik ging voor de eerste x naar de middelbare school maar gellukig gingen m'n 2 beste vriendinnen. Chaira & Meryem ook mee! Ik Was echt dol op ze.
Aangekomen op school zag ik ze al Staan. Ewaa Chica's Riep ik. Al snel werden we bekeken door Een groep jongens . Een der van keek mij super lang Aan . Hij was lichtgetint, bruine ogen en Een mooi dun. Hij was best knap. We gingen naar onze klas lokalen en maakte kennis Met Andere leerlingen & docenten Etc.
Het was pauze en we liepen Buiten . Chaira was Een verhaal Aan t vertellen maar Rocheda was helemaal in dromenland. Rocheda Rocheda riep Meryem. Heh wat?? Riep Rocheda. Chaira & Meryem moesten lachen. Om Rocheda's gezicht. De groep jongens die ons bleef aan kijken kwamen naar ons toe . Ze waren best knap en grappig ze stelde zich zelf voor. En we raakte Aan de praat. Maar die ene jongen bleef Rocheda weer lang aankijken & dit keer keek Rocheda hem ook Aan& ik voelde vlinders zou ik verliefd zijn?
YOU ARE READING
broken by Love.
Randomde 3 beste vriendinnen rocheda, chaira meryem komen oog in oog te staan met: jaloezie haat, Liefde & pijn maak je klaar voor een spannende drama!!