25.

161 6 0
                                    

Již několikátý den venku pršelo a Draco s Betty seděli v hlavní místnosti Malfoy Manoru a četli si knihy. Tedy spíš Betty si četla a Draco vymýšlel všelijaké blbosti, jak někoho naštvat. Většinou jeho nápady směřovali na domácí skřítky, kteří se starali o domácnost. Například: jim naschvál podrážel nohy tak, že sktřítci s nádobím spadli nazem, nechal naschvál v pokoji nepořádek, nebo u snídaně zašpinil dvakrát víc nádobí než normálně a další. Po mém usilovném přemlouvání, ať toho už nechá, jsem vše vzdala a nad usmívajícím se zakeřně Dracem jsem jen zakroutila hlavou. I Narcissa se vložila do plánů svého syna. Když Draco už po několikáté podrazil malému skřítkovi nohy, Narciss stejně jako já jen zakroutila hlavou a řekla větu, která mě donutila se pousmát. ,,Jako malý kluk. Celý taínek." Draco se na mě bodavě podívala a já začínala mít strach, co má v úmyslu se mnou. Raději jsem hlavu zabořila zpět do knihy a přestala jsem sledovat jeho hypnotizující oči.

Draco pomalu vstal a odešel k policím, které byly na druhé straně místnosti. Netušila jsem, co tam dělá. Byla jsem k němu zády, ale jednoduše mě to znepokojovalo. Jeho kroky začaly být silnější a pomalu se přibližovaly. Znervózněla jsem. Přeci jen nevím na co myslí a v místnosti je i Narcissa, která mě uměla uklidnit. Obrovské paže mě zezadu objaly a Draco svou hlavu zabořil do mých černých vlasů. Pousmála jsem se, však když promluvil, úsměv poklesl. ,,Nepůjdeš se mnou nahoru?" Zašeptal tiše mi do ucha. Zaraženě jsem se podívala na Narcissu, která si spokojeně četla svou knihu. Nevěděla jsem jak reagovat, proto má odpověď nezněla jako odpověď. ,,A jak to bude první školní den?" Lehce jsem se usmála na Narcissu, která pohlédla na mne. Rozhodla jsem se Draca ignorovat, však věděla jsem, že ho to ještě víc rozzuří. Mlčky své objetí povolil a odkráčel pryč. Narcissy pohled byl však nechápavý a já se cítila provinile. ,,No takhle moje milá. Doprovodím vás k vlaku. Lucius je stále pryč, takže se nedostaví. Na dálku vám zamávám a pošlu pusu. Potom, co dojedete do školy ty budeš znovu přiřazena do koleje, a pak to bude stejné jako dřív. Ale myslím, že ty to moc dobře víš, co se bude dít. Běž za ním, nebo to s nim bude k nevydržení. Je po tátoj." Usmála se Narcissa a začetla se znovu do knihy. Já se podívala na otevřené obrovské dveře od místnosti, ve kterých před pár minutami zmizel Draco a povzdechla jsem si. Knihu jsem zavřela a vyšla do pokoje za mým milovaným.

Pomalu jsem otevřela dveře a nahlédla jsem do pokoje. Draco uraženě ležel na posteli a hleděl do stropu. Vešla jsem dovnitř a dveře pomalu zavřela. Svou knihu jsme odložila na malý stolek a lehla jsem si vedla Draca, který mou přítomnost ignoroval. Snažila jsem se všelijak tulit a vtírat se, ale jeho pohled byl kamenný. Sedla jsem si proto na postel a přemýšlela jsem, jak ho něčím zaujmout. Napadalo mě spoustu věcí, ale já sama toho nebyla schopná. Napadlo mě však něco, co ho dokáže vyprovokovat.

15+

Sedla jsem si na Draca obkročmo a sledovala jeho reakci. Lehce se zamračil, ale svůj pohled měl stále přibit na stropě. Napadlo mě se lehce pohnout. Cítila jsem, jak se napnul, ale chtěl svou reakci zamaskoval. Věděla jsem, že ještě několik mých pohybů a bude se mi plně věnovat. Znovu jsme se lehce pohla vpřed. Draco přivřel víčka a kamenně se na mě podíval. Šibalsky jsem se usmála a skousla jsem si svůj ret. ,,Neprovokuj mě." Po takovém úsilí konečně promluvit. ,,Ale co když já chci...?" Snažila jsem se tvářit zamyšleně. Draco se posadil a změřil si mě pohledem. Já však rychle z něj slezla a snažila jsem se být neustále nedostupná dívka. Naštvaně vstal a rozešel se proti mně. Já začala pomalu couvat až jsem narazila na pevnou zeď. Upřímně jsem nebyla nešťastnější, že ta zpropadená zeď se mi vpletla do cesty, ale co se dalo dělat. Spokojeně se usmál a položil si ruce na zeď, čímž mě uzavřel. Začal se pomalu přibližovat, však já měla v úmyslu uprchnout. Skrčila jsem se a chtěla jsem podlést jeho pevnou ruku. On ale poznal, co mám v plánu a svou ruku snížil. Tím mi zabránil úprk a vyzvedl mě zpět. Lehce se zamračil a neváhal, chytil lem mého trička a jedním tahem mne vysvlékl. S úsměvem na mé polonahé tělo promluvil ,,Ruce." Přemýšlela jsem, jak to myslí a proto jsem před sebe dala své ruce dlaněmi vzhůru. On se natáhnul pro zelenou kravatu a mé ruce si upravil tak, jak se mu líbilo. Začal mi svazovat ruce k sobě. Bylo zajímavé ho sledovat, jak se soustředí, ale mně to příjemné nebylo. Nemít šanci se ho dotknout mě znepokojovalo.

Když kravatu pevně utáhnul, přemístil se k mým rtům a něžně mě políbil. Svýma svázanýma rukama jsem se snažila rozepnout jeho černé kalhoty. Však Dracovi se to nejspíš nelíbilo a mé ruce vyzvedl vzhůru. Odtáhl se a zahleděl se mi do očí. Znovu mě něžně políbil a vyzdvihl si mě na sebe. Já své ruce omotala okolo jeho krku, abych se aspoň trochu přidržela. Přešel se mnou k posteli a něžně mě položil. Své ruce jsem nechala nahoře a on se usmál, jak kdyby věděl, že nade mnou vyhrál.

Tvrdě ze sebe strhl košili a šibalsky se usmál. Jedním tahem mi sundal kalhoty i se spodním prádlem. Co se mu ale nelíbilo bylo, že jsem nebyla ještě úplně nahá. Dychtivě jsem na Draca hleděla. O však jedním dotykem dokázal sundat i zbytek toho, co jsem měla na sobě. Právě teď před ním ležím nahá a v hloubce cítím, jak se stydím.

Svými polibky obdarovával mé tělo. Já se slastí svíjela na místě a byla jsem si jistá, že ho neskutečné chci. Svýma svázanýma ruka jsem se mu zaryla do vlasů. Jemu se to však nelíbilo. Věnoval mi svůj naštvaný pohled a ruce mi raději podržel nad hlavou.

Když se přemístil polibky k mým rtům, tiše jsem projevila:,,Chci tě..." a prudce jsem vydechla. On se však spokojeně usmál a vniknul do mě. Nahlas jsem zasténala. Draco se rytmicky začal pohybovat a mé stény byly silnější a hlasitější.

Draco si to jak jinak než užíval a já, se spojenýma rukama, byla jen jeho.

💚V Zajetí Lásky💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat