Hoofdstuk 8

36 1 0
                                    

De volgende ochtend is Julia al vroeg wakker, vandaag is de dag dat ze naar Langley gaat. Ze staat op en loopt naar de woonkamer toe, daar staat Jacob in zijn boxershort een ontbijt te maken. Ze slikt even. 'Kan ik even douchen?' Vraag Julia. 'Ja, tuurlijk, de badkamer is de trap op en dan links, er liggen wel handdoeken,' zegt Jacob.

Dit wordt echt een van de apartste dagen uit mijn leven. Morgen ben ik in Amerika omdat ik 'zo goed ben'. Wat willen ze met mij doen dan, me weer opsluiten? En als ik zo goed ben, dan kan ik mijzelf toch ook beschermen?

Jacob klopt op de deur en vraag: 'Juliaa! Ben je klaar?' Ze kijkt naar zichzelf, ze heeft nog geen shirt aan, wel een bh, maar so what. Het is zomer, als ze hem tegen was gekomen op het strand had hij haar ook in een bikini gezien. 'Kom maar binnen.' Jacob komt de badkamer binnen en zegt met zijn super hotte stem: 'Wow, moet jij me dit nu aan doen?' 'Wat?' Zegt Julia verleidelijk. 'Zo mooi zijn,' hij loopt naar haar toe en fluistert: 'Je bent prachtig.' 'Jij ook,' en Julia komt langzaam dichterbij zijn lippen, en hij kust haar terug. Ze zoenen, alweer. Julia voelt dat Jacob's koude vingers zoeken naar de bh-sluiting. Eigenlijk was dit niet helemaal de bedoeling, maar het kan haar niets meer schelen. 'Mag ik?' Vraagt Jacob onschuldig. 'Ja,' en Julia voelt een lichte rilling door haar lichaam. Dit heeft een jongen nog nooit eerder bij haar gedaan. Ze heeft wel veel vriendjes gehad, maar dat ging nooit verder dan zoenen. Ze doet haar bh uit en ze voelt zijn lichaam tegen de hare. 'Wat is dit fout,' lacht Jacob. Julia glimlacht terug. Ze weet niet helemaal zeker of dit de juiste keuze was. Ze kennen elkaar nog maar zo kort. Ook moet hij niet denken dat ze zo met hem het bed in duikt. Maar dat doet hij vast niet.

Na de lange zoen partij heeft ze haar kleren aan getrokken en zegt Jacob: 'Ga je ook zo je spullen pakken? We gaan zo.'

Eenmaal in de auto bij Jacob, richting het vliegveld vraagt Julia: 'Weet m'n oma dat ik veilig ben?' 'Ja, is allemaal geregeld.'

Na een tocht van twee uur zijn ze aangekomen op een klein vliegveldje. 'Gaan we met dat vliegtuig?' vraagt Julia terwijl ze kijkt naar een klein vliegtuigje wat voor hen staat. 'Ja, een vriend van me is piloot, en omdat het te gevaarlijk is om met het gewone vliegtuig te gaan, gaan we met dit vliegtuigje.' 'Awesome!' Schreeuwt Julia.

JuliaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu