Cel mai groaznic lucru care i se poate întampla cuiva e să nu ştie de ce trăieşte. Spunea cineva ,,Dacă nu ai pentru ce să lupţi şi să mori în viaţă atunci nu meriţi să trăieşti". Eu ştiu pentru ce trăiesc, şi îmi e foarte clar viitorul, dar am momente de cădere în care deşi viitorul îmi e clar, prezentul îmi e imposibil de creat. Mă uit la viaţa mea.. şi îmi spun că vreau să îmi creez o viaţă pe care să o iubesc.. dar sunt atâtea lucruri pe care nu le poţi accepta, atâtea nedreptăţi, şi singura refugiere iţi rămâne viitorul, pe care îl vezi mereu mai bun.. în viitor vei avea curajul să faci aia, şi aia, şi aia.. dar în prezent nu ai curaj să schimbi nimic, pentru că nu ştii ce va fi bine şi ce va fi mai rău. Prezentul însă, iţi aparţine complet - doar tu îi eşti stăpân şi fiecare din clipele vieţii tale sunt proprietate personală - căci e viaţa ta. Nu sunt ale mamei, nici ale prieteni cele mai bune. Asta sună a teorie de BravoGirl, dar e adevărul. Şi de atâtea ori stai intins pe jos şi te gandesti cum ar fi dacă, şi dacă.. şi cel mai groaznic lucru totuşi e să nu cunoşti prezentul, nu să nu îl poţi schimba.. decizia de a îl schimba poate fi luată oricand.. dar e atât de crunt să vezi că nu cunoşti realitatea, că nici măcar nu ştii de ce e aşa, şi de ce nu e invers. Atunci stai şi plângi, şi îţi spui că trăieşti degeaba şi că nu valorezi nimic, dar e atât de neadevărat! Valorezi atât de mult.. dar nu ştii de ce valorezi.. asta e una dintre întrebările existenţiale ale vieţii.. şi stai şi plângi şi visezi, şi îţi spui că poate dacă ţi-ai spune of-urile unei persoane în care ai încredere undeva unde să fii auzit de toţi totul ar fi aşa de bine.. dar numai tu poţi decide când se va întâmpla acest lucru, când şi cui îi vei spune, cine va auzi şi mai ales, de ce le spui.. aşa că ia o decizie! Pune punct şi fă curat in viaţa ta! Doar aşa te poti simţi cu adevărat mulţumit. Sunt momente în care simţi că nimeni nu contează pentru tine - atunci eşti egoist. Sunt momente în care simţi că nu contezi pentru nimeni - atunci eşti nedrept faţă de ceilalţi. Dar pur şi simplu sunt momente în care ai vrea să pui punct unei situaţii dar vezi că finalul ei a trecut deja de mult, şi nu te poţi întoarce în timp.. dar în sufletul tău situaţia e încă atât de vie şi nu poţi scăpa de presiunea ei, deşi clipa a trecut de mult - creează-i tu finalul atunci! Retrăieste totul la maximă intensitate, stând seara trântit în pat, pentru că doar curăţând complet o rană ea se poate vindeca. Aşa ca îndrăzneşte să retrăiesţi iar totul pentru a putea scapă apoi de frica acelei clipe care a ramas blocat în timp în mintea ta, şi când vei reuşi să faci acest lucru, ai să realizezi de câte lucruri eşti capabil.