🐱19🐱

403 31 8
                                    

🐱:Jimnie esti sigur?..
🐥:D-Daddy eu imi e flica de tine....
🐱:De ce puiule?
Stii ca Daddy nu îți va face rau vreodată..
🐥:Ațel baiat a la bătut pe Jiminie...
A zis ca daca ma opun va fi si mai lau...
🐱:Gata dovlecel acum eu sunt aici si voi mai permite nimănui sa se atingă de tine
🐥:Daddy plomite?
🐱:Promite solem.
🐥:Daddy poate sa îmbrățișeze pe Jiminie?
🐱:Desigur ca poate*spune si îl ia in brate*.

POV AUTOR
Dupa ce s.au mai liniștit Yoongi la predat pe Hoseok la poliție.
Ajuns acasă a gătit cina pentru el si Jimin,dupa au facut o baie plina cu spuma si multe atingeri si sărutări.
După ce au ieșit din baie s.au îmbrăcat în haine uscate si au merg in dormitor unde s.au pus in pat si au adormit.












































































⚠️Atenție⚠️
ACEST CAPITOLUL CONȚINE SMUT🔞💦
DACA NU VA PLACE NU CITIȚI
MULTUMESC!






Era trecut de 01:00 nopatea Yoongi dormea liniștit pana aude mici gemete..
Se intoarce cu fața  pe partea unde dormea Jimin si observa ca Jimin se tot foia prin pat cu  pătura între picioare.
Se ridică in sezut si aprinde feioza.
🐱:Jiminie?
🐥:D-da-dyyy
🐱:Jiminie te simti bine?
🐥:D-da-ddy lu Ji-min-ie îi este foarte caldddd.
Yoongi ridică pătură de pe el si se uita rusinos la membrul lui Jimin care statea drept.
🐱:Jiminie cred ca esti in călduri..
🐥:Daddy te rog ajuta.maa
Yoongi nu mai zice nmk si prinde membrul întărit al lui Jimin si incepe sa faca mișcări de sus in jos
Jimin gemea atat de tare incat îl facea pe Yoongi junior sa se trezească.
🐥:Daddyyy m-mai rep...
Incerca Jimin sa spuna dar gemetele nu prea îl lasau..
Yoongi am inceput sa frece si mai repede pana a început sa se aplece cu capul pana ia plasat un sărut pe varful membrului,dupa sa îl ia pe tot in gura,facea mișcări super rapide.
Jimin gemea si mai tare cand a  simțit limba lui Yoongi pe membrul sau.
🐥:Da-ddy eu v.rea.au sa ahhh
Incerca Jimin sa spuna.
Yoongi sugea si mai tare pana a simțit lichidul cald si putin sarat ca ia invadat gura,îl închite pe tot si dupa se ridică de pe Jimin pentru a se dezbraca si el.
Se pune iar pe Jimin si incepe sa îi sărute buzele cu pofta,îi mușcă buza de jos si in a doua secundă limba sa explora fara rușine gura rozaliului.
A corborat dupa cu sarutarile pe clavicula, gât, dupa pe piept si la final pe coapse.
La luat pe Jimin si la întors cu fata in perna si fundul in sus.
Ia despărțit fesele si incepe sa ranjeasca cand vede gaura strâmta si roz.
Îsi baga limba in acesta si incepe sa o explore si pe acesta.
Jiminie esti sigur ca vrei sa facem asta?*intreaba verziul*
D-da*raspunde rozaliul*
Si asta au c.am fost ultimele cuvinte pana Yoongi si a pus lubrifiant pe toată lungimea sa si a intrat foarte usor dar adânc in cel mic.
Jimin gemea si suspina  de durere .
Yoongi a așteptat ca cel tânăr sa se acomodeze cu mărimea sa.
Dupa cateva minute a început să se simte incet dar adânc si incet incet marea viteza,bine inteles la alegea rozaliului care gemea atat de frumos.

După 30 de minute ambi si au dat drumul cu un geamăt lung.
Yoongi in cel mic si Jimin le pat.
Dupa ce Yoongi a iesit din el a mers la baie de unde a luat niste prosoape ude si a mers sa îl curețe pe cel mic si dupa pe el.
S.au îmbrăcat iar in pijamale si dupa au adormit îmbrățișati.


631 de cuvinte.

Hei sper sa va placa capitolul.
Nush ce parere aveti de smut dar sper ca e ok.
Va țuc.
Bye💜



 TaeKook Hibrid🐰🐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum