25.deo ♥

165 12 6
                                    

Novogodišnji praznici su gotovi i svi su ponovo u Barseloni. Nejmar više nije onako nasmejan. Nema njegovih fora i sala. Ostali se prave da ne znaju šta je bilo, ali svi vide da on skrene pogled kada vidi Ninu ili Marka. A šta je sa njima? Lepo im je zajedno, ne primećuju svet oko sebe, zaboravili su na sve probleme. Leo se sprema za dodelu Zlatne lopte. Ne veruje da ima šanse pored Kristijana, ali je spreman da časno podnese poraz. Sa kim će da ide u Cirih? Iako je siguran da ne oseća ništa prema Nini, želi da ona ide sa njim. Koliko će srca da ostane slomljeno posle dodele?

Nina P.O.V.

"Dobro jutro."-osetila sam kako me Mark ljubi dok sam otvarala oči.

"Jutro. Zar ti ne bi trebao da budeš na treningu?"-upitala sam ga kada sam se sklonila od njega.

"Da, ali sam hteo da te probudim. Hajde sa mnom, ipak je prvi trening u novoj godini."-vikao je iz kupatila.

"Dobro. Samo požuri, piški mi se."-čula sam ga kako se smeje dok je izlazio.

"Evo ti kupatilo. Idem dole da vidim da li ima nešto da se jede."

---------------------------

"I šta bih ja treba ovde da radim? Mogla sam da ostanem kući i da spavam."-vukla sam se za njim dok smo ulazili na stadion.

"Nema veze, meni se sviđa kad si tu. "

"Ne seri."-rekla sam mu kada se okrenuo.

"Boze kakva si, pokušao sam da budem romantičan. "

"Ne uspeva ti ujutru. Nisam jos ni oči otvorila, a ti si me naterao da ustanem. Hajde sada, idi, čekam te ovde."

"Nina, odakle ti ovde?"-čula sam Lea iza sebe kada je Mark otišao.

"Kreten me je naterao da dođem sa njim. Nedostajao si mi."-krenula sam da se smejem kada me je zagrlio.

"I ti meni. Slušaj, hteo sam da te pitam nesto."

"Da, naravno, bilo šta. "

"Znaš, ova Zlatna lopta, u ponedeljak je dodela, i mislio sam da idemo zajedno."-nervozno je rekao kada je video da nas Mark gleda.

Mark P.O.V.

"A ne spava joj se kada je sa njim."-promrmljao sam kada sam ih video zajedno.

"Daj opusti se, pa ti najbolje znaš da su samo prijatelji."-smirivao me je Aleksis.

"Znam, ali ne sviđa mi se da toliko pričaju. "

"Mani se toga i donesi mi patike, mrzi me da ustajem."

"Šta ste pričali tamo?"-umesto da pomognem Aleksisu prišao sam Leu kada je došao.

"Za Cirih nešto. Nadam se da se ne ljutiš, zamolio sam je da ide sa mnom, nemam vremena da nađem nekog drugog."-nasmejano me je potapšao po ramenu.

"A šta ako se ljutim? Ne možeš da koristiš moju devojku kao opciju u poslednjem trenutku. Nije valjda pristala na to?"-krenuo sam da vičem na njega kada se Nina udaljila.

"Pristala je, zašto ne bi? Daj Mark, pa znaš da smo prijatelji. "-ostavio me je da stojim sam u svlačionici i otišao ka Nejmaru. Od kada se njih dvoje druže?

Leo P.O.V.

"Zašto misliš da sve može da bude kao pre? Da želim da se pomirimo? "-upitao sam ga kada sam mu prišao.

"Ne želim da se svađamo. Daj, dugo smo prijatelji."

"Kako god. Hajde, čeka nas trener. "

/evo za svaki slušaj, da ne pomisli neko da smeraju njih dvoje nešto/

_________________

Ja ni malo ne znam sta da pišem, uđem u votped i samo gledam u ovo i nista mi ne pada na pamet. Pokušaću nešto više, ali mi ne ide. :/

Za sve je kriv RioTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang