15. DÍL

1.5K 139 7
                                    

Sedím v šatně. Jsem připravena na trénink. Nejsem ale schopna vyjít ven. Nechci se potkat s Harrym a jeho nenávistným pohledem, kterým se na mě podíval dneska pokaždé, co jsem mu přišla na oči. Po včerejšku se mu ale nedivím. Když slyším zaklepání na dveře, prudce vstanu a dojdu k nim. Otevřu a uvidím trenéra.

"Kde jsi? Už máš být dávno na ledě," řekne a já popadnu hokejku s přilbou. Jakmile dojdu do haly, kluci už se rozbruslují. Ještě se posadím na střídačku, abych si pořádně utáhla brusle.

"Hej, všichni sem!" svolá trenér všechny k sobě. Vstanu a postavím se na led k ostatním. Všichni stojíme v půlkruhu. Rozhlédnu se kolem sebe. Nikde nevidím Harryho.

"Dneska bych chtěl vyřešit věc, týkající se nové volby kapitána." Všichni dál pozorně poslouchají.

"Chci, abyste se rozhodli na základě výkonů a taky na základě letošních výsledků," řekne trenér a prohlédne si celý dav.

"A teď by jste asi chtěli vědět, kdo by se rád stal novým kapitánem," řekne a odmlčí se. Cítím jak se mi začínají potit ruce.

"Na místo Harryho by ráda nastoupila Bethany," jakmile to dořekne, davem se ozve smích a pár pitomých narážek. Protočím jen očima.

"Ticho!" okřikne všechny trenér, "když se podíváme na výsledky Beth z minulého zápasu, uvidíme, že jednou skórovala a dokonce i asistovala. Styles má jednu asistenci," oznámí všem a ostatní vypadají jako by se zamysleli. Ne ale všichni.

"To si jako vážně myslíte, že by kapitánkou mohla být jediná holka v týmu? Není to trochu debilní?"  ozve se Zayn.

"Ano, to si doopravdy myslím. Kdybych si to nemyslel, vůbec bych jí nedával šanci," řekne trenér. Všechny oči se najednou soustředí na mě. Nervózně si přendám hokejku do druhé ruky a podívám se na trenéra.

"Pokud jste si všimli, musím uznat, že Beth je i v lepší formě než Styles. Na to, že je holka. Nevím, co s tím klukem poslední dobou je, ale nelíbí se mi to. A dneska, jak se dívám, se ani neobtěžoval přijít na trénink," řekne trenér a poslední větu řekne hlasitěji.

"Když tady ale Styles není, nemůžeme hlasovat. Hlasovat musí přece všichni, ne?" ozve se odněkud zezadu.

"Ano, hlasovat musí všichni. A proto chci, abyste si to nechali projít přes noc hlavou. Pořádně se nad vším zamyslete. Nechci, abyste hlasovali pro Stylese jen proto, že má koule. Protože Bethany dokáže být tvrdá holka," řekne nakonec a mrkne na mě. Já se na něj vděčně usměju.

Poté nás trenér znovu nažene na led trénovat. Celý trénink se snažím podat, co nelepší výkon. Vím, že mě ostatní pozorují a zvažují, že by mi dali hlas. A proto ze sebe dávám všechno.

Na konci tréninku na mě zbyde úklid puků. Zatím, co všichni už zmizeli v šatně, já klečím na ledě a házím je do velkého boxu, který potom táhnu za sebou až do místnosti s veškerým náčiním a potřebami. Když se vydám do šatny, před kabinetem učitele vidím stát Harryho. Hned na to se dveře otevřou a z nich vyjde trenér.

Hockey Girl || Harry Styles (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat