Lastig Broer.

31 0 0
                                    

Ik was bezig met m'n make-up terwijl mijn broer Thijs van 16 naar binnen rent ( ik ben 14 btw). "Kuhuut! Thijs m'n make-up,!" Ik keek in de spiegel en zag een rade streep op mijn kin van de lippenstift. "HAHA, I don't care. Maareh je moet me helpen. Ik moet het huis uit. Naar Lisanne bij maccie. Ze is boos op me." Ik draai me om en probeer ondertussen de rode streep weg te vegen. "Lastig broer. Mamabeer gaat boos worden." Ik draai me terug naar de spiegel. "Waarom is ze eigenlijk boos?" Ik keek in de spiegel naar mn broer terwijl ik verder ging met mn make-up. "Jaah... Ikkeh... D'r zit een nieuw meisje in m'n klas en ik ging beetje floten enzo. Kan geen kwaad toch? Maareh waar ga jij naar toe?" M'n broer het playertje. "Verander niet van onderwerp! Ik heb een schoolfeest btw. Je bent echt een badass. Zeg tegen mama dat jij me brengt naar school en dan kan je gelijk door naar de Mac." Ik keek in de spiegel naar m'n broer. Hij keek blij. Ik hou ervan als ik mensen kan blij maken! "Dankje zus je bent de beste." Thijs gaf me een kus op m'n wang. Beetje jammer. "Enneh als iemand je lastig valt moet je me belle ja? Ik slaan hm op z'n bek." Beetje jammer dat hij mijn blijdschap moet verpesten. "Pff, doe rustig, ik ga gewoon met vrienden."

M'n broer had me afgezet en een uur erna weer opgehaald! Wtf waarom!? Blijkbaar had hij zusterliefde nodig want Lisanne had het uit gemaakt. Eigenlijk verdiende hij dat wel. We gingen naar de maccie, Thijs nam gelijk een heel voordeel menu, ik hoefde alleen maar een macflurry. We waren rustig aan het eten maar ineens hoorde ik gesnik. "Waarom is ze bij me weggeaan Fen?" Oh nee... "Tjaa, blijkbaar heb je vaker zoiets geflikt anders had ze het niet uitgemaakt. Je moet daar echt mee stoppen Thissie. Je kan nu best flowen met die nieuwe meid maar als Lisanne daar achterkomt ben je ook die nieuwe kwijt. Nee ff rust van meisjes. Ga met je boys naar het skatepark ofso." "Fenna, niemand skate meer. Niemand speelt meer buiten. Alleen basisschoolkids." "Nou sorry hoor, ga dan chillen ofso." Bruh, ik deed het weer niet goed hoor. Wilt hij weten wat ik vind en dan zeg ik het verkeerde. "Fen, ik ga maar even afstand nemen van meisjes denk ik." OH EM DJIE. Ik kan er zo niet tegen als hij zo doet! IK GA EEN KUSSEN OP ZN HOOFD DRUKKEN VANNACHT TOT DAT HIJ NIET MEER BEWEEGT! AAAARRRGHHHHHHH. "Ja, goed idee. Zou ik ook doen." "jij begrijpt me Fen, thanks... Kom we gaan naar huis. Ik ben moe." (21.48) "okey." BRUH. Hij gunt me ook niks. HET IS WEEKEND! FEEST! Waarom denkt hij alleen maar aan zichzelf! Ik wil uit het raam springen nu. BBRRUUHH.

$ $ $ $ $ $ $ $ $ $

Dit is dus mijn eerste verhaal! Ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden. Ik heb nog allemaal ideeën in mijn hoofd. Eigenlijk kon ik dit hoofdstukje wel weglaten maar oke. Dit is een intro. Als je nog ideeën hebt vertel ze! Altijd welkom. Dit is ook misschien een beetje kort. Maar ik typ het allemaal via mijn iPad! Ik zorg ervoor dat er meer hoofdstukken komen en snel! Doei x Naomi

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 16, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Well F*** you!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu