,, Oh, promiňte ? " někdo věděl do pokoje. K neznámému jsem se otočil, zvedl se a uklonil.
,, Dobrý den. " pozdravil jsem.
,, Jmenuji se Nakamoto Yuta. " představil jsem se a natáhl před sebe ruku.,, Lee Taeyong. " mou ruku příjmul a potřásli jsme si.
,, Mohu vědět co tady děláte ? " zeptal se.,, Tohle bude znít asi šíleně, ale váš syn dostal srdce mého přítele. " odpověděl jsem a poškrábal se nervózně na zátylku.
,, Váš přítel daroval srdce Markovi ? " zeptal se zaskočeně.
Lehce jsem přikývl.
,, Vlastně... Můj přítel před několika hodinami umřel. " sklopil jsem pohled.,, Upřímnou soustrast. " Taeyong mě poplácal po rameni.
,, Hádám, že jste chtěl vědět koho zachránil. " pousmál se.,, Tak nějak. " kývl jsem a podíval se na kluka, který stále v klidu spal.
,, Chtěl bych vás jenom opravit. " začal Taeyong.
,, Mark nebo můj syn. ",, Není ? " svou pozornost jsem opět věnoval nově příchozímu.
,, Takže jste jeho bratr ? "Taeyong ovšem zakroutil hlavou v nesouhlasu.
,, Jsem majitel dětského domova a Mark je jedno z dětí, které je u nás. " vysvětlil mi.
,, Oh... " nevěděl jsem co říct.
,, Mark je u nás už od jeho prvního měsíce života. " řekl mi příběh toho roztomilého chlapce.
,, Měl u sebe vzkaz, že si ho matka nemůže a nechce nechat a proto ho dala k nám. ",, To je příšerné. " vydechl jsem.
,, Kdo by to udělal vlastními dítěti ? " nevěřícně jsem zakroutil hlavou.Tuhle otázku jsem si kdysi dávno už jednou položil...
,, Takovéto případy jsou velice běžné. " pověděl mi Taeyong a sedl si na místo u postele, na kterém jsem před chvílí seděl já.
,, Matka je buď příliš mladá nebo změnila názor. Popřípadě změnil názor její partner. ",, Chápu. " přikývl jsem.
,, Když jste tady, tak bych asi měl už jít. " vzal jsem si bundu.,, Ještě prosím nechoďte. " zastavil mě.
,, Mark bude moc rád, když pozná toho, kdo ho zachránil. " usmál se na mě.,, Ale já ho přece nezachránil. " trošku jsem nechápal, co Taeyong chce říct nebo mi naznačit.
,, Určitě se rád dozví, Kdo ho zachránil. " řekl svou otázku jinak.
,, Na srdce čekal hodně dlouho a věřím, že bude z vašeho příběhu nadšený, i když pro vašeho přítele dopadl tragicky. " posledních pár slov řekl velice opatrně, aby mi nějak neublížil.
ČTEŠ
Heart》Yumark [ ✔ ]
Random,, Nevěřil jsem, že se do tebe dokážu znova zamilovat. " ,, Jenže jsi to nebyl tak úplně ty. " • Cover by: me