Monoma Neito
Terli ellerini okul eteğine çarparak sildin. Gözlerini kafeterya da gezdirdin. Bir yandan da eline aldığın sütü yudumluyordun.İç çektin. Ancak şans o ki içtiğin süt bütünü ile genzine kaçtı. Küçük bir şans ya burnundan gelmemişti.
(Mükemmel yazarınız böyle bir deneyim yaşadı. Burundan su gelmesi çok kötü. Tavsiye!!? Su içerken asla hönkürmeyin 😓✌🏻)
Dibine kadar höpürdettin sütü. Kutu ellerinde can çekişirken etrafında ki insanları izlemeye devam ettin.
Çalan zil ile yerinden hafifçe zıpladın. Tüm öğrenciler çıkmak için kapıya ilerledi ancak sen oturmaya devam ettin.
Lanet kalabalığın arasına girip tost ekmeğinin arasına girmiş kaşar gibi eriyip gitmek istemiyordun. Ayrıca o kalabalığa girsen yere düşeceğini de biliyordun.
Ciğerlerinde ki tüm nefesi dışarı attın. Az kalsın öksürük krizinden öte tarafa gidiyordun. Boşalan kafeterya ile kapılara ilerledin.
Okulun koridorunda ilerlemeye tek başına devam ettin. Neden yalnızdın? Bir sebebi yok! İnsanın yalnız olması için bir sebebi mi olmalı! Hayır!
Aptal aptal sınıfına ilerlerken bir şeye ya da bir yere takılman ile yere boylu boyunca uzandın.
Yüzün sertçe yere çarptıktan birkaç saniye sonra burnundan inen sıcak sıvıyı hissettin.
Kafanı hırsla yukarı kaldırdın. Kenarda sana gülen Monoma'yı gördün. Hızla ayağa kalktın.
Öfke ile kanın kaynadı. Ancak hızla kalkmanın sonucu ile başın daha fazla dönmüş yere bu sefer oturarak düşmüştün.
Utanç ve öfke içinde yüzün kızarmaya devam etti. İçini çektin ve kafanı aşağı eğdin.
Saçların yüzünü kapatırken, gözlerin kendine olan öfke ile doldu. Sızlayan burnunu çekmen daha fazla sızlamasına neden olmuştu.
Yüzünü buruşturdun. Saçların arasından uzatılan mendili görünce dudaklarından bir ciyaklama koptu.
Az önce sana deli gibi gülen Monoma şimdi sana yardım ediyordu. Elinde ki peçeteyi hızla alıp kanayan burnuna bastırdın hafifçe. Akan kanları silerken Monoma'nın gözlerine baktın.
"Hem beni düşünüyorsun! Hem gülüyorsun! Hemde yardım mı ediyorsun? Sen nasıl bir psikopatsın Monoma-san?"
Derin gözleri sana vurdu sertçe, içinde bir ürperme oluşurken alaycı yüzünden bir eser bile kalmamıştı Monoma'nın...
"Seni ben düşürmedim. Bir aptal olmayıp önüne baksaydın düşmezdin. Ayrıca gülmek benim en doğal hakkım."
Dudaklarından bir tıslama çıktı. Elini uzatan Monoma'yı görmezden gelip kendin ayağa kalktın. Eteğinde ki tozları ellerin ile sirkeledin.
Adımlarını hızla sınıfa çevirdin. Arkandan gelen ayak seslerini duymazdan geldin. İç çekerek kollarını göğsünde birleştirdin.
"Bir aptal olduğunu düşünüyordum." Durduğun yerden konuştun.
"Peki fikrini değiştirmene ne yardımcı oldu L/n?" Yerinde sallandın. Ne diyeceğini bilemeden dudaklarını büzdün.
Sahi... Ne diye fikrin değişmişti. Yardım etti diye mi, her zaman sana sataştığı için mi, yoksa sınıfta seni izlerken yakaladığın için mi?
Kafanda binbir düşünce geçerken kendi kendine göz devirdin. "Orada o kadar mantıklı konuşacağını düşünmedim. İnsanları aşağılıyıp duruyorsun sonuçta..."
Bir fısıltı halinde çıktı kelimeler ağzından. Ama en azından seni duymuştu. Yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.
Kafanı eğip ellerin ile oynarken bir bacağını ileri-geri salladın. Önünde yükselen beden ile omurgandan titreme geçti.
Kafanı kaldırıp Monoma'ya baktın şaşkınlık ile. Yüzüne kızıllık vururken yüzüne eğildi. "Merak etme, bu sadece sana özel."
Ferah nefesi yüzüne vururken bir kez daha titredin. Hem söylediklerin den hemde yakınlığından. Eli hafifçe anlına vurdu.
Kafan biraz geri oynadı. "H-hey!" Kızaran bir karmaşa halinde arkanı dönüp elin ile yüzünü kapattın.
Monoma seni bırakıp ilerlerken, arkasından bakakaldın. Elin kalbine kondu...
Lanet olsun! Kalbini titretecek herif bu muydu yani?
İç çekerek kırmızı bir halde peşinden koşturdun.
____
Herkese selamlar! Bir bölümle daha karşınızdayım. Öncelikle bir konuya değinmek istiyorum.
Bir önceki bölümde sınırın dolması yaklaşık iki haftayı aldı. Özekllikle okuma sayısı 426 iken. Bu beni biraz üzdü.
Herneyse, bu bölüm yaklaşık bir haftadır taslaklardaydı. Bende oy sınırı geçilince hemen atayım dedim.
Bir sonraki bölüm Overhaul. Doğru mu yazdım ya?
Bu karakter hakkında pek bir şey bilmiyorum. Neden? Çünkü ben Bnha'yı yarım bıraktım. 3. Sezonun 19. Bölümü olması lazım. Filmleri de izlemeye vaktim olmuyor.
Çünkü ailem anime izlememi desteklemiyor. İzledikçe de dalga geçiyorlar bende gizli izlemek durumunda kalıyorum.
Bu yüzden Overhaul ile ilgili bölümü anime den farklı yapacağım. Umarım anlayış ile karşılarşınız.
Okuduğunuz için teşekkürler.
İyi günler dilerim.
03.06.21
Düzenlendi.