Lin je jarko želela da udari Zvezdanu. Od kada se vratila sa disciplinske ne prestaje da kuka. Više joj nije sigurno šta tačno Zvezdani smeta. Čas je bole noge, pa je gladna, onda se opet vraća na noge. Oformili su joj se žuljevi kao da je klizala po glatkom parketu. Ali pored svega toga Zvezdana izgleda i dalje kao princeza koja nije ni čula za reč znoj, i to je možda Lin najviše nerviralo.
Bila je presrećna kada je čula da ona i Nadia dobijaju novu cimerku. Lin obožava da upoznaje nove ljude i da sa njima deli svoje recepte o tome kako napraviti da hrana iz menze zapravo bude jestiva. Ili barem da liči na ono što u magisjkom sektoru serviraju. Magnolia, njihova prošla cimkerka, bila je alergična na pasulj, pirinač, heljdu, i na čokolodu što je Lin bilo potpuno nezamislivo. Ubijalo je u njoj želju da išta podeli sa Magnilijom jer bi je uvek odbijala. Magi (tako ju je zvala jer je bilo kraće) je bila zapravo jako dosadna osoba, ali je imala manire. Zbog toga je Lin bilo krivo da kaže naglas da jedva čeka da ona ode. Bila je dosadnija i od Nadie koja kada pronađe dobru knjigu ne progovara najmanje tri dana. Ali Nadija makar ima interesovanja, hobije i jako dobre stavove za sve što postoji na ovom svetu. Magi sa druge strane je bila totalno nezainteresovana za školu, prijatelje , može se reći i za život. Nije znala čime želi da se bavi niti zašto se prijavila da postane vitez. Tako da Lin nije uopšte iznenadilo da se ispisala posle mesec dana.
Nije ni slutila da od goreg može doći neko još gori. Poznavajući Zvezdanu nepuna 3 sata, zaključila je da je Magi možda bila samo priprema za njene živce. Ona je naporna, glasna, nadobudna, i brutalno iskrena, sve što Magnolija nikada neće biti. Od ulaska na vrata nije prestala da psuje Klausa, ovaj sektor i njihovu, po njoj sobu u koju ni posluga ne bi spavala. Nije joj soba kriva što je zamalo uništila celu školu zbog toga što je princ shvatio da je grozna osoba i ostavio. Da nije bilo Emilije da ih spapse, Lin i Nadia možda nikada ne bi nastavila školovanje. Nadia pogotovu nije srećna što im je Zvezdana cimerka. Ne sme ni da pogleda u nju, sigurno smišlja 50 strategija kako da sakrije Zvezdanin leš a da ne bude uhvaćena.
„Gde su vam tuš kabine?"
Lin umalo da se zagrcne. Pogledala je u Nadiu ali je ona je samo još više zarila glavu u knjigu. Lin proguta knedlu.
„Ovaj..šta si rekla?"
„Gde vam je tuš kabina, cela sam znojava i smrdim zahvaljujući onom majmunu. Bukvalno sam imala ceo monolog o njemu, jel ti sediš na ušima Min?"
Udari ću je, kunem se da ću je do kraja dana udariti. Slala je pogledom poruku Nadiji. Ona podigne obrve i klimne glavom, što u prevodu znači da odobrava tu ideju. Lin više nije žao ono što će sada reć.
„Lin je i mi nemamo tuševe, kupamo se u šumi"
Nije ni znala de žensko može da proizvede takav zvuk.
----------------------------------------------------------------------------------
„Nema šanse!"
„Hajde biće ti zabavno, zamsili kao da si u luksuznom spa centru"
Lin sa lakoćom vuče Zvedanu ka izvoru.
„Vidi se da nikada nisi bila u spa centru Min"
„Jer ti tiliko teško da zapamtiš tri slova?"
„A jel vama toliko teško da ugradite tuš kabine?"
„A jel ti misliš da kada budeš na bojnom polju magično će ti se pojaviti tuš. Ovako se kupaju vitezovi, gledaj to kao praksu."
U izvoru uveliko ima nekoliko devojaka. Jedna od devojaka ushićeno maše ka njima. Lin odgurne Zvezdanu i potrča ka nima. Nadija je prati svojim mirnim staloženim hodom.
„GDE STE JAGUARI, KAKO VODA?"
„Topla kao da se neko upravo upišao u njoj, ajde uskači te"
Odgovori ona što im je mahala, brazi su joj rumeni od toplote. Lin i Nadija su se skinule gole i Zvezdna ne može da pohvata do kog nivoa dna je stigla. Sramotno, da mora da bude gola pred ljudima koje ni ne poznaje. Za njeno telo su momci na kolenima moleli da vide. Samo ju je jedan istinski video, okusio, a sada mu krevet greje ona.. Ako su uopšte i stigli do tog koraka, Emilija se previše pravi fina. Zadavila bi je da je sada vidi.
„Hoćeš li ti ući u vodu, ili čekaš da se ohladi. Ne preporučujem ti, tada dolaze pijavice"
Povika Lin pa prsne malo vode ka njoj.
Zvezdana proguta svoj ponos i udje u vodu. Stegla se očekoivajući da je lažu i da je hladna, ali čim je zaronila svaki mišić u telu joj se opusti. Bože kako prija, ni slučajno im to neće priznati. Bol koji je imala u nogama zbog trčanja bosa je potpuno nestao. Sada kada je potpuno opuštena, i bistrog uma počela je detalnjo da ih odmerava. Od svih devojaka u ovom izvoru ona definitivno ima najzgodnije telo. Likuje u sebi zbog te činjenice. Ali su možda u sektoru vitezova kriterijumi lepote drugačiji od onih u magijskom. Kod njih je biti mršav znači bit slab a slabost kod njih definitivno nije privlačna. Sve devojke osim Nadije, su krupnjije gradje, definisanih mišića, i bledih ožiljaka. Svi su im jedva vidljivi,to su oni koje dobiješ kada proklizaš po kamenju ili se ogrebeš na trnovit žbun. A onda joj pogled padne na Nadijin i Zvezdana ne može da poveruje da joj je promakao kada se skinula. Veliki crveni nabubreni ožiljak koji se prostire preko celih Nadijinih majušnih ledja. To definitivno nije dobila od zbuna ili kamenčića, ovo izleda na mač.
„Čoveče kako si to dobila"
Sve devojke oko njih zaćute, kao da je postavila neko tabu pitanje. Nadija se okrene ka njoj i prvi put od, od kada je došla, je istinski pogleda. Bio je to ona pogleda koji govori da svaka konverzacija u vezi njeno oziljka se završava sa Zvevdaninim pitanjke.
„Grr, izvini mačko."
„Ne mačko!" Lin u entuizjastično uskoči izmedju njih da razbije neprijatnu tišinu.
„Mačke su slabe i sitne, mi smo jaguari. Oni jedu mačke ta doručak."
„Znaš mislim da je to prva stvar koju si rekla da mi se zapravo svidja Lin."
----------------------------------------------
Hejj pipls,
Pravda za budalu se vanično vraća, woohoo.
Nadam se da se neko seća radnje priče hahaha. Nisam htela ja ni da imam ovoliko dugu pauzu sa pisanjem ove priče, šta više nisam uopšte htela da je imam, ali wattpad je tržio da resetujem lozinku preko mejla koji više ne postoji stoga sam 3 meseca provela misleći da više nikada neću povratiti ovaj profil.
Sve se sada rešilo i ja sada mogu ponovo da se vratim pisanjem, nedostajalo mi je.
Nadam se da vam se svidja poglavlje, pozz <3
YOU ARE READING
Pravda za budalu
FantasyDa li ste se ikada zapitali šta se desi lošoj plavuši nakon što dobra devojka pobedi? Zvezdana je bila čarobnica u usponu, i kandidat da postane jedna od članova parlamenta Akademije za čarobnjake i vitezove. Mesto koje je itekako teško dobiti. Ali...