❀
"Kau boleh je kan keluar, tak payah merungutlah Urghh!", Hanseul menjeling lelaki yang sedang duduk bersarapan di hadapanya itu. Dia geram bila lelaki itu menuduh dia mengodanya malam tadi.
"Kang Hanseul, sebagai hukuman kau peluk aku tanpa izin semalam. Aku mahu kau tidur bersama aku selamanya. Kenapa? Sebab kau perlu bertanggungjawab. Macam mana kalau kau rogol aku semalam? Apa apapun kau mesti bertanggungjawab. Mengerti?".
Mengada? Jangan cakap. Aku turut rasa perasaan yang sama. Lelaki bernama Lee Taeyong ini membuat aku rasa mahu menampar wajahnya berkali kali sekarang. Apa dia bodoh? Kalau aku rogol dia sekalipun, bukan dia yang mengandung, Sebaliknya aku. Lagi satu, Bukan aku yang tidur di bilik dia malah dia sendiri yang datang tidur ke bilik aku. Lelaki ini..
Izinkan aku bunuh dia sekarang.
"Apa? Kau perlu tanggungjawab. Jangan melawan", Lelaki itu menuang susu kedalam cawan sambil anak matanya melihat Hanseul menghadiahkan jelingan maut padanya. Hanseul berdecak kasar. "Kau ni sengaja kan! Ingat aku sengaja nak peluk kau? Aku pun tak hinginlah!", Marahnya.
Taeyong menahan senyuman. Bukan apa, Dia suka melihat gadis itu marah.
Kerana Hanseul terlihat comel.
Tidak apa kalau menipu untuk kebaikan, Bukan?
"Makan Hanseul", Arah Taeyong. Pancake tersebut ditolak kearah gadis yang sedang marah itu. "Aku tak laparlah", Balasnya. Taeyong menghela nafas kasar. Dia cuba untuk berbuat baik pada perempuan ini, tapi lihatlah reaksi Hanseul. Gadis itu seperti tidak berminat dengan dia. "Makan", Arahnya lagi sekali.
"Aku makan tapi kau tak perlu tidur dengan aku selamanya bagaimana?", Soal Hanseul. Taeyong menguak rambutnya kebelakang. "Tapikan aku sudah bilang kau perlu bertanggung--"
"Aku bukan perempuan murah kau".
Mulut lelaki itu tekacip rapat. Anak matanya bergetar sebelum dia menghela nafas kasar. Niatnya hanya untuk bergurau, tapi kenapa Hanseul terlalu berkasar denganya?
"Kenapa diam?", Hanseul menyoal sambil wajah kacak itu ditenung perlahan. "Makan", Arah lelaki itu. Kakinya diatur menuju ke arah tingkat atas meninggalkan gadis itu bersendirian di meja makan.
Dalam diam dia kecewa dengan tindakan Hanseul.
❀
before 4k, shin nak cakap thank you so much pada yang sentiasa support story bodogh ni. sorry sebab selalu lambat update :) shin is benggang kenapa bergitu ramai ghost reader dalam fic ini ya . disebabkan hal itu, shin buat keputusan each chap mesti sampai 200 reads bersama 50 votes. kalau tak sampai? senang
tak payah update :) hehe
YOU ARE READING
Fuckboy
Fanfiction❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project