Tik atsibudusi parašiau Luke:
Tes
Labas rytas! :) Kada tu ir tavo draugai laisvi?Luke
Ir tau labas :) Mes laisvi po piet per repeticiją. Atsiūsiu adresą.Tes
OK. Būsiu :)Atrašius šokau iš lovos ir nubėgusi po dušu apsirengiau. Greit susišukavau ir pavalgius pusryčius. Tada pasiekiau tašę ir išdūmiau pro duris į vaikinų namus. Įsėdau į savo mašiną ir užvedusi variklį paspaudžiau gazo pedalą. Pasistačiau mašiną ir paskambinau durų skambutčiu. Duris atidarė kuo žvaliauskas Niall.
- O sveikutė!,- ir apsikaqbino,- Užeik.
- Ačiū,- šypsojausi.
- Taigi kokie vėjiai tave čia atpūtė?
- Tiesiog atvažiavau aplankyti.
- Puiku! Pusryčiausi?
- Ne. Jau pavalgiau.
Tada iš už kampo išlindo kiti vaikinai, bet tik ne Harry.
- Labas!,- visi suriko, bet Lous garsiausiai kas mane prajuokino.
- Sveiki,- nusijuokiau, o jie visi apkabino mane,- O kur Harry?
- Ak taip. Jis išvažiavo darbo reikalais. Vakare jis važiuos į savo namus, o paskui parvažiuos čia arba liks nakvoti ten,- paaiškino Lous.
- Ou... Aišku... Taigi... Ką veiksit...? Šiandien?
- Nieko,- visi kartu pasakė, o tada nusijuokė.
- O tai gerai! Jei norit galit su manim važiuoti pas mano draugą kuris nori mane supažindinti su savo grupės nariais ir draugais...
- Būtų šaunu!,- sušuko Lous.
- Okay tada parašysiu Luke, kad atvažiuosiu ne viena,- sumaigiau telefono mygtukus,- eikit renktis, nes išvažiuojam po...,- pažiūrėjau į laikrodį,- 5min. Sėkmės spėti,- nusijuokiau ir nubėgau iki mašinos.
Įsėdusi į mašiną gavau nuo Luke sms žinutę su adresu. Įsivedžiau jį į GPS navigaciją ir toliau laukiau vaikinų. Po gerų 5min. jie jau sulipo į mašiną ir laukė kol pajudėsim iš vietos. Važiavom kokias 20min. tai tikrai. Ir po kiek laiko pagaliau privažiavom didelįnamą prie jūros.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fiksi Penggemar* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...