5/

365 26 62
                                    

2 ay 4 gün sonra-jennie- öğlen 13.40-

Bugün 13 kasımdı. hava baya güneşliydi hatta yaz günü gibiydi günrş heryeri yakıyordu. Ve doğduğum ayda havanın güneşli olması çok farklıydı.

"Jennie iyimisin"

"Ha, ah şey iyiyim Eren"

"Bir an daldın gittin"

"Aklıma bir şey geldi"

Hange abla  ise bizimkilere bir şey fısıldıyordu, zorlada olsa Levi abigili dışarı almıştı. Neden böyle bir şey yapmışlardı hiçbir fikrim yoktu. Erende sanki onların gitmesini bekliyormuş gibi hemen bana döndü.

"Jennie sana bir şey demek istiyorum."

"Tabii Eren."

"Ben seni seviyorum Jennie benimle çıkarmısın."

Söylediği cümleyle şok olmuştum. Eren benimi seviyordu.

"Kabul etmezsen anlarım Je-"

"Hayır Eren, bende seni seviyorum."

"Bir an kabul etmeyeceksin sandım."

Hafifçe güldüm

"Çok güzel gülüyorsun Jennie, sen hep gül üzülme."

"Teşekkür ederim Errn."

"Yanakların kızarmış"

"YEHHAĞAĞA EREN BAŞARDIN İŞTE."

"Nasıl yani siz plan mı yaptınız."

"Tch, jeton jafana şimdi düştü Jennie bu üçü napabilir, bir tek Erwinle benim kafam var ya."

7 yıl sonra-yazar ağzından-

Jennie ve Eren evlenmiş iki çift. Evleneli  2 ay olmuştu.    Levi ve Pieck evlenmiş (bunlar evlenmesin). Pieck 2 aylık hamileydi (yazamıyorummm). Erwin ve Hange evlenmiş 1 yaşında oğulları vardı.

Eren ve Jennie oturmuş film izliyorlardı. Jennie ise aklına birşey gelip eline telefonunu alıp takvime girmişti.

"Eren ben bu ay içerisinde regl olmadım."

Eren ise eşinin masum sorusuna gülmüştü.

"Hatırlatırım biz 2 aydır evliyiz ve evli çiftlerin her yaptığını yaptık."

"Ne yani ben hamilemiyim."

"Bilemezsin. İstersen yarın kan ver."

"O zaman birlikte gidelim ama bizimkilere cinsiyetini öğrenince haber verelim."

"Olur, çiçeğim." (Başka birşey bulamadım)

Yarın öğlen saat 14.30

Erenle birlikte Doktorun bizi çağırmasını bekliyorduk.

"Eren burası çok pis kokuyor."

"Merak etme şimdi içerideki çıksın biz gireriz."

İçeridekiler çıktıktan sonra Erenle birkikte odaya girdik. Doktor bilgisayardan birşeylere bakarken ben ise doktora dikkatlice bakıyordum.

"Tebrik ederim efendim 3 haftalık gebesiniz."

"Gerçektenmi?"

"Evet."

Doktor bir şeyler daha söyledikten sonra Erenle hastaneden çıktık. Yorgun olduğumuz için eve gittiğimizde direk yatağa girdik, akşama yine film izleyecektik. Eren beni sımsıkı sararken bende ellerimi onun beline doladım ve uyuduk.

-------------------------------------------------------------------

Selamlarrr işte karşınızda bmyle bir bölümleyim çabucak gelişme olduğunu biliyiorum ama merak etmeyin diğer 5 bölüm ise çocuklarınızla geçirdiğiniz olucak.

Özel birine porco x reader kitabı sözüm var ve onun için yazacağım bu yüzden bu kitaba bir son vermek istiyorum çünkü o özel kişi istrği kadar bende istiyordum😏

Sizleri seviyorumm

Oylamayı unutmayın...

GÖRÜŞÜRÜZZZ....

Eren ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin