S: Witam was w dzisiejszym odcinku kącik kulinarny u Seungmina! W dzisiejszym odcinku będziemy gotować parówki!
F:A parówki nie są za proste?
S: Kamerzysta, ty nie pouczaj wirtuoza kuchennego jak ma tworzyć swoje dzieła!!!
F: Ok, ok tylko nie bij...
S: Przepraszam was za mojego nie posłusznego kamerzystę. Więc najpierw wlewamy 450ml wody z kranu.
F: No a z czego innego- szepną
S: Przepraszam na moment.- Seungmin znika z kadru kamery z nożem w ręku.
Za kamery słychać krzyk Felixa- Co ty robisz!!! Po co ci ten nóż!!
S: Nie uciekaj mi tu nic ci nie zrobię, tylko trochę pokiereszuję!!
F: Pierdol się!! Changbin ratuj!!- Słychać głośny huk i stłumiony głos.
S: Jak już nikt nam nie będzie przeszkadzał to możemy dodać szczyptę soli tak przynajmniej pół łyżki. Następnie wrzucamy parówki do gotującej się wody i czekamy. - Seungmin zaczął tańczyć do goods menu. Zatracając się w tańcu nie zwrócił uwagi na zachowanie Felixa który próbował zwrócić jego uwagę na dym.
S: Kurwaaa!!! Felix czemu nie mówiłeś że się pali!!! O nie moje paróweczki!!!
S: Wracamy po krótkiej przerwie technicznej jak widzicie moje parówki wyszły bez żadnego problemu.
F: Idioto prawie nas zabiłeś!!
S:Morda! Mam cię znowu związać.- Felix zamilkł.
S: Jeżeli wam się podobało to zapraszam do komentowania tego odcinka oraz pisania propozycji potraw jakie chwielibyście zobaczyć w następnym odcinku. Żegnam Seungmin.
Ogłoszenie!
W tym odcinku nie ucierpiał żaden komar. Do widzenia.
Wyszło dobrze mi się podobuje.
CZYTASZ
Kącik kulinarny Seungmina
HumorTo tak,tu będzie kuchnia według Seungmina, będzie śmiesznie (a przynajmniej spróbuje). Może kiedyś coś innego tu będzie zobaczymy.