A másnapot természetesen Bonnienál töltöttem, és végül igazam lett sikerült neki meg törni a jeget és végre előjött az erőm. Hála neki egyre több mindenre vagyok képes, és ha valami nem megy az szerinte egyeltalán nem baj hiszem nem szabad egyszerre sok erőt elhasználnunk, de ideje volt hogy mi volt ez az egész Katherine ügy.
-Hát hol is kezdjem, tudod ők egyszer már kiszabadították onnan, de most Damon vissza zárta viszont Katherine szerint Elena veszélyben van.
-Mégis milyen veszélyben?
-Senki se tudja, és ez aggaszt a legjobban.
-Szerinted ha én oda megyek akkor...
-Ne is folytasd kérlek, téged nem engedlek a közelébe.
-Kérlek, segíteni Szeretnék Elenának.
-Nem lehetne hogy én is veled megyek?
-Azt hittem nem akarsz segíteni.
-Az igaz, de egyedül nem mehetsz oda, ezért most vagy elindulunk vagy nem segítek.
-Jólvan na megyek már, nyugi. - mind a ketten jót nevettünk, de egyikünk sem tudta miért megyünk oda, talán én csak Kíváncsi voltam, Bonnie pedig engem védett.
-Most hogy itt vagyunk összegezzük mi van nálunk.
-Vértasak amit a kórházból loptam,Vihar lámpa ha esetleg sokáig húzódna, az igés könyved, egy kis verbéna, vízben oldott vasfű, asszem ennyi.
-Oké, remélem megjegyezted az igét, mert muszáj össze kapcsolódnunk különben túl sok erőt veszítesz.
-Igen tudom, készen állsz?
-Persze. Phasmatos Salves Nas Ex Malon, Terra Mora Vantis Quo Incandis, Et Vasa Quo Ero Signos!
-Phasmatos Salves Nas Ex Malon, Terra Mora Vantis Quo Incandis, Et Vasa Quo Ero Signos!
-Nézd Vickie! Sikerült!-Igen a kripta ki nyílt de Katherine nem volt sehol, legalábbis mi nem láttuk.
-Akkor most be kell mennünk?
-Ha bemegyünk akkor...
-Akkor mi lesz Bonnie?
-Hát eléggé végtelenek leszünk.. - Mire folytatta volna én már rég bent voltam, kezemben a vízben oldott vasfűvel és a lámpával a táskámban ott lapult a B+-os vér tasak, én pedig nem féltem. De Bonnie egyre inkább mivel ő oda kint maradt.
-Ki van ott!?
-Vicktoria Benett.
-Benett? Boszi sarj vagy? Úgy értem Bonnie unoka testvére?
-Igen, te meg Katherine Pierce ugye?
-Honnan tudod?
-Te meg azt honnan tudod hogy Elena veszélyben van?
-Nagyon rámenős vagy ugye?ez tetszik.
-Jól látod hogy rámenős vagyok, szóval Elena miért van veszélyben?
-Ha olvastad ezt a könyvet az életemről lehet hogy tudod.-Egyébként szörnyen nézel ki, mióta vagy ebben a fekete ruhában?
-Hmm mióta is lássuk csak 2 hete.
-És ki zárt vissza?
-Damon,de szerintem nem azért vagy itt hogy megtudd ki zárt be hanem azért hogy miért van veszélyben a hasonmásom. Egy szó vagyis egy név Klaus Mikaelson, egyébként had jegyezzem meg hogy hasonlítasz egy kicsit Emilyre, az igéző kék szemed a sötét hajad, a dús ajkaid... Mintha ő nézne vissza rám.
-Ismerted Emilyt?
-Csak futólag,de figyelj ha mutatok egy régi képet Emyliről és te adsz egy képet magadról elhiszed hogy hasonlítotok?
-Eddig is el hittem de tessék.-Jó oké egy pár dolog nem egyezik de ez apróság, lényeg hogy Benett boszorkány vagy.
-Szóval te nem jelentesz veszélyt Elenára?
-Én? Jó lehet hogy egyszer meg akartam ölni, de már nem jelentek rá veszélyt de már tudod hogy ki az aki igen.
-Köszönöm hogy segítettél, cserébe megkapod ezt a tasak vért.
-Milyen nagylelkű vagy, hát köszike, de most jobb ha mész mielőtt aki fent vár téged nagyon kiakad.-ahogy mentem fel egyre jobban éreztem hogy szédülök és nem tudom magam fent tartani,azt hiszem erre mondta Bonnie hogy túl sok erőt vesztek akkor ez az ára.
-Végre hogy itt vagy, minden rendben?
-Egy kicsit...úgy érzem mintha-de ezt nem mondtam végig mert elájultam, Szegény Bonniet nagyon megijesztettem, ő pedig hívta Elenát aki segített engem haza cipelni, Apám szerencsére nem volt itthon mert reggelig dolgozik. Elena viszont szólt Stefannak és Damonnek hogy nem vagyok túl jól.
-Hogy sikerült ezt össze hozni?
-Tudod Damon, a te kedvedért beszélt Katherinnel.
-Miért akart vele beszélni? Először Elena miatt aztán azért mert azt mondtad hogy szükséged van Katherinre.
-Szükségem is lett volna rá, ha azóta nem jövök rá hogy csak egy ringyó vámpír aki önmagát szereti. Egyébként meg ha érdekel akkor igen aggódok Vickiért.
-Tudtam hogy van szíved.
-De vicces hangulatban vagy Stef.
-Miért nem vallod be neki, félsz hogy...
-Igen Stefan félek! Attól hogy nem leszek elég jó és őt is elveszítem.-igaz hogy mindent hallottam, de mégsem szóltam nekik hogy minden szavukat hallottam, noss ha Damon attól fél hogy elveszít akkor... Engem nem veszít el soha. Később amikor mindneki elment ő velem maradt, leült az ágyam szélére és elmondott mindent persze azt hitte hogy nem hallom.
-Amikor Először megláttalak, hogy is mondjam egész másnap éreztelek mint Elenát vagy Katherinet. Nem tudom elmagyarázni hogyan volt más, de ott eldöntöttem hogy vigyáznom kell rád a döntést pedig át adom neked, akárhogy döntesz is végül én mindíg itt leszek neked. - csak ennyit mondott majd közelebb lépett hozzám megpuszilta a homlokomat majd elment. Én pedig elkezdtem azon gondolkodni hogy mit érez vajon irántam? Aztán persze rá jöttem de nem igazán tudom hogy mondjam el neki ugyan ezt majd én is.
YOU ARE READING
csillagainkban a hiba.
Fanfiction⚠️A könyv nem pontosan a sorozat alapján készült⚠️ -Megígértem hogy ez örökre szól. -Ki gondolta volna hogy igazat mondasz. -Szia Vicktoria Benett vagyok! Gyere és ismerd meg a történetünket, bonyolult kapcsolatunkat senki se értette meg soha, cs...