Pátý ročník....
Začátek pátého ročníku nezačal pro Harryho zrovna nejlíp. Posledních pár dní se stala spousta věcí na které by nejradši hned zapomněl. Doufal, že najde útočiště u svých přátel ale i tohle ho zklamalo. Všechny ty zlé věci ho pronásledovaly dál. Uběhl asi týden od příjezdu do Bradavic a Harry se zase pohádal s pár kluky z koleje a tak se vytratil pryč aby mohl být chvíli o samotě. Venku už byla delší dobu tma a chodby už byly prázdné. Jen tak procházel chodbami a přemýšlel, když se před ním vynořila osoba. I v té tmě okamžitě poznal Draca Malfoye. Zastavil se a doufal, že ho zmijozel nezahlédl ale pak se k němu Draco vydal.
,,Co tady děláš Pottere?" zeptal se ho. Než stihl však Harry odpovědět uslyšeli za sebou hlasité kroky. Harry popadl Draca a strčil ho do prvních dveří které uviděl. Draco ani neprotestoval. V místnosti byla úplná tma a naprosté ticho. Oba tiše naslouchali krokům dokud se nevzdálili a neutichli. Nastalo krátké ticho dokud si Draco neuvědomil, že ho Potter stále drží za ruku ,,Nesahej na mě." vykřikl a chtěl ustoupit, jenže ve tmě o něco zakopl a svalil se na zem. Harry držící jeho ruku dopadl přímo na něho.
Draco ze sebe Harryho naštvaně shodil a zvedl se ze země. Jeho oči už si zvykli na tmu a tak si všiml že Harry stále leží na zemi ,,Co to s tebou dneska je?" zeptal se. Vážně ho to v tu chvíli zajímalo i když si to nechtěl přiznat ,,Nedělej že tě to zajímá." odpověděl naštvaný Harry. Nastalo ticho při kterém se Draco rozmýšlel co má udělat. Najednou mu bylo Harryho líto, chtěl vědět co se s ním děje, jen si nebyl jistý zda má dost odvahy na to aby to prozradil. Párkrát se nadechl ,,Zajímá." řekl milým hlasem což Harryho překvapilo.
Vzhlédl nahoru na siluetu blonďáka a nedokázal v tu chvíli odhadnout, zda na něho zase něco nechystá. Pak mu ale došly síly, cítil se tak sám a naštvaný ,,Děje se teď tolik věcí." začal Harry ,,Nejdřív mozkomorové, disciplinární řízení, to všechno co o mě píše Denní věštec a teď mi ani tady nikdo nevěří." Harry se zarazil, znovu pohlédl na zmijozela a znejistěl. Draco mlčel ale alespoň se posadil na zem vedle Harryho. A tak Harry mluvil, vykládal o tom jak se cítí a nedokázal se zastavit, ale Draco poslouchal, dokonce občas i promluvil.
,,Můj táta se v poslední době chová divně." konečně začal i Draco mluvit o sobě ,,Než sem odjížděl dost se s matkou hádali." ,,A já ti věřím že On se vrátil." zašeptal nakonec Draco. Chodbou se znovu ozvali kroky, oba okamžitě ztichli. Netrvalo dlouho a kroky zase utichly ,,Asi už by jsme měli jít." zašeptal Draco. Jenže v tu chvíli se otevřely dveře a do místnosti proniklo oslňující světlo ,,Co tady děláte?" ozval se přísný hlas profesora Snapa.
,,Zítra si to s vámi vyřídím a teď do postelí." zavelel. Harry se ještě naposledy otočil na Draca, kterého si teď mohl prohlédnout úplně v jiném světle.
Na snídani se Harry nenápadně párkrát podíval po Dracovi. Nemohl přestat myslet na to co se stalo a na to co si navzájem řekli. Doufal jen že se mu to v brzké době krutě nevrátí. Po snídani si je oba odvedl Snape, po cestě je však potkala nová profesorka Umbridgeová ,,Děje se něco?" obrátila se na Snapa ,,Včera jsem je chytil po večerce, jdu jim dát nějaký trest." vysvětlil jí. Profesorka se usmála a prohlédla si Harryho s Dracem ,,Postarám se o to." Snape se nadechl k protestu ale nakonec na to nic neřekl. Profesorka pokynula oběma klukům aby s ní šli.
ČTEŠ
Cesta k tobě/Drarry
FanficUběhly čtyři roky od války s Voldemortem a Harry se kvůli práci vrací na pár týdnů do Bradavic kde na něho čeká překvapení jménem Draco Malfoy.