Giriş'⁰

400 29 33
                                    

"Ee Seokjin, beni çağırdın ne yapacağız bu kafede?"

Genç adam durdu, söylemek istediği şey karşısındaki adamı çok yaralayabilirdi ama artık içinde tutamıyordu.

"Senden ayrılmak istiyorum."

Taehyung, sevgilisinin aniden söylediği bu şeye gülmüştü.

"Şakanın sırası değil, neden geldik buraya?"

"Ben ciddiyim Taehyung. Artık senden hoşlanmıyorum."

Taehyung bir anda gelen bu itirafa karşı neye uğradığını şaşırmıştı.

"Bunun arkasında bir şeyler var değil mi? Ailen biseksüel olmana kızmıyor Seokjin. Aksine senin arkandalar. Neden benden ayrılmak istiyorsun?"

"Uzun zamandır bir kızla çıkıyorum."

Taehyung'un dünyası işte o zaman yıkılmıştı.

Ne yapacağını bilemiyor, sadece deli gibi ağlamak istiyordu.

Taehyung zar zor nefes alarak konuşmaya çalıştı. "Dün, dün çok iyiydin bana karşı. Birlikte gülerek film izledik. Dün öpüştük biz Seokjin, şaka yapmıyorsun bana değil mi?"

Seokjin'in ciddi duruşu Taehyung'u bir kez daha düşündükleri hakkında yanıltmıştı.

"Sen, sen aşağılık herifin tekisin. Uzun zamandır başkasıyla çıkıyorsun ama beni öpüyorsun. Kalbin başkasında ama bana seni seviyorum diyorsun. Bana da o kıza da yazık ediyorsun. Senden nefret ediyorum."

Taehyung bir hışımla kafeden çıktı ve arabasına bindi. Kafede hiç bu kadar kısa duracağını düşünmüyordu.

Gerçi o Seokjin'in ona yalan söyleyeceğini, onu aldatacağını da düşünmüyordu.

medya mood LSMXKXLLDMSÖSÖ
angst yazmak zor iş sürekli ağlıyorsun.

heather ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin