İlginç Bilgiler Bölüm 7

93 1 1
                                    

•  Dunyada her dakika iki tane duşuk şiddette deprem olmaktadir.

•  Hindistan'daki yillik dogum sayisi, Avustralya'nin toplam nufusundan fazladir.

•  Rusya'nin dortte biri ormanlarla kaplidir.

•  Tarih boyunca yeryuzunde bulunan altin 200 kat daha fazlasi okyanuslarda bulunmaktadir.

•  Kopeklerin ter bezleri ayaklarindadir.

•  Yazar Rudyard Kipling sadece siyah murekkep kullanirdi.

•  Mickey Mouse'dan once en meşhur cizgi film kahramani Felix The Cat'di.

•  Larry Hagman (JR.)Dallas dizisinin setinde hic kimsenin sigara icmesine izin vermezdi.

•  Salataligin yuzde 96'si sudur.

•  Bir kilo limonda bir kilo cilekten daha fazla şeker vardir.

•  Yarim kilo bal yapabilmek icin arilar iki milyondan fazla cicekten bitki ozu toplamak zorundadirlar.

•  Sadece dişi kanaryalar otebilir.

•  Tarantulalar iki bucuk yil yiyeceksiz yaşayabilirler.

•  Kendi dirsegini yalamanin imkansiz oldugunu ?

•  Ördegin vakvaklamasinin yanki yaratmadigini ve bunu kimsenin aciklayamadigini?

•  Dünyadaki fotokopi makinelerinde meydana gelen arizalarin %23 unun, makinenin ustune oturup kendi popolarinin Fotokopisini cekmek isteyen insanlar sayesinde meydana geldigini?

•  İdrarin zifiri karanlikta parladigini?

•  Eger cok siddetli hapsirirsan, kaburgalarindan birini kirabilecegini?

•  Hapsirmayi engellemeye calisirsan,basindaki veya boynundaki damarlardan birinin yirtilabilecegini ve olebilecegini?

•  Hapsirdigin sirada gozlerini acik tutmaya calisirsan, yerlerinden firlayabileceklerini?

•  Domuzların vücut yapilarindan dolayi hicbir zaman baslarini yukari kaldirip gokyuzune bakamadiklarini?

•  Dünya nüfusunun %50 sinin hic telefonla konusmadigini?

•  1 saat sureyle kulaklıkla birsey dinlemenin kulaktaki bakteri sayisini %700 arttirdigini?

•  Çakmağın kibritten önce bulunduğunu?

İlginç Bilgiler 7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin