Eğer yorumar iyi gelirse devam ederim şuanlık diyecek pek bir sey yok . Yorumlarınızı unutmayın lütfen ilk kitabim olacak
Umarım begenirsiniz **•Musmutlu okumalar •
Yine hiç sevmediğim o sessiz ve yanlız geceler gelip çatmıştı. Saat 19.50 . Babamın eve gelmesine 10 dakika var ve ben tir tir titriyorum .Çünkü anneme zarar vermesinden korkuyorum . Süre azalıyor , son sekiz dakika . Annem mutfakta babama yemek yapıyor . Mutfaktaki tencere tava sesinden başka evde çıt çıkmıyordu , adeta robot gibi işliyordu annemin elleri .
Bu arada ben Efe , mahallede Efecan derler . 13 yaşındaydım , ama öğretmenlerin sanki 16 yaşındaymış gibi konuşup hareket ettiğimi söylüyor . Öğretmeerim demişken okulada bi hafta gidip bi hafta gitmiyorum zaten niye mi ? Babam yüzünden.
Babamdan hiç bahsetmedim degil mi ?
Benim hiç diğer çocukların babası gibi babam olmadı niye mi ? KADER (!)
Hep şiddet yanlısı , zaten tek çocuğum , babamın beni sevmemesi için pek bir neden yok gibi görünse de sevmiyor iste . Niye tek çocuk olduğumu doğduktan yillar sonra anladim . Annemi bile sevmiyor du 10 tane çocuğu olsa ne yazar ? Yani kısaca bilimsel olarak babam , manevi açıdan hic bir degeri yok .Durun bir dakika , zil çalıyor !!
Galiba size anlattığım o korkulu saatlerin simdi tam zamani . Niye mi korkulu dedim ya hep şiddet yanlısıdır babam . Bir bağırmasıyla yerimde titrerdim hep . Bu yüzden evde hic çıtı mı çıkarmaz , otururdum uslu uslu . Tek ben mi peki , annemde böyle . Korkudan babamın yuzune bakamaz dı bile .
Ve babam beni çağırdı " Efe nerdesin !! " Evet bendim bu , hiç yüzüne bakmk istemedigim istemediğim adam beni çağırıyordu . Titrek adımlarla babamın yanına doğru ilerledim .
" Efendim , hoş geldin baba (!) "
Sert bir bakış atarak direk lafa girdi " Okula felan gitmeyeceksin . Bizim arkadaşın dükkâninda sana bir iş buldum , okula gitsen ne yazar bi adam olacağa benzemiyorsun bari üç kuruş kazanda işe yara ! "
Bidakika , yanlış duyuyor olmalıydım o adam bana neler diyordu , beynimden vurulmuşa dönmüştüm . Babam anneme yönelerek " Şu çocuğun yarın okula gidip kaydını aldır " diye sert ve ters bi tavırla anneme bağırdı . Annemin ne suçu vardı , eminim babamın bana karşı bir garezi vardı , yani eminim öyledir.Ben o sözlerin şokundayken babam kapıyı çarpıp hızlı adimlarla dışarıya çıkmıştı bile . Anneme baktığımda o masmavi gözlerinden yaşlar süzülüyordu .
Neydi bu adamın , babam olacak insanın amacı ?
Geçen gün odasında gördüğüm silahla git gide korkuyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamdan Kaçış
Teen FictionKüçük Efe'nin hayat hikayesi bu , yanliz ve bi çare . Sadece kurtulmanın yolunu arıyor . Henüz 13 yaşında ama hayalleri o kadar fazla ki ... Çıktığı büyük bir macerada minik aşkıyla da karşılaşabilir yada ölümle burun buruna gelebilir ...