Ид шид?

33 3 0
                                    

МаРигийн талаас:
Өглөө нарны тусгалаар сэрлээ. Уул нь миний өрөөнд нар тусдаггүй юмсан юу вээ?

Нүдээ нээтэл миний өрөөний тааз арай л биш ээ. Өрөөг тойруулаад хартал Хайрт Жонгүгийн минь зураг ч алга. Юуу вэ бас бас бас энэ хажууд дээгүүрээ хөнжил нөмөрсөн хүн хэн бэ? Бурхан минь гэж яанаа өчигдөр яалаа. Өрөөндөө ороод л унтсан санагдах юм.

Хөнжлийг нь автал БУРХАН МИНЬ би зүүдлээд байгаан байхдаа. Ийм бодит уу? Хацраа чимхтэл өвдөж байна

Харин тэр хүн бол Жонгүг байсан юм. Өдөр бүр уулзахыг хүсдэг хүн минь яг миний өмнө унтаж байсан. Хараад байж байтал нүдээ нээчлээ. Яана аа юу гэх үү?

Жонгүг: аааааааа "орилох"

Би ч бүр сандарсандаа дагаад орилчихов.

Би: аааааааа "орилох"

Жонгүг: Х-Хэн бэ?

Би: би хаана байна аа?

Жонгүг: юу гэсэн үг юм? Яаж орж ирсэн юм.

Би: Би мэдкүээ. Сэртэл энд унтаж байсан. Би ч мэдэхгүй байна. Уучлаарай. Уучлаарай.

Жонгүг харж харж байснаа: заза өөрөө мэдээгүй бол уучилъя гэхдээ яагаад энд гэж?

Би: мэдэхгүэ

Гэж хэлэхтэй зэрэгцэн нэг хүн хашгирав нэг л танил хоолой. ХаНа???

Дуу гарсан зүглүү явбал ХаНа бас Тэхён байв. Бурхан минь.

Би:Х-ХаНа хоёулаа хаана байнаа

ХаНа: МаРи??? ашгүй минь гэж гэхдээ хоёулаа БТСийн дормд ирчихсэн бололтой.

Би: Юууууу

Тэхён: Хэн бээ???

Би: Ю-Юу хэлэхэд хэцүү л юм ХаНа бид 2 хамт амьдардаг л даа. Тэгээд өчигдөр гэртээ л унтсан юм сэрсэн чинь энд байна.

Сая анзаараагүй юм байна. Энд БТСийн бүх гишүүд байна.

Намайг тэгж хэлвэл тэд "тоглоод байна уу" гэсэн харцаар харж байв.

Намжүүн: За яахав итгэлээ гэж бодъё. Гэхдээ одоо та 2 яаж явах уу? Гадаа маш олон фэнүүд байна.

Би: биднийг уучлаарай

Харин тэд нүдээрээ ярилцсаар яваад өгөв. ХаНа бид 2 гайхаад зогсож байтал. Тэд ирээд

Намжүүн: за яахав энд 10 хоног бай. Тэгэхээс өөр арга алга фэнүүд та 2ийг харвал үнэхээр аймшигтай зүйл болно. Дормоос гарж болохгүй шүү.

☺︎︎ʙᴛs_ɢɪʀʟs☺︎︎ Where stories live. Discover now