Ik zag Hayes en één vriend aan onze tafel zitten en rolde me ogen "hey" zei Hayes droog toen hij mij en de meiden zag staan "hallo" zei Emma arrogant "onze plek" kuchte ik "er zijn geen vaste plekken in deze kantine" Hayes at droog door, "dan laten we je weg gaan" grinkte Elsa "VOEDSEL GEVECHT" schreeuwde ik wetende dat de mensen meteen zouden reageren, ik dumpte me drinken op Hayes zijn hoofd "oke als je het zo wild" Hayes dumpte zijn yogurt op me nieuwe kleren. De jongen die eerst bij Hayes zat vluchte.
Overal vloog er voedsel door de kantineIk ben niet zo iemand die het erg vind om vies te worden. Maar als het door Hayes komt "BENJAMIN HAYES GRIER" ik gooide mijn yogurt over zijn kleren "WTF" hij duwde wat eten in me gezicht. In één keer stopte iedereen maar dat hadden Hayes en ik niet gemerkt.... De directeur stond voor ons.
"Hallo..." zeiden Hayes en ik tegelijk wetende dat we hier nog een waarschuwing voor kregen.
"TWEE WAARSCHUWINGEN" Hayes en ik keken elkaar met grote ogen aan "WAT" Riepen we tegelijk.Dat betekende drie voor ons allebij.
Ouders worden ingelicht.. oh gosh.Samen liepen we mee met de directeur die nog niet wist dat we al een waarschuwing hadden "we mogen onze ouders niet laten weten dat we een hekel aan elkaar hebben anders gaat het sponseren niet door en we hebben het echt nodig voor nieuwe pakken" ferluisterde Hayes "whatever" "wacht hier" "Ik haat je" ik ging zitten voor het kantoor van de directeur "zijn we tenminste eens over één ding" Hayes kwam naast me zitten.
"Waroom doe je zo?" Vroeg hayes na een tijdje "wat?"
"Zo bitchsie. De eerste dag dat ik hier kwam was je in het begin zo aardig"
"Wie ben je dokter phil?"
Hayes zuchte "leven in deze jungle is niet altijd even makkelijk voor iedereen" zei ik droog, Hayes ging recht op zitten "maar ik ben toch ook niet bitchie tegen iedereen?" Ik kuchte overdreven "behalve tegen jou" hij rolde zijn ogen "Hayes jij was al populair toen je hier kwam vanwegen je Vine, niet iedereen wordt meteen geaccepteerd op deze school" "maar jij bent nu populair dus kun je toch weer aardig doen? " "en dan ben ik al me vrienden kwijt" zuchte ik "dan zijn het geen vrienden" Ik keek Hayes in zijn ogen aan "ik wil hier niet over praten" gelukkig ging precies toen de deur open en vroeg de Directeur ons naar binnen."Ik zag net dat dit jullie derde waarschuwing in deze week is" Hayes en ik namen tegelijk diep adem
"Ik ga jullie ouders zo bellen en jullie hebben de rest van de week nablijven""Maar-" ik werd gestopt door de directeur "niks ge maar"
In een keer werdt de deur geopend en daar stond Hayes zijn vader "hayes wat heb je gedaan?" Ik was vergeten dat hij coach was en dus altijd op school is, wat als hij onze ruzie had gezien?
Gaat het sponsoren van mijn cheerleading groep niet door?
"Hai meneer Grier" zei ik zo beleefd mogelijk maar werdt compleet genegeerd "meneer is het goed als ik ff met me zoon ga praten?" Vroeg hij aan de directeur die knikte "das 1 ouder nog één te gaan, je mag gaan Jean" ik stond op en liep terug de gang in waar Leo zat "ook uitgestuurt?" Vroeg ik aan hem "nope ik wachte op jou" ik glimlachte hij liep samen met mij naar de volgende les.Het is de einde van deze schooldag dat betekend cheerleading.
"Kom op meiden" zei ik, op donderdag gaf ik les, op maandag en woensdag de coach. "1.....2......3" telde ik om de maat te bepalen. Ik voelde iets getik op mijn schouder en draaide me om "hey Jean" ik zag Amber staan "hey Amber"
"Waneer zijn de audities?"Eens in het jaar zijn er auditsies.
Somige mensen gaan uit het team andere komen er in of blijven."Volgende week donderdag" Amber knikte en bedankte me voor dat ze weer weg liep.
In mijn ooghoek zag ik de rugby spelers druk bezig met de training.
Leo was goed.
Hayes kan ook wel...."jean!" Riep Emma die nog steeds op de wakkelige piramide zat die op het punt stond in elkaar te vallen. "KOM OP MENSEN MINDER WANKELEN" schreeuwde ik, "we staan hier al meer dan 5 minuten zo" brommelde Jade
"Waroom doe je zo?" De vraag van Hayes kwam weer naar boven waar ik eigelijk niet echt een antwoord op weet, ondanks dat ik wel een antwoord aan Hayes had gegeven wat nergens op sloeg.
"Oke dat was de training"
Iedereen zuchte opgelucht en kwam van de piramide.
We gingen in een circle staan en deden onze handen er allemaal in "ONE, TWO, THREE" Riep ik "EAGLES" riep de rest.Toen ik van het veld af liep zwaaide Leo en ik zwaaide terug. Ik mag hem.
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
Fiksi PenggemarJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...