16 luty
Po raz kolejny zaciągnięto mnie do pokoju odwiedzin, chociaż tym razem nie zostałem powiadomiony o wizycie gości wcześniej.
Bellatrix trochę przesadziła, dostając szału, tak jak za pierwszym razem gdy zapinano mnie w łańcuchy. Wyglądała jakby chciała co najmniej rozszarpać strażnika, który bezceremonialnie wszedł i "porwał" mnie, jak to nazwała.
Pozostała dwójka śmierciożerców również nie była zadowolona, ale ukrywanie tego poszło im o wiele lepiej niż cioci Belli.
Auror, który miał mnie zabrać musiał prosić o wsparcie kilku dodatkowych strażników, którzy ogłuszyli Lestrangów, nie dając im walczyć.
Moim głównym strażnikiem znów był Higgins i jak zwykle okrutnie mnie pobił. Wyszedłem z celi, mimo, że o własnych siłach, kulejąc i z poobijaną twarzą, nie żebym jakoś specjalnie się tym przejął.
Wszedłem do, jak to nazywałem, "ciepłego" pokoju, w którym zamiast spodziewanej jednej, czekały na mnie aż trzy osoby.
Dwie z nich rozpoznałem bez problemu; byli to Snape i Lord Malfoy.Znowu zostałem przykuty do siedzenia, jednak mimo tego, uśmiechałem się szeroko. Naprawdę lubię tu być. Kiedy aurorzy wyszli kiwnąłem głową na przywitanie moim towarzyszą.
- Snape, Lordzie Malfoy... - spojrzałem na trzeciego mężczyznę czekając, aż się przedstawi, ale zamiast tego zrobił to Lucjusz.
- To jest Riddle, Tom Riddle - powiedział, a moje oczy rozszerzyły się lekko, zanim z szacunkiem schyliłem głowę.
- Jak się masz, mój Panie?
- Bardzo dobrze, dziękuję - odpowiedział lekko się uśmiechając.
Zaczęliśmy rozmawiać, a swobodna pogawędka trwała dość długo. Zanim skończył nam się czas, poznałem plany jakie miał mój Pan na kwiecień.
Ku mojemu rozbawieniu Czarny Pan nawet mnie naznaczył.
Kiedy pod koniec wizyty, Mroczny Lord dostrzegł, że trzymam się dość dobrze, poprosił mnie o przekazanie wiadomości mojej małej rodzinie.Chyba nigdy nie zapomnę miny cioci Belli, kiedy wróciłem do celi z Mrocznym Znakiem na lewym przedramieniu.
To był nowy początek mojej historii... zdecydowanie.
~~ 290
CZYTASZ
Wsadzony do celi ||Tomarry||
Fiksi PenggemarZdradzony przez ludzi, którym ufał, Harry odsiaduje wyrok dożywotniego więzienia w Azkabanie! Teraz sam na świecie dokonuje wyboru, którego Dumbledore z pewnością będzie bardzo żałował. ⚠️OSTRZEŻENIA⚠️ -Krótkie rozdziały -Przekleństwa -Tomarry: To...