ilk bölüm

7 1 1
                                    

Herkes evlerine kapanıyor. Camlar kapalı kapılar kitli dışarda bilinemeyen bir hastalık var. Doktorlar ve bilim insanları birlikte çalışıyorlar ama sonuç yok bende o doktorların içindeyim kimseye yaklaşmamaya çalışıyorum eger bir elimi bir kişiye degdirirsem virus hemen gelir. Aa ben size kendimi tanımadım ve hayatımızı anlatmadım. Benim adim Soo min koreliyim tek çocuğum doktorum aslında bilim kadınıyım 3 ayda neler oldu bilmiyoruz hastanemize bir kadın geldi. Nefes almakta zorlandığını söyledi bizde kadına kan tahlili yaptık 4 saatte sonucları çıktı. Bu tahlil'de hiç korkulacak birşey bulamadım çünkü tahlili normal çıktı. Kadına dedim ki " korkulacak bir şey yok hanfendi belki soğuk algınlığı kapmış olabilirsiniz size ilaç yazicam bunu düzenli olarak kullanın 1 hafta sonra gelin yine size tahlil  yaparız . " dedim ksdinda bana " tessekkürler çok sağolun siz olm- " kadın lafını  bitirmeden bayılmıştı. Hemen doktorlara seslendim " YARDIM EDİN KADIN BAYILDI " bağırdım sesimin çıktığı kadar. Sonra hemşirelerden bir kaç tanesi geldi kadını alıp sedyeye koydular ve acil odasına götürdüler hemen serum taktılar sonra nefes almasına baktım kesik kesik nefes alıyordu.  Nefes alması için hemen oksijen cihazını aldım ve kadının ağzına taktım . Biraz zaman gectikten sonra kadın titremeye başlamıştı bir hışımla yanına gittim sakinleştirici sıktım sıktıkdan biraz sonra kadin sakinleşmeye başladı.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Kadın hala uyanmadı. Arada kıriz geçiriyor bizde sakinleştirici veriyoruz  ama  hiç birşey yaramıyor. " SOO MIN HANIM YETISIN" hemşirenin bağırmasıyla hemen odamdan çıktım kadının olduğu 527 nolu odaya koştum. Kadın yine kriz geciriyodu bu sefer değerlendirne göre farklı bir kriz geçirdi. Kadına yeni bir tahlil yapıcaktım odadan çıktım labaratuvar'dan tahlil icin bir kaç esya aldım ve kadının yanına gittim. Tahlil için hemşireyi çağırdım hemdire kadının tahlilini  yaptı ve dediki" bir kaç saate çıkar soo min hanım " dedi bende " tamam umarım kötü birşey çıkmaz "" umarım " dedi ve gitti.
《Saatler sonra》

Kapımın çalınmasıyla uykumun yarısında uyandım. "Gel" dedim kapı açıldı gelen hemşireydi " soo min hanım tahlil sonuçları çıktı bakarsanız " dedi. Hemşireyle birlikte labaratuvara gittik tahlili elime aldım ve bakmaya hatta anlamaya çalışıyordum bu ne tür bir şey anlamamıştım. Bu bir bilinmeyen hastalıktı buna emindim.

MERHABA BU BENIM YENİ KITABIM ASLINDA YENI DEGIL KACINCI KITABIM AMA ILK YAZDIKLARIMI SILDIM YENI BIR KITAP YAZMAYA BAŞLADIM UMARIM BEGENIRSINIZ VOTE VE YORUMUNUZU BEKLIUORUM IYI OKUMALAR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİLİNMEYEN HASTALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin