Haikyuu🏐

413 11 13
                                    

7 minut w niebie.


Daichi: Był zaskoczony propozycją ale przyjął to wszystko na klatę.

Sugawara: Powiedział wszystkim, że jeśli tylko on i ty wjedziecie do szafy to możecie zagrać.

Asahi: Spalił buraka i uciekł.

Nishinoya: Był bardzo zadowolony tym pomysłem i od razu zaczęliście grać.

Tanaka: Zachował się tak samo jak Noya, więc co ru dużo mówić.

Kageyama: Na początku zarumienił się ale zgodził się zagrać.

Hinata: Nie znał zasad gry, więc wytłumaczyłaś mu je, a potem spalił takiego buraka, jakiego nigdy w życiu nie widziałaś. Chciał wyjść z pokoju ale je*nął w futrynę głową i zemdlał.

Tsukishima: Chłopak jak to chłopak powiedział krótkie ,, nie'' i wyszedł z pokoju, wcześniej biorąc cię za rękę.

Ukai: Stwierdził, że jest na to za stary i jak chcesz to możecie mieć dzisiaj własne niebo w nocy.

Wakatoshi: Biedaczek się rozchorował, więc odmówiłaś gry z resztą drużyny, aby zaopiekować się swoim ukochanym.

Kuroo: Jedynie co zrobił to uśmiechnął się w swój sposób i już wiedziałaś, że nie będziesz chodziła przez tydzień.

Kenma: Kenma jedynie spojrzał na ciebie i zapytał na czym polega ta gra. Po wyjaśnieniu mu zasad skinął tylko głową i wrócił do grania. Wniosek był prosty, nie.

Yamamoto: Chłopak stał jak słup soli przez 10 minut, więc już całej drużynie się odechciało.

Lev:  Wszyscy zadawali sobie pytanie:   ,, Jak on się zmieści w tej szafie?''.

Bokuto: Chłopak był zachwycony pomysłem i bez żadnego losowania wszedł z tobą do szafy.

Terushima: Gdy mu o tym powiedziałaś to wygonił wszystkich z domu, wziął cię na ręce i zaniósł do pokoju. Zamknął drzwi i zaczęła się gra.

Atsumu: On jedynie co robi to śpi.

Osamu: Na początku był zniechęcony do tego, ale uległ i grał.







Dzisiaj może dodam jeszcze jeden rozdział z preferencji.

Preferencje z anime Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz