Bylo to strašně hektické ráno. Layla je vzbudila už v šest a velmi nadšeně jim vběhla do ložnice a s uši trhajícím ječením křičela, že už je tu ten skvělý den. Draco ji sice vzal k sobě do postele, aby ještě spala, ale to zabralo na deset minut. Pak ta malá rozumbrada ve svých výstupech pokračovala.
V šest dvacet to Hermiona už nevydržela a odešla připravit snídani. Mezitím se Draco pokusil Laylu vykoupat, ale podle všeho velmi neúspěšně, protože se do kuchyně dostavil zmáčený od hlavy k patě. A Layla zpola umytá a zabalená v župánku tančila hned za ním. Hermiona dala Dracovi jeho kafe a sama se s Laylou odebrala do koupelny. To, že se jí povedlo Dracovu dceru vykoupat a úspěšně obléct, to byl její jediný úspěch toho rána. Úspěch, za který ji chtěl její manžel vlastnoručně zaškrtit.
Oblečenou holčičku posadila na Dracovu postel a začala balit poslední věci. Velmi rychle se přesunula do Laylina pokojíku a nekompromisně jí vyházela z kufrů ty věci, které si tam přes noc nasyslila a které přirozeně na pět dní dovolené absolutně nepotřebuje. Její neústupné chování se neshledalo s pochopením u Layly, která začala fňukat. To okamžitě přivolalo Draca, který po pár vteřinách situaci velmi dobře pochopil a k Hermionině radosti se postavil na její stranu.
To ale mělo za následek, že se Layla rozplakala a utekla do jejich ložnice, kde se zamkla. Oba se báli použít na dveře jakákoliv kouzla, kdyby byla Layla těsně za nimi, takže jak dva idioti stáli před vlastní ložnicí a pokoušeli se tu rozmazlenou holčičku přemluvit, aby jim otevřela. Neúspěšně, samozřejmě. Po mnoha neúspěšných pokusech se Hermiona neprozíravě osočila na svého muže, že má nevychované dítě. Zcela překvapivě to k ničemu nebylo, jen se od něj dozvěděla, že je nevychované od té doby, co s nimi ona bydlí v jedné domácnosti. Hermiona syčela a prskala argumenty, ale Draco ji úspěšně ignoroval, takže to po pár minutách vzdala. Měli zde mnohem větší problém, dostat se k té malé, ať už je vychovaná nebo ne. A to byl skutečně oříšek.
Definice šílenství je údajně to, když člověk dělá pořád to samé a očekává jiný výsledek. Oni dvacet minut při stejném snažení očekávali, že se před nimi při každém dalším pokusu dveře ložnice jako kouzlem otevřenou. Jejich vytrvalé, leč neúspěšné snažení narušila návštěva. Překrásné rodinné ráno totiž samozřejmě nemohlo být úplné bez povedené partičky Dracových přátel, kteří se v půl osmé dostavili do bytu letaxem. Že byli šokovaní, když spatřili Malfoyovi stát před dveřmi vlastní ložnice, jak mile promlouvají k Layle a s lehce hysterickým podtónem ji prosí, aby vylezla ven, to ani zdaleka nepopisovalo realitu.
Ovšem protože hlavou celého plánu je Pansy Parkinsonová, údiv netrvalo dlouhou. Rázná černovláska zavelela a každý se chopil své práce. A pak to šlo všechno velice rychle. Blaise s Kirou si vzali na starost balení Laylina kufru. Theodor se zhostil role prosící osoby za dveřmi ložnice a k nesmírnému údivu manželů Malfoyových dívku po pouhých pěti minutách přemluvil, aby dveře otevřela. A Pansy zase organizovala mladé novomanžele, protože ti byli ještě zmatenější než jejich malá svěřenkyně.
„Do sprchy, Grangerová. Ty si běž sbalit kufr, Draco," houkala Pansy nekompromisně rozkazy. Ovšem nejen oni se stali oběťmi jejích vojenským příkazů, došlo i na ostatní členy party. „Theo, ty se postarej o Laylu, chudák musí mít po té příhodě v ložnici šok. Kiro, Blaisi, pohněte s tím balením, copak je na tom snad něco těžkého? Jsme pozadu oproti časovému harmonogramu, drahoušci, tak pohněte kostrou, vy lenoši." Nikdo si nedovolil odporovat. Pansy jako generál měla nezpochybnitelnou autoritu.
Mezitím co bývalá zmijozelská královna jedním dechem komandovala svého muže, Blaise a Kiru, tím druhým instruovala Draca s Hermionou ohledně nadcházející svatební cesty.
ČTEŠ
Ani spolu ani bez sebe
FanficZachránit Malfoyovu dceru? Ano, znělo to jako dobrý plán. To však ještě netušili, co všechno je čeká. Když dvakrát rozvedený Draco Malfoyi požádá o pomoc životem zničenou Hermionu Grangerovou, vznikne manželství, které může vést k neuvěřitelnému ú...