YAZARIN AĞZINDAN

532 55 13
                                    

Bir boşluk olur ya hani o boşlukta sen boşsundur.Bende öyleyim işte bomboş ne yapacağını bilmeyen ağaçın dallarından savrula savrula yere çarpa çarpa giden bir kuru yaprak belkide...

Siz evet siz hiç böyle hissettiniz mi?

Herkes bir boşlukta olabilir doğrudur ama benim yaşadığım boşluk kendi içimde.

Tanrı diyoruz yaa hani işte tanrı demek bu kadar kolay.

YAZARIN AĞZINDAN

ALLAH demek hepimize ne kadar kolay geliyor. Kimimiz öyle kimimiz böyleyiz.Allah diyoruz sonra Yallah oluyo bu.Allah diyip onun sözünden çıkmak hiç bir Müslümana yakışırmı ?

Hepimiz farklıyız hepimizin kumaşı en kaliteli en ipek kumaşlar değilki.Amelimiz işte kumaşa benzer. Bazımızınki ipek bazımızınki en adi en naylon en kalitesiz bir kumaş.

Günlük hayata gelince peki hepimiz paramıza kıyıp en güzel kıyafetleri en güzel kumaşları almıyomuyuz.Amel yaa amel parayla değilki sadece KURANI KERİM aç oku.Anne sözünden önce ilk bi Allah sözü dinle.

Peki birazda tesettür konusuna değinmek istiyorum.Bazı açık kardeşlerimiz var Allah razı olsun onlardanda KURANDA tesettür yok diyor.Sen nerden bileceksin bir kuran mealini açıp baktınmıki varmı yokmu benden tavsiye aç bi Nisa suresini " kadınlarına söyle kapansınlar " diye HZ.MUHAMMED 'i uyaran Allah diyor bu sözü. Şimdi söyle bakalım cahiliye dönemine sıkışıp kalmış kardeşim sen Allahın tesettür ayetlerini inkar edip yok sayıyorsunda kendine BEN MÜSLÜMANIM mı diyorsun.Bence birdaha düşün.ALLAHIN AYETLERİNİ YALANLAMA.Kendin açık giyin ne ediyosan et bizim saygımız var ama işki benim başörtüme gelecek o zaman kapatcaksın o çeneni sende adam gibi saygını göstericeksin benim başörtüm sizi sakınn germesin benim sinirlerimide germeyin.

Lütfen SÖZDE MÜSLÜMAN DEĞİL ÖZDE MÜSLÜMAN olalım.

Arkadaşlar bugün biraz kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.Tesettürlü kardeşlerim beni dahaiyi anlarlar.Bazı sivrizekalı insanlar başörtümüze takmış durumda o yüzden burdan da biraz kendimi ifade etmek istedim.Oylar ve yorumlar diyorum.

Bu arada Nihat Hatipoğlu videosunu mutlaka izleyin medyadan :))

BEN MÜSLÜMANIM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin