Byl krásný večer les hořel modrým plamenem a na bojišti stál Endeavador proti Dabimu. Barák, který je kousek od boje je zápalený a rodina v něm už nejspíše mrtvá. Z ničeho nic se objevil Kurogiri a vzal Endeavadora spolu s Dabim někam, ale nikdo zatím neví kam. Právě se kouká celá třída 1-A na televizní noviny a tohle tam promítají. Co tak koukám Todoroki na sobě nedává znát, že by mu to nějak vadilo nebo spíš žádnou reakci na to nemá. Kdybych měla říct kam je dva Kurogiri odnesl tak by to nejspíše bylo k Lize záporáků do úkrytu a to z toho důvodu, aby mohli Endeavora vydírat. On je jeden a jich je nejmíň šest takže Endeavador nemá šanci, ale jak říkám je to jen můj předpoklad. Když už se bavíme o mě tak moje osobnost je tichá, milá, ale většinou i hodně výbušná. Mám pravé oko červené a levé oko černé, barvu vlasů mám černou, ale dva přední prameny mám tyrkysové. Křídla mám černé jako havran a barvu kůže skoro bílou jako stěna. To by o mě bylo asi vše a jdem dál sledovat scénu.
Ve zprávách dostali zprávu, že prý Dabi s Endeavadorem jsou v nějakém opuštěném skladišti. Souboj dále pokračoval a já bezvýznamně fandila Dabimu. Nebylo to poprvé co fandím záporákům, ale jejich schopnosti jsou v něčem lepší než ty co mají hrdinové. Trošku mě překvapilo, že můj odhad byl špatný, ale moje odhady většinou nelžou.
//pohled z třetí osoby na bojišti\\
Endeavador zaútočil na Dabiho, ale minul. Dabi toho využil, přeskočil Endeavadora a střelil mu trysku modrého ohně do zad. Endeavador se zapotacel a hned na něj zaútočil znovu a znovu, Dabi využíval Endeavadorových chyb a proto byl Endeavador rychleji unavený a nemohl sebou už skoro hýbat. Poslední střela od Endeavadora trefila Dabiho do ruky, kterou celou dobu střílel na Endeavadora. Dabi sykl, ale to už bylo slyšet jak se říti hrdinské posily. Liga záporáků se začala stahovat. Hrdinské posily pomohli Endevadorovi do nemocnice a hrdina číslo dva se bude zotavovat několik dní.
Nemohla jsem uvěřit, že Dabi skoro porazil Endeavadora, ale co Dabi? Je v pořádku? Není mu náhodou něco? Co jeho ruka? Mám tolik otázek na, který mi nikdo neodpoví, ale co když ano. No nic většina lidí z třídy 1-A šlo spát tak jsem si šla lehnout taky. V posteli jsem přemýšlela nad tím co kdybych navštívila Ligu. Oblečení na to, aby nepoznali, že jsem student mám takže bych to mohla udělat. Jedno, ale tady pořád zůstává co když by mě v oblečení co není ani školní uniforma, ani hrdinský oblek někdo viděl? Neměla bych co říct a to je ten problém. Nemám na co se vymluvit.
Čus lidi, vítám Vás u nové knížky. Tohle byl takový úvod do děje a taky bych chtěla podotknout, že začínáme s kámoškou psát od 3 série. Kámošky účet je @Creepy_Veru bude tam psát knížku Změna strany. Naše knížky budou propojené, ale každá píše za svojí vlastní postavu. Děkuji za přečtení a hvězdičku
Sayonara u další části
ČTEŠ
Výběr strany ×bnha×
FanfictionDívka jménem Katsumi Tokoyami je sestra Fumikage Tokoymiho. Má quirk černého ledu, dokáže tak jako Todoroki udělat led, ale má navíc to, že dokáže udělat z ledu i různé předměty co jsou stejné tvrdé jako diamant (nejtvrdší nerost). Jelikož je sestra...