32 《" Arrébb mennél?"》

3.6K 110 12
                                    

- Sziasztok- jött az asztalhoz Nathan. Nem néztem rá csak a kávémat ittam és nézegettem, mintha annyira érdekes lenne. 

- Cső haver- állt fel mellőlem és  megölelte. Ahogy felnéztem láttam Nathan arcán a boldogságot, neki is hiányzott, mint mindenkinek.- ülj le - mondta és rám nézett. 

- Hm?- néztem fel rá. 

- Beljebb mennél?- kérdezte. 

- Ezen nem gondolkozdtam- mosolyogtam el szarkasztikusan.

- Nancy!- nézett mérgesen, de én csak beleittam a kávémba. 

- Ha az ott leakar ülni üljön máshova- mondtam. Eric csak felsóhajtott.- Jó- adtam be a derekam és beljebb húzodtam. - Most örülsz?- néztem Nathanre aki csak elmosolyodott. Legszívesebben fejbe rúgtam volna. 

- Igen- mondta és elkezdett beszélgetni Ericcel. Alicere néztem aki csak Eric viccein nevetett olyanon amin eddig nem is nevetett. 

- Mizu Liam? Olyan szomorúan nézel ki?- kérdeztem. 

- Tegnap feljött hozzám- sóhajtott. 

- De az tök jó nem?- néztem rá értetlenül. 

- Nem, mert ha bele szeretek az csak szar lesz- keverte meg a kávéját. 

- Tudom milyen érzés- fogtam meg a kezét. 

- És amúgy arra gondoltam, hogy úgy is anyuék a mamánál lesznek átjöhetnétek. Sandrát is meghívhatnád- nézett rám Eric. 

- Én nem akarok bulizni- mondtam, de senki sem figyelt rám. 

- Én maximálisan benne vagyok- mondta Alice mire a szemölököm az égbe szökött, mi történik itt? 

- Engedjetek ki, felhívom a barátnőmet- keltem fel. A két srác felkelt és kiengedett. 

Kimentem az útcára és felhívtam Sandrát.  Nehezen vette fel a telefont. 

- Igen?- kérdezte idegesen. 

- Szia, mi a baj?- kérdeztem. 

- Semmi- mondta szűk szavúan. 

- Hát akkor jó. Azért hívtalak mert a srácok bulit rendeznek és azt akarják, hogy ott legyél, de nem szeretnél nem kell mert akkor együtt töltenénk az éjszakát. Tudod csajos film...- szakított félbe . 

- Eric kérte?- kérdezte és a hangján lehetett hallani az izgalmat.

- Aha. Alice egyből belement szóval ő ott lesz- mondtam. 

- Én is ott leszek- mondta egyből. - Na le kell raknom éppen takarítok- mondta és le is rakta. 

- Neked is szia- tettem a telefonomat a zsebembe. 

_____________

- Akkor holnap jövünk . Annyi még, hogy semmi buli- figyelmeztetett anyu. 

- Oké- mondtuk egyszerre Ericcel.

- Na sziasztok- köszöntek el.  Én a lépcsőn ültem és vártam, hogy menjenek. Intettem egyet nekik mikor kiléptek az ajtón. 

- Na hugi bevásárolunk?- kérdezte. 

- Az egész a te sarad, ne nézz rám így- mondtam és felkeltem. 

- Basszus kinéznek téged 18-nak és nem kérik a személyit tőled. Tőlem mindenért elkérik- nézett végig boci szemekkel. 

- Kik lesznek itt amugy?- kérdeztem miközben felhúztam a ciopőmet. Nos igen beadtam a derekam, had legyen egy jó napja. Legalább neki. 

- Pár haverom a csapaton kívül- mondta mire idegesen néztem rá. 

Bátyám Legjobb HaverjaWhere stories live. Discover now