♥13♥

3.8K 185 8
                                    

Z pohledu Justina

Vymyslel jsem novou písničku je to Nothing like us. Jsem zavřenej v pokoji nosí mi sem jenom jídlo zjistil jsem že Bella je u Miley ale Scooter mi zakázal tam chodit prej že Selena potřebuje mojí pomoc a už se stím smířil ale já ne! Jsem tu už tři dny a koncert jsme zrušili budeme tu ještě čtrnáct dní a pak jedeme do Irska a budeme mít koncert jestli do tý doby něco neudělám s Bell tak jsme jí na dobro ztratil její rodina mě už odepsala a Lucy a Rose už nejsou ani Belieberky. Je tonuž všude v televizi je to prostě všude pustíte si to jste tam pustíte si další jste tam atd. Co jsem to udělal a pak mě to napadlo. Vyhrabal jsem se z postele a šel ven když si mě holky všimli tak se na mě ani nepodívali jedinej kdo se stim smířil je Scooter jinak celej Bieber team je na straně Belly já jsem tam taky pořád jsem se stím nesmířil a ani nesmířim ale nejhorší je když vám vaše láska řekne ať na ní nemyslim. To prostě nejde! Zaťukal jsem na dveře kde je Selena. Otevřela mi a skočila mi kolem krku ,,Víš že tě miluju " řekla mi ,,No to určitě kvůli tomu tady nejsem" Selena mě pustila dovnitř. Opřela mě o dveře a začala mě líbat já jsem spolupracoval? Co to? Schodila mě na postel a začala mě slíkat já jsem jí taky slíkal. Bieber co se to stebou děje? Když jsme byli nahý tak mi vzala Jerryho do ruky a začala ho lízat bylo to úžasný! ,,Oh ještě Sel!!" přidala a já jsme se udělal. Otočil jsem jí a dal do ní dva prsty. Prohla se v zádech potom jsem jí tam strčil penis. Řvali jsme přes celej pokoj bylo to úplně boží ,,Bieber si debil" řekl anděl ,,Ne je to super Selena je lepší" řekl čert ,,Není Bell je lepší vždyť si ten sex tak neužívá jako s Bell!" zařval anděl má pravdu ,,To je jedno prostě se na ní vykašli a buď se Sell" řekl čert. Udělal jsem se a svalil jsem se vedle ní. Nějak jsme to nevydržel a otočil jsem si jí k sobě a zarazil jí ho tam. Potom mi jako vtom mým debilním mozku přeskočilo a vyndal jsem jí ho zní a začal se oblíkat ,,Co děláš?" ,,Oblíkám se si Kurva!" ,,Co sám si to chtěl" ,,Si jenom děvka bydlím vedle tebe a slyšel jsem vzdychání nemysli si že ti uvěřim že si tu nikoho neměla" ona se usmála ,,Byly lepší než ty ty citlivko!" ,,Si obyčejná děvka!" ,,No a co si potřeboval konečně si mi dal" usmála se ,,Jdeš na testy!" ,,Co-že!?" ,,Neslyšela si nevěřim ti že to dítě je moje jdeš na testy a basta!!" ,,Nejdu ty mi nevěříš mě tam nedostaneš!" zakroutil jsem hlavou a odešel. Můžu to udělat lehce teď už to umí i jenom se mnou a nemusí mít ženu.(není to pravda ale co) Jel jsem do nemocnice. Tam jsem šel na testy. Když už to skončilo tak jsem šel domů a čekal na zítřek jdu tam znova a tam mi řeknou výsledky. Šel jsem si lehnout a spal.

Z pohledu Belly (krátké)

Je to už tři dny co bydlím u Miley budu tu co nejdíl Justin mi už asi 100 krát volal a já jsem mu to nezvedla a holky to už kvůli televizi ví a už nejsou Belieberky ale oni to nevydrží tak budou. Já pořád jsem. Seděla jsme na posteli a přišel mi tweet od Lucy ,,Ahoj podívej se na tohle u toho se rozbrečíš. Já vim že jsem řikala že nebudu belieberka ale nejde to!Koukni se na to a trouchu změkčíš" zakroutila jsem hlavou a pustila si video. Byl tam Justin a zpíval nějakou písničku Nothing like us. Celá byla o mě! Bože to se tak trápí. Ale já mu neodpustim. Do pokoje přišla Miley a přinesla mi nějakej papír. Otevřela jsme to a vyrazilo mi to dech

Z pohledu Justina

Ráno jsem vstal a šel dolů. Před hotelem byly zase ty debilové úspěšně jsem je ignoroval. Jel jsem do nemocnice. Když jsem tam dojel tak jsem potkal doktora ,,Máte ty výsledky?" ,,Ano pojďte se mnou" řekl šel jsem za nim a došli jsme do nějaké místnosti ,,Takže pane Biebere vy otec nejste je to jiný muž což říct nemůžu to je v pravidlech a je mi to líto ale vy otec dítěte nejste" tak tohle mi vyrazilo dech já ji zabiju. Dal mi papír kde to bylo přesně napsané ,,Děkuju" řekl jsem a odešel. Kvůli tý krávě jsem opustil svojí holčičku já jí fakt zabiju. Když jsem dojel před hotel tak jsem kašlal na výtah a běžel do jejího pokoje. Vrazil jsme tam a viděl jak ještě spí. Začal jsme sní třást a řvát na ní ,,Ty kurvo děvko jak si mohla!!" ona se posadila a koukala se na mě nechápavě. Hodil jsem jí ten papír když si to přečetla tak vyvalila oči. ,,Si jen obyčejná kráva nechápu že jsem stebou mohl něco mít!" ,,A jak si ty mohl jít na testy když jsem ti to nedovolila!" ,,Mě nebudeš nic rozkazovat to mi je úplně u prdele jdi za tim pravým tátou a mě už nech na pokoji!" ,,No dobře ty si taky ubohej hajzl že si mi věřil" stoupla si a odešla. Začal jsem tam brečet přišel tam Scooter a vlastně všichni bože! ,,Justine co se stalo?" zeptala se Alison ,,Já nejsem otec ta kurva to jenom ušila hned jsem to věděl šel jsem na testy a tam mi to potvrdili já jí fakt zabiju kvůli ní nejsem s Bellou" ,,Bože můj promiň Justine jdi za ní!" řekl mi Scooter. Vstal jsem a šel do pokoje. Napsal jsem dopis. 

,,Ahoj lásko je mi to strašně líto ale jestli sis už přečetla tenhle papír tak je to pravda nejsem otec ta kráva to na mě jenom ušila nebudu ti to dávat za zlé že se ke mě nevrátíš ale bude mi to líto moc tě miluju a nikdy nepřestan" 

Dal jsem do toho ještě ten papír a dal to Kennymu ať jí to odnese.

Z pohledu Belly

,,Ahoj lásko je mi to strašně líto ale jestli sis už přečetla tenhle papír tak je to pravda nejsem otec ta kráva to na mě jenom ušila nebudu ti to dávat za zlé že se ke mě nevrátíš ale bude mi to líto moc tě miluju a nikdy nepřestan" 

O můj bože on není otec. To je super. Vstala jsem z postele a šla dolů. Tam jsem všechno řekla Miley a ona mi řekla že mám jít za nim. Oblíkla jsme se a zbalila doufám že mě neodmítne ale to asi ne. Šla jsem k autu. Nasedla jsem si a Miley taky a řídila. Dojeli jsme k hotelu a já jsem řekla ,,Děkuju ti" ,,Nemáš zač a usmiřte se!" usmála jsem se a šla. Vystoupila jsem a tam zase byli paparazzi ,,Jdete se usmířit?" ,,Máte už novýho přítele?" ,,Jak je to teď mezi vámi?" na nic jsem neodpovídala a šla nahoru. Zaťukala jsme a otevřel mi Justin s opuchlými oči a rozcuchanými vlasy byl sexy. Podívala jsem se na něho pustila tašku a objala ho. Rozbrečela jsem se ,,Lásko promiň" řekla jsem mu ,,Spíš já bych se měl omlouvat je mi to moc líto" políbila jsme ho. Potom tam vrazil Scooter. Všechno se vysvětlilo. Jsem zase s Justinem je to úžasnej pocit být zase sněkým koho milujete.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat