אוקיי אתמול חזרתי ואני אנסה להעלות פרק כל יום. מחר אני אשתדל להעלות פרק אבל יכול להיות שלא יעלה אחד כי יש לי טיול שנתי. אם יש טעויות כתיב סליחה בגלל שלא עברתי על הפרק.
נ.מ – הארי
נכנסי לבית ספר והרבה תלמידים הסתכלו עליי ובעיקר בנות, אני לא יודע למה אבל אני אף פעם לא התעניינתי בבנות וזה לא עושה לי כלום. אולי אני באמת הומו? המשכתי ללכת ללוקר לקחת ציוד וחשבתי ללכת ללוקר של לואי שיראה אותי ואולי הוא יאהב את זה.
הלכתי לכיוון הלוקר של לואי אחרי שנפרדתי לשלום מלני, הוא היה עם נייל וליאם וצחק איתם.
"היי" אמרתי להם, הם הסתובבו ולואי בהה בי והסתכל על הגוף שלי. נייל נתן לי מרפק והוא הוריד את הראש והסמיק. הוא חמוד כשהוא מסמיק.
"היי לואי מה קורה?" שאלתי אותו והוא הפך לאפילו יותר אדום. "שלום גם לך תודה שאתה מתעניין בנו כל כך" נייל אמר "בדיוק" ליאם הוסיף. גיחכתי ואמרתי "הייתי שואל אבל קודם לואי" אמרתי ולואי שכבר היה אדום ממש הסמיק.
ליאם ונייל הלכו וראו את הרגע המביך, הם השאירו אותנו ביחד.
"היי" לואי ענה לי באיחור. "לו רוצה ללכת היום לאיפשהו?" שאלתי בחיוך וממש רציתי שהוא יענה בחיוב "כן, כן בטח! למה לא...".
"מה יש לך עכשיו" שאלתי אותי בחיוך, "מתמטיקה" הוא ענה בחיוך מתוק "גם לי!" עניתי לו מהר והחיוך שלי גדל.
"אז נלך ביחד?" לואי שאל אותי בקול המתוק שלו וראיתי איך שפתיו העדינות זזות ונראות כל כך רכות וורודות. "על מה אתה מסתכל?" לואי שאל אותי מהר מובך, "סתם חשבתי, טוב בוא נלך" לפחות יצאתי מזה בצורה טובה! זה לא מביך כל כך..
הלכנו במסדרון והחזקתי את לואי באגן לחיבוק "חברי", טוב לא חברי אבל עשיתי כאילו זה חברי... הקרבה אליו מרגישה לי כל כך טובה ונכונה. הלכנו ככה ולואי הסמיק אני לא יודע למה.
נכנסנו לשיעור ומצאתי שני מקומות פנויים אחד ליד השני והתיישבנו בהם.
ניסיתי להתרכז בשיעור וקלטתי שלואי בוהה בי. התרגשתי בטירוף ולא רציתי להפסיק אותו אבל הייתי חייב להסתכל עליו. התבוננתי בעיניו הכחולות ששיגעו אותי, הן כל כך יפות אני יכול להתבונן בהן כל היום. לואי גם הסתכל לעיני, ציפיתי שזה יהיה מביך אב האמת שלא הרגשנו מבוכה. לא יכולתי להתאפק יותר והסתכלתי על השפתיים שלו בפעם השנייה היום. כל כך יפות ומעניין מה הטעם שלהן.
נשכתי את שפתיי למראה הפנים היפות מולי מתאפק שלא להתנפל עליו בנשיקה באמצע השיעור.
לואי החזיר את מבטו למורה מחייך וגם אני, החלטתי לשים את ידי על יריכו של לואי שהסמיק וחייך אבל לא אמר לי כלום. אני כל כך רוצה לנשק אותו אבל אין לי מושג אם הוא הומו או בי. הורדתי את מבטי מלואי לראשונה בשיעור הזה וראיתי את נייל מסתכל עלינו מחייך והחלטתי לדבר איתו על זה, אולי לואי אמר לו משהו.
שמעתי בכריזה "תלמידים יקרים, מחר לא התקיימו לימודים ומהשעה עשר וחצי מי שרוצה להבחן לכיתת מוזיקה מוזמן לנסות." ראיתי את נייל קורץ ללואי ושאלתי אותו "אז אתה הולך?" "כן נייל וליאם מחייבים אותי, אגב איפה ליאם וממתי אתה איתי במתמטיקה?". "תמיד הייתי איתך פשוט הייתי חייב להשלים שיעור בפעם הקודמת" "או אז יש לי מזל שאתה יושב לידי אה?" שאל וגרם לי להסמיק כי כן, יש לי הרבה מזל.
"אני גם הולך לבחינות האלה לני דורשת ממני" אמרתי בחיוך לילד היפה שישב מולי. "אז אולי נבלה היום ונישן ביחד עם הבנים ופשוט מחר נלך? ותזמין את לני" לואי שאל וגרם לי לחייך הוא כזה מתוק וחבר טוב לכולם ואני אהפוך אותו לשלי. "בטח לו, יש לך עוד שיעור?" שאלתי אותו "כן אחרון". "אז אני אחכה לך, ביי" אמרתי כשיצאנו מהכיתה.
"הארי" שמעתי מאחורי, זה היה נייל שהסתכל עליי בחיוך. "כן נייל מה אתה רוצה הפעם?" שאלתי בחיוך.
" אז אתה דלוק על לואי" הוא אמר ישר והופתעתי, טוב אני כן אבל מאיפה נייל יודע.
"נגיד וכן" עניתי לנייל שהסתכל עליי במבט שואל שהשתנה לחיוך גדול. נייל קרץ לי ואמר "חמוד אני יודע שאתה דלוק עליו. ראיתי איך אתה מסתכל עליו ואיפה אתה שם את הידיים יא שובב".
הסמקתי בטירוף, נייל ראה איך הלכתי עם לואי במסדרון ואת היד שלי בכיתה.
"נייל לדעתך יש לי סיכוי? הוא בכלל נמשך לבנים?" אמרתי בשיא הרצינות, אולי לואי חדש וחבר רק כמה ימים של נייל אבל הם הפכו לחברים מאוד קרובים.
"תבין" נייל אמר לי, "אתה יכול לשאול את לואי אסור לי לספר לך אני נאמן ללואי אבל תנסה להתקרב אליו. כולם סטרייטים עד שהם פוגשים בהארי סטיילס." נייל אמר לי ולראשונה בחיי ראיתי את נייל רציני. "אל תחשוב שאתה מעניין אותי כן?" הוא אמר מהר עם אצבע מאשימה. "אל תדאג נייל אתה יותר סטרייט מסרגל."
.........................................................................................................
אוקיי אז אפשר לראות שהארי רומז משהו כאן.
אבל איך איך לואי והארי יתקרבו?
מה יקרה? ומי יספר קודם על הרגשות?
זהו להיום אני באמת אשתדל לכתוב עכשיו את הפרק למחר ואולי יעלה מחר.
YOU ARE READING
He saved me - Larry Stylinson (עברית)
Romanceסיפור על לארי סטיילינסון - הוא נשמע מפה עצוב אבל זה פאנפיק שמח שנגמר טוב☺️ * מכיל התעללות * זוגיות * פגיעה עצמית * המון לארי *תכנים גסים התחלה: 24.2.2021 סיום: מתעדכן