15

2.4K 75 13
                                    

Ayşe'den
Ertesi sabah uyandığımda aklımda dün gece yaşananlar vardı. Kıskanılmak güzel bir histi ama poyraz abartarak beni kırmıştı. Söylediği sözleri öylece yutamazdım. Bu güne kadar kendimi kimseye ezdirmemiştim hak ettiğim değeri bana göstermeyen insanlarla arama mesafe koymuştum. Poyrazın söylediği sözlerin gerçek düşünceleri olmadığını tahmin etsem de kendini kontrol edememsi büyük bir sorundu. Ve ben onu ne kadar sevsem de hatasını anlamasını istiyordum.

Bugün ödül oyunumuz vardı. Oyun öncesi ateşin başında oturmuş birbirimize motivasyon konuşması yapıyorduk. Hanzade gittikten sonra adadaki gruplaşma azalmaya başlamıştı. Reşat bile bana karşı daha ılımlıydı. Tabi bu durum hanzadenin gitmesiyle mi ilgiliydi yoksa benim iki haftadır sms birincisi çıkmamla mı onu zaman gösterecekti.

Konuşurken bir yandan da erkeklerin getirip kırdığı coconutları yiyorduk. Ben ona bakmasam da poyrazın bakışlarını sürekli üzerimde hissediyordum. İlişkimizi bilenler aramızın bozuk olduğunu anlamış gibi sebebini sorarcasına birbirine bakıyordu. Bu konuyu daha kızlarla konuşmamıştım. Sanki ne kadar dillendirirsem o kadar gerçek olacakmış gibi geliyordu. Sonunda kafamı kaldırıp poyrazla göz göze geldiğimde bana üzgün bir ifadeyle baktığını gördüm. Fazla oyalanmadan kafamı çevirdim ve yerimden kalkarak çantamı hazırlamaya başladım.

Ödül oyunu deniz parkurunda oynanacaktı. Buna sevinmiştim. Yüzme dahil olan parkurlarda hızım artıyordu. Seramoni için sıraya geçtiğimizde poyraz aleynayla aramıza geçti ve kolu koluma değecek şekilde yanıma yaklaşarak durdu. Kolumun ona değen kısmı heyecanla karıncalanırken çaktırmadan bir adım yana attım ve derin bir nefes aldım. Bu hareketim üzerine poyraz kaşlarını çatarak bana döndü ama kameraları hatırlamış olacak ki hemen geri döndü ve muratı dinlemeye başladı. Gelen ödül güzel bir hamburgerdi. Çok canım çekmişti. Bir de muratın klasik tadına bakma hareketini gerçekleştirmesiyle çoğu kişi gibi ben de derin bir iç çektim ve gülerek murata bakmaya devam ettim.

Murat ünlüler takımından ilaydaya takılarak ona söz verdi.
İlayda: ben hayatımda kimseye böyle bakmamıştım murat. Şu an da zaten bakamıyorum sana

Dediğinde güldüm. Murat bizim takıma dönerek konuştu.

Murat: ayşe ödülden en çok etkilenenlerden biri de sendin. Ne diyeceksin bu konuda?
Ayşe: ödülden değil de senin yiyişinden etkilendim açıkçası murat. Isırdığın an göz göze geldik ya ben ödülü o an kafamda bitirdim. Bugün sayı kaçırmamam lazım.

Poyraz yanımda huzursuzca kıpırdanırken murata döndü be kaşlarını çatarak ona bakmaya başladı. Paşamız murattan da mı kıskanmıştı acaba eli ayağı rahat durmuyordu. Murat söylediklerime gülerek bana teşekkür ettikten sonra avantaj için seçmelere başladık. Poyraz ve ben gidecektik avantaja. Atışlar basket atışını andırıyordu ve poyraz basket atışında gayet iyiydi. Topluca arışı onun yapmasına karar vererek gönüllüler çektik ve poyrazla ben başlama noktasına doğru yöneldik.

Poyraz: ayşe konuşabilir miyiz bitanem?
Ayşe: şu an oyuna çıkıyoruz poyraz zamanı değil bence. Dün söylemen gereken her şeyi söylemiştin zaten

Dediğimde yüzü düştü.
Poyraz: bak çok hatalıydım kendime hakim olamadım ama yapma lütfen. Ben senin hakkında böyle düşünebilir miyim hiç dedi ve beklentiyle yüzüme baktı.
Ayşe: bilmiyorum poyraz kafam çok karışık. Şimdi oyuna odaklanalım. Takım bizi bekliyor. Hadi

Dedim ve başlangıç noktasındaki yerimi aldım. Poyraz benden iki adım önde durarak çıkışa hazırlandığında yanında batuhan vardı. Batuhanla birbirlerine ölümcül bakışlar atarak odaklandıklarında düdük çaldı. Batuhan suda çok hızlıydı ama poyraz da müthiş bir hızla ona yetişerek birkaç saniye önce bayrağı kaldırdı. Anında suya atlayrak yüzmeye başladım. Merveyle yarışıyordum ve merve de hızlı bi yarışmacıydı. Basketbolcu olduğu için atışları o yapacaktı. Merveyi elimden geldiği kadar yormak için hızlanabildiğim kadar hızlanarak poyraza beş altı saniye kazandırdım. Poyraz top toplamaya gitmeden atışlarını yaparak kazandığında güç gösterisini yapıp bana döndü ve ensemden tutarak alnını alnıma yasladı. İkimiz de nefes nefeseydik. Berkay yanımıza koşarak poyraza sarılır gibi yaparken kısık bir sesle söylendi.

Berkay: abicim kızı bi öpmediğin kaldı herkesin içinde biraz sakin ol.
Dediğinde utançla kızararak yanlarından ayrıldım ve benche geçip oturdum.
İlk oyuna poyraz çıktığında sergenden sayısını alıp döndüğünde takım kazanma havasına girmişti bile. İnşallah rehavete kapılıp ödülü kaptırmazdık.

Sonrasında ben merveyle yarışıp kazanmıştım. Benchin ünlülere yakın tarafına oturup soluklanırken poyraz da mataraların içini kontrol ederek benim olduğum tarafa geldi ve ısınma hareketlerini yapmaya başladı. Bu sırada batuhan takımdaki kızlara taktik verirken kısık sesle beni örnek göstererek parkurda hızlı geçtiğim yerlerde hareketlerimi anlatıyordu. O sırada dora yanımızdaydı ve bana dönerek konuştu.

Dora: bu da hep seni izlemiş heralde. Parkurdaki taktiklerine kadar ezberlemiş kızlara öğretiyo baksana

Dediğinde poyraz sesli bir şekilde nefes vererek güldü be bir şeyler mırıldandı. Bir sonraki seçmelerde sıra ünlülerdeydi ve takımlar toplanıp kiminle eşleşeceğini konuşurken ünlülerdeki kızların sesleri yükseldi.

Merve: ben alırım yine isterseniz bu sefer kazanırım
İlayda: kız zaten kazanıyor bari zayıflardan birini verelim ona kalanlarından sayı alırız
Dediğinde benden bahsettiklerini anladım.

Merve: böyle bi şey olamaz arkadaşlar neden bir sayıyı elimizle onlara veriyoruz. Bu kız da yenilmez değil sonuçta yapmayın şöyle
Batuhan: merve kaptan benim di mi? Ben senin basket atışı dahi olsa hiçbir atışta ayşeyle eşleşmeni istemiyorum. Kız napıyor ediyor atıyor işte bir sayı verip üç tane almak varken neden 2-2 hale getirelim ki

Güçlü bir yarışmacı olduğumu biliyordum ama bunu onlardan duymak gururumu okşamıştı. Poyrazın da iyiden iyiye sinirlendiğini fark ettiğimde onu kolundan çekerek benchin diğer tarafına götürdüm. Aramızdaki olayları ben biliyordum ancak izleyicilere karşı gereksiz agresif bir görüntü çizmesini istemedim. Kolunu tutan elime bakınca yüzü yumuşadı ve itiraz etmeden beni takip etti.

Ayşe: biraz sakin olur musun dikkat çekiyosun
Poyraz: görmüyo musun gözü sürekli senin üzerinde. Nasıl sakin olayım. En kısa zamanda ilişkimizi duyurmamız gerek. Duysunlar ki herkes yerini bilsin.
Ayşe: şu an şaka mı yapıyosun. Bana beğendiğin lafı söylüyosun. Sinirlenip sağa sola ters yapıyosun. Kendi kendine ilişkimizi açık etme kararı alıyorsun. Bana sordun mu ya? Bana sordun mu belki ben senle bi ilişki içinde olmak istemiyorum.

Sözlerimle birlikte poyrazın yüzü endişeyle gerilirken bana yaklaştı.

Poyraz: sormama gerek yok. Gözlerinde görüyorum. Bana kırgınsın ve yemin ederim sana kendimi affettiricem. Ama sakın bi daha ayrılığın lafını bile etme tamam mı sevgilim? Bak şu an sarılıp öpemiyorum elim kolum bağlı. Bana böyle şeyler söyleyip de kahretme beni tamam mı? Ben sensiz nasıl nefes alırım?

Dediği an istemsizce yumuşadım. Onun kahve gözlerinden akan sevgi ve aşk kalbimi anında yumuşatırken yüzümü ifadesiz tutmaya çalıştım.

Ayşe: bana bu kadar değer veriyosan bize zarar verecek hareketler yapma poyraz.

Dedim ve takımın yanına doğru ilerledim. Oyun 9-8 e gelirken bayrak yarışına çıkmak için kafamı toparlamaya çalışıyordum. Berkay gitmişti yarışa ve eğer kazanırsa poyrazla ben bayrağa çıkacaktım. Ben olduğum yerde otururken takımın geri kalanı benchin üstünde ayağa kalkmış yarışın başlamasını bekliyordu. Dora benchin önünden yürüyerek yanıma geldi ve anlam veremediğim bir şekilde yüzüme dokunarak saçımı düzeltti.

Dora: hadi ayşe ayaklan şimdi siz çıkacaksınız berky sayıyı alcak.

Dediğinde doranın temsıyla rahatsız olduğumu belli etmemeye çalışarak kafamı salladım. Poyraz hemen yanımda ayakta duruyordu. Doranın bu hareketini görünce kaşlarını çattı ve doraya uzanarak omzundan ileri ittirdi. Takımdakiler anlamazcasına poyrazla doraya bakarken poyraz ifadesini toparladı ve doraya dönüp konuştu.

Poyraz: sen öne çık dora sen bağırınca onların konsantrasyonu bozuluyor.

Onun bu hallerine içimden güldüm. Bendeki bu poyraz sevgisi oldukça daha çok uğraşacağım kesindi.

Geceden beri kısa kısa bölümlerle geliyorum size. Bu aralar ödevlerim var ve sizi mümkün olduğunca bekletmemeye çalışıyorum. Bu gece bir bölüm daha atabilirim. Siz de bana destek olun. Unutmayın ki Yorumlarınız ve voteleriniz beni çok motive ediyor. Hepinizi öpüyorum. Bu akşam bol bol ayraz görmek dileğiyle 💕🥰

KENDİMDEN ÖNCE SEN (AYRAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin