H3

116 7 0
                                    

Toen iedereen was gesorteerd kon het feestmaal beginnen, het was heerlijk. Ik was aan het praten met de zussen Snape en Draco toen er opeens een meisje bij kwam zitten. 'Heyyyyy, hoe gaat het Draco?' Zei ze. Ik keek vragend naar Malfoy en hij keek terug met schaamte. 'Nu niet Pansy.' Zei Draco. ' Ugh, sorry hoor, was toch een normale vraag. O ja en voor ik het vergeet meisjes, hij is van mij!' Zei Pansy. 'Howly zei is toxic, vanwaar kennen jullie elkaar?' Vroeg Irene. ' Oh ik heb haar ontmoet toen ik mijn toverstok ging kopen, en jammer genoeg zit ze ook in Slytherin.' Antwoordde Malfoy.
Na het eten moesten we met professor Snape mee naar de leerlingenkamer. Het was een hele weg maar toen waren we er, ik ging naar binnen en zei 'wauw'
Nu was het tijd om kamers te verdelen, we moesten per 4 in een kamer. Ik deelde een kamer met de zusjes Snape en ik was heel opgelucht dat Pansy niet bij ons zat, ik zou het niet overleven.
Ik was ongelooflijk moe dus ik ging vrijwel direct slapen.

Ik werd wakker, het regende heel hard, maar dat gaf een rustgevend geluid. Ik keek naar de klok en zag dat het nog maar half 7 was. Moest ik nu blijven liggen of gewoon opstaan en me al klaarmaken, de eerste les was pas binnen anderhalf uur. Ik dacht na en besloot om maar gewoon op te staan. Ik stond op en ging naar de badkamer, ik draaide de douche open en ging onder het warme water staan.
Na een paar minuten gewoon het warme water over mijn lichaam te voelen, hoorde ik in de leerlingenkamer gestommel en kort daarna een pijnkreet. Ik zette de douche uit en kleedde me zo snel mogelijk aan, ik liep naar de leerlingenkamer en ik zag onmiddellijk wat er was gebeurd. Ik zag Draco op de grond liggen, er lag bloed naast hem. 'Draco! Gaat het? Heb je hulp nodig?!' Riep ik. 'Oh, mijn hoofd, zoveel pijn.' Antwoordde Malfoy. Ik besloot hem recht te helpen en onmiddellijk naar de ziekenzaal te gaan. Toen ik met Draco die aan mijn schouder hing binnenkwam, keek madame Pomfrey verbaasd. Ik begrijp haar wel het is de eerste echte schooldag en er is nu al een gewonde. 'Ga liggen Draco' Zei madame Pomfrey. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg ze. Ik keek naar Draco en wachtte op een antwoord. Ik dacht dat hij was gevallen maar ik weet niet zeker of dat klopt...

|Dit was deel 3 vergeet niet te stemmen en vanavond plaats ik deel 4!!
Xx||

THE STORY OF MY LIFE, AS A BLACK|| NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu