7. BÖLÜM (EĞLENCE)

56.6K 2.4K 202
                                    

(Multimedya: Kaan)

ASLI ÇEVİK

O akşam yemeğinin ertesi günü gidip Mete'yle barışmıştım. Birbirimizden karşılıklı özür dilemiştik. Şimdi ise hafta sonuydu ve biz beraber sinemaya gidiyorduk. Genelde çok azdır böyle dışarı çıkmalarımız o yüzden çıktığımız günlerde eğlencenin dibine vururduk.

''Sinemadan sonra yemek yiyelim sonra da lunaparka gidelim sonra bizim kitapçıdan senin istediğin kitapları alalım tamam mı?''

''Kızım bir sakin ol. Tamam hepsini yapacağız.'' 

''Ama ne yapayım biliyorsun beraber az zaman geçirebiliyoruz.''

''Ee hadi filme girelim o zaman değil mi?'' dedi ve beraber salona girdik.

Film başladıktan 10 dakika sonra yanıma birinin oturmasıyla oraya baktım ve tahmin bile edemeyeceğim kişileri gördüm. Tüm Atabeyli kardeşler yanımdaki 4 koltuğa oturmuşlar. Ben daha konuşmadan yanımda oturan Mete beni dürtünce ona döndüm. ''Ben hemen lavaboya gidip geliyorum.'' dedi ve cevabımı beklemeden kalkıp gitti. Anlaşılan çok sıkışmış.

Tekrar yanımda oturan kişiye baktım. Demir vardı. Ben ona bakınca konuşmaya başladı. ''Sizde mi buradasınız? Ne hoş bir tesadüf.''

''Tesadüflere inanmam ama evet karşılaşmamız güzel oldu.''

''Aynen. Bizde abimlerle uzun süredir bu filmin vizyona girmesini bekliyorduk. Girince de geldik.'' dedi ve sonra bende o an yapmak istediğim şeyi yaptım çünkü onlarla 1 kerede olsa vakit geçirmiş ve çok eğlenmiştim.

''Filmden sonra yemek yiyip lunaparka gideceğiz. Müsaitseniz bize katılmak ister misiniz?''

O an gözlerinin parladığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. ''Olur hem de çok güzel olur.'' dedi tek nefeste.

''Abinlere sormayacak mısın?'' dediğimde gözlerine bir hüzün çöktü ama sonra hemen toparlayıp cevap verdi. ''Sence onlar beni gibi muhteşem birine hayır diyebilirler mi?'' dedi dudaklarını büzerek. Şuan çok tatlı duruyordu ama yine de demeden durmadım. ''Bence sırf senin dırdırını dinlememek için kabul ederler.'' dedim gülerek. 

''Şuan kalbimi kırdın ne zaman dırdır yaptığımı gördün? Ah küstüm konuşmayacağım seninle. '' dedi kollarını önünde birleştirerek önüne döndü. Onun bu haline istemsiz bir kahkaha attım. Koskoca çocuk resmen küstüm diyor.

''Yaa tamam küsme bak şaka yaptım. Sen hiç dırdır yapar mısın?'' o da hemen bana dönüp ''Bende şaka yaptım. İstesem de sana küsemem zaten.'' dedi ben daha cevap veremeden arka koltuklardan biri bize doğru ''Susun artık! Sizin yüzünüzden filmi izleyemiyoruz.'' dedi aynı anda ikimiz de kaşlarımızı çatıp o adama dönüp ''Aman iyi be!'' dedik. Sonra birbirimize bakıp gülmeye başladık. Sonra bizim sesimizden rahatsız olan başka kişiler görevlileri çağırınca yaka paça dışarı atıldık. Tabi bizle abi tayfası da çıktı. Bizse bu sefer atılmamıza gülüyorduk. Sonunda sakinleştiğimizde ne zaman geldiğini bilmediğim Mete gözüme çarptı. O da sustuğumu  anlayınca konuşmaya başladı. ''Ne yapıyorsun dışarda Aslı ve bunlar da kim?'' diye sordu.

''Atıldık ve bu kişilerde geçen sana anlattığım kişiler. Bir de sanırım sana sormadan bir şey yaptım.'' son kısmı ona yaklaşarak kısık sesle söyledim. ''Yemeğe ve lunaparka davet ettim onları.'' 

''Ah Aslı hani beraber vakit geçirecektik. Zaten az çıkabiliyoruz.''

''Ama ne bileyim bir anda ağzımdan kaçıverdi. Hem kalabalık olursak daha eğlenceli olmaz mı?'' hala kısık sesle konuşuyorduk ve ben ona tatlı bulduğum bakışlarım birini yolluyordum. Sonunda dayanamamış olacak ki ''Tamam hadi gidelim madem.'' dedi.

ÖZ AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin