Yoongi se trezește dar ceva nu era bine... Jimin era la propriu peste el : cu capul în scobitura, mâinile lui Jimin îl strângeau tare în brațe iar picioare lui Yoongi erau între ale lui Jimin.
Yoongi pov .
Cum doamne am ajuns așa... Știu sigur că am adormit spate în spate iar acum... Micuțul ăsta e la propriu lipit de mine... Nu pot să zic că mă deranjează felul cum stăm dar mă face să mă simt... Nici nu știu cum să explic... Mă simt de parcă ar fi 1000 de grade în cameră și de parcă ceva umblă pe spinarea mea... Furnicături, mi se ridică părul pe mine, inima o ia la vale de parcă s-ar fi săturat de mine, mă bâlbâi, mă pierd foarte repede în ochii lui, mai pe scurt... Cred... Cred că m-am îndrăgostit de Jimin... Nu... Stai așa... Nu se poate... Nu e posibil... NU!... NU ACCEPT!!..... NU MĂ POT ÎNDRĂGOSTI DE EL..... E UN FUCKING LITTLE..... E, E PRACTIC UN COPIL...... UN FUCKING COPIL.... NU ȘTIE CUM E O RELAȚIE...... IAR EU CA UN TÂMPIT M-AM INDRAGOSTIT DE EL..... ce dracu mă fac acum!?... Nu pot să permit să mă îndrăgostesc mai mult de el... Trebuie să uit sentimentele astea... Deși.... Da... Îl iubesc... Dar el nu o face și... Chiar dacă ar face-o... Nu putem să fim împreună... Nu avem cum.... Offf... Mă simt de parcă mai am puțin și încep să curgă râuri de lacrimi pe obraji mei.... Mă simt ab.solut. ORIBIL !!!
Jimin pov.
Mă trezesc din cauză că simt ceva curgând pe fruntea mea... Stai... Ce?.... Mă uit în sus și vad cum plânge... Stai... YOONGI HYUNG AL MEU PLÂNGE!?...
Jm: Yoon... De ce plângi?... Am făcut ceva?... Dacă da... Ce?... P. Promit că nu mai fac... Doar nu mai plânge... Te rog...
Yoongi pov.
Nici nu mi-am dat seama că plâng până l-am auzit pe Jimin, și până ce degetul său îmi șterge lacrimile... Plânge... L-am făcut să plângă... Și dacă nu o să-l bag în seamă așa cum am plănuit o să plângă mai mult... Nu vreu să par egoist dar e și pentru binele lui.
YG: Jimin... Dă-te de pe mine
Jm:p-poftim?
YG: am zis să te dai de pe mine... Sau nu auzi...
Jm: Î-îmi pare r-rău...Spune și se dă de pe mine plângând... Nici mie nu-mi place deloc cum am vorbit cu el dar... Trebuie să fiu rece cu el.
Jm:Y-Yoon... Ai pățit ceva? 🥺
Yg: nu... Mă simt perfect🤨
Jm:ah 😔😓
YG: merg să fac ceva de mâncare... Când te strig să VI la masă vi da?
Jm: d-da
Nu mai zic nimic si ies din dormitor... Of... Nu-mi place DELOC cum mă comport cu el dar... N-am ce să fac 😔........ Mă pun și fac niște clatite... Măcar atât.(...)
YG: JIMIN!... VINO LA MICUL-DEJUN!
Nu zice nimic... Dar îi pot auzi pași...Jimin pov
Ce s-a întâmplat oare cu Yoon... Ieri era așa de drăguț cu mine si azi... Azi e așa de rece și dur... Mă gândesc... Ce am putut face așa de rău cât să-l supăr așa... O-oare e din cauza desenului?... Da... Mai mult ca sigur asta e.... Mai stau ce stau și îl aud pe Yoongi strigândumă... Nu zic nimic si doar cobor jos. ... Acolo îl văd pe Yoongi mâncând deja... Mă duc să mănânc, iar după ce mănânc mă duc în sufragerie și i-au desenul meu ce era înrămat, și îl arunc pe jos... După ce se sparge sticla i-au desenul și încep să îl fac bucățele mici mici de tot.
Yoongi pov.
Îl văd pe Jimin cum se duce în sufragerie și după ceva timp aud ceva spărgând use... O NU... Fug în sufragerie și îl văd pe Jimin cum rupe desenul făcut de el acum câteva zile... L am înrămat deoarece, după ce va pleca să am măcar desenul ăsta micuț dar care este creat de către el... De micuțele lui mânuțe.... Când mă va lua dorul să îl strâng la piept si să plâng ca idiotul de dorul lui și de lipsa iubirii sale...Dar acum... Acum nu mai e... Nici măcar desenul acela nu-l voi putea strânge la piept.
YG: JIMIN CE CREZI CĂ FACI !? DĂ-TE DE ACOLO !!! DE CE AI FĂCUT ASTA !?!
Jm: Păi l-am rupt deoarece nu_
YG: NU JIMIN... DU-TE ACUM ÎN CAMERA TA... ACUM!JM nu mai zice nimic și îl văd plângând foarte tare dintr-o dată... Stai... Nu am voie să țip la el... O să... O să se chinuie să fie în big-space din cauza mea... O nu.... O nu nu nu nu nu.... Ce să fac acum !?.... Ah.... Mă duc să vb cu el... Când să mă apropi de cameră ceva mă blochează...
Heeeei... Știu că e scurt..... Știu că am întârziat... Dar.. Chiar am avut niște mici mari probleme de rezolvat... Poate mai postez unul în seara asta...
Saranghae❤❤❤
CITEȘTI
Te iubesc așa cum ești!
FanficAceasta este prima mea carte... Dar totuși sper să vă placă...cartea va conține: • Relații între persoane de același sex • Little space • Violență fizică și psihică • Limbaj licențios • Smut Dacă sunteți homofobi NU citiți Saranghae❤ Loc I - idk