33 《 Veszekedés 1.》

3.6K 102 18
                                    

Fél kilenc van és itthon mindenki be van zsongva. Még mindig abban a nadrágban és felsőmbe vagyok, mint pár órája.

- Biztos nem akarsz...- szólalt meg a bátyám, de csengettek.

- 1 nem. 2 nem engedsz fel senkit az emeletre. 3 be lesz zárva az ajtóm . 4 néha lejövök és senki sem csinálhat képet rólam- soroltam az elvárásaimat emit már pár órája nyomok beléjük.

- Megértettük elsőre is- mondta Nathan aki mostanában sokelviselhetetlen megjegyzést tesz amitől a falra tudnék mászni. Vagy lehet annyi erővel őt tudnám átrepíteni a világ másik felére.

Egy szemforgatással lerendeztem külsőleg, de belül ha Nathan tudná már rég befejezte volna.

- Én még nem rúgtam be és most se szeretnék- mondta Alice.

- Nyugi, ha a bátyámról van szó akkor be fogsz- mosolyogtam rá.

Liamre néztem akinek a szemöldöke az egekben volt. Elnevettem magam, vicces volt, ahogyan Liam félti a húgát. Az említett lány pedig elpirulva indult meg a konyhába. Ericre néztem ő pedig rám aztán megvonta a vállát.

- Hát jó akko- csengettek, de senki sem mozdult meg- kinyitom- mondtam és unottan az ajtóhoz mentem. Lenyomtam a kilincset és kitártam az ajtót. Sandra óriási nagy mosollyal köszöntött aztán az öltözékemre nézett és elfehéredett.

- Ez meg mi?- kérdezte és bejött.

- Én nem búlizok mondtam már- raktam be az ajtót.

- És én egyedül leszek így- mutatott az öltözékére. Fekete miniszokny, élénk kék újjatlan felső ami tökéletesen passzolt a szőke hajához ami egyenes volt. Fülbevaló a fülében, nyaklánc a nyakán, karkotő a karján.

- Kinek öltöztél így ki?- kérdeztem.

- Magamnak- nevetett és a nappaliba ment. - Sziasztok- köszönt és leült. - Mikor jönnek a többiek?- kérdezte.

- Most írt az egyik haverom, hogy pár perc és itt is van- mondta a seggefj. Oh így fogom hívni, A Seggfej. És még tökéletesen passzol is rá.

És tényleg így volt az emberek sorra jöttek én pedig felmentem a szobámba. Elkezdtem sorozatot nézni Netflixen ami alapjáraton nagyon jó, de nem akkor mikor lent alattam zene szól max hangerőn és üvöltöznek. A telefonomhoz nyúltam és görgetni kezdtem az instát aztán a tiktokot természetesen ezeket mind füllhalgatóval. De még így is lehetett mindent hallani.

Gyorsan kibontottam a hajam és lementem. A konyhához, hogy eltudjak menni kb. ötszáz emberen kelett keresztül vágnom. Ahogy sikereson eljutottam oda megláttam Inezt. Szerintem nem kellett sokat gondolkozzatok, hogy milyen düh futott át a testemen. Mit keres itt az otthonomba? Ki hívta meg? Ezeket a kérdéseket gyorsan meg is válaszolta valami vagy épp valaki. Nagy levegő be és ki be és ki. Nyugtattam mag nehogy itt tömeg gyilkolás legyen.

- Az komoly- mondtam és elkezdtem keresni Sandrát. Nem messze volt tölük, király.

Elkezdtem felé menni, de mikor elhaladtam Inez mellett tett egy cinikus megjegyzést.

- Juj ha neki ez a búli szerkója nem szeretném meglátni a szekrényét- mondta nevetve.

Nyugi Nan, nyugi nem akarod megtépni. Pont elmentem elöttük és felnevetett Nathan. Megláttam Liamet aki épp felém jött. Ahogy mellém ért megfogtam a kezét és kirángadtam. Nem érdekelt, hogy Sandráért mentem ő most tuti féltékennyé akarja tenni Ericet.

- Hé csajszi mizú?- kérdezte- Jézus hideg van- mondta vacogva.

- Tényleg na nem mondod?- flegmáztam, de aztán belegondoltam és nem ő a hibás és nem kellene vele így beszélnem- Bocsi nem akartam csak- halkultam el.

Bátyám Legjobb HaverjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora