~Rain~

819 65 7
                                    

- Sabah erkenden kalkmıştım. Yüzümü yıkamak için banyoya yöneldim. Ve sonra geri gelip yatağın kenarına oturdum. Aklıma dün akşam Tom'a söz verdiğim geldi. Telefonumu elime aldığımda mesaj attığını gördüm;

T: Günaydın

Y/N: Günaydın

Y/N: Nerede buluşacağız?

T: Regent's Park' ta buluşabiliriz. Genellikle oraya giderim

Y/N: Tamam, ne de olsa tur rehberim sensin

T: Gerçekten güzel bir yer

Y/N: Öyle olduğuna eminim, teşekkür ederim

T: Rica ederim

T: Görüşürüz

Y/N: Görüşürüz

- Onu çok bekletmek istemediğim için hızlıca yataktan kalktım ve giyebileceğim uygun şeyler aramaya başladım.
Hazır olduğumda kapıyı açmak için o tarafa yöneldim ve çıktım ⬇️

Hazır olduğumda kapıyı açmak için o tarafa yöneldim ve çıktım ⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Parkın girişine geldiğimde etrafa göz gezdirdim. Onu görememiştim. Birkaç saniye sonra arkamda bir el hissettim. Bu sefer hızlı davranan ben oldum ve ellerimi hızlıca etrafına sardım. Oda aynı şekilde ellerini belime yerleştirdi. Birkaç saniye sonra ayrıldık.

Y/N: Hoşgeldin

T: Sende hoşgeldin

- Tom yalnız gelmemişti. Yanında Tessa'yıda getirmişti.

Y/N: Oh, Tessa'yıda getirmişsin

T: Evet, genelde birlikte yürürüz

Y/N: Gerçekten çok şirin

- Eğilip başını okşadım, iyi anlaşıcağımızı hissetmiştim.

T: Eğer tanıştıysanız artık gidebiliriz değil mi?

Y/N: Yoksa kıskandınız mı bay Holland ?

T: Ne? Tabiki hayır

- İkimizde birkaç saniye boyunca gülümsedik. Yavaş bir şekilde yürüyorduk. Parkın çevresinde 3 tur attıktan sonra saate bakmak için telefonuma baktım.

Y/N: Benim için bu kadar yeterli, 2 saat sonraki çekime yetişmeliyim.

T: Ah Peki, otele kadar sana eşlik edebilirim

Y/N: Eğer yapman gereken başka şeyler varsa seni tutmak istemem

T: Hayır yok ve zaten yolumun üstü.

Y/ : Pekala teşekkür ederim

- Bunu dediğimde sadece bana bakıp gülümsemişti. Birkaç dakika konuşmamıştık ardından sessizliği bozan ben oldum.

Y/N: Tessa'yı bende tutabilirmiyim?

T: Tabiki

- Dedi ve kırmızı tasmayı bana verdi.

T: Sıkı tutmalısın, bazen çok güçlü olabiliyor

Y/N: Tamam dikkatli olurum

Y/N: Ah, programın eline ulaştımı bilmiyorum, perşembe günü benimle bir çekimin var.

T: Ah hayır, henüz bakmamıştım ama buna sevindim

Y/N: Evet bende sevindim

- Otelin önüne geldiğimizde tasmayı uzattım.

Y/N: Teşekkür ederim, çok eğlendim bunu tekrarlamalıyız

T: Asıl ben teşekkür ederim, ne zaman istersen

- Vedalaştık ve ben otele girdim. Gelir gelmez yeniden hazırlandım, çünkü stüdyoya gitmem lazımdı. Hızlıca giyinip çıktım. ⬇️

- Otel resepsiyonundan bir taksi çağırmalarını istemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Otel resepsiyonundan bir taksi çağırmalarını istemiştim. Geldiğini söylediklerinde aşağı indim. Ve yola çıktım.

- Vardığımızda hızlıca indim ve asansöre yöneldim. 3 numaralı tuşa basarak beklemeye başladım. Çıkmam gereken kata geldiğimde hızlıca indim. Ve arka taraftaki odalara yönelerek bana ayrılanı buldum. İçeri girdim montumu ve çantamı bırakarak stüdyoya geçtim. Neredeyse tüm hazırlıklar bitmişti. Bende kamerayı ayarlamak için elime aldım. Hazır olduğumda hemen başladık.

- Bittiğinde saate bakmıştım 15:46 neredeyse 3 saat sürmüştü. Yorgunlukla kendimi stüdyonun dışındaki koltuğa attım. Biraz dinlenmek istiyordum. Ama yanıma gelen Sophie'nin sesiyle birlikte gözlerimi açmak zorunda kaldım.

S: Efendim, eğer kabul ederseniz alt katta röportaj için bekleyenler var

Y/N: Şuan çok yorgunum ama...Ah, tamam gelebilirler

S: Peki efendim, haber veriyorum.

-Yaklaşık 2 saat süren röportajdan sonra bitmiştim. Çok yorgun hissediyordum ve dahası galiba ateşim vardı. İstediğim tek şey otele dönüp uyumaktı. Odama yönelip kapıyı açtım. Ve hızlıca montumla çantamı alıp çıktım. Dışarı çıktığımda yağmur yağıyordu. Ayrıca tam olarak mesai çıkış saati taksi bulmam zordu. 45 dakikalık bir yürüyüşün ardından otele vardım. Sırılsıklam olmuştum ve ateşim olduğundan emindim. Doktora gidebilirim ama tanıdığım iyi bir yer olduğu söylenemez. Saat zaten geç olmuştu sabah birşeyler yaparım diyerek yattım.

- Gözlerimi açtığımda saat 14:36'ydı. Çekimlere yetişmek için 1 saatten az bir sürem vardı. Her yerimde korkunç bir ağrı vardı, biraz sesim kısılmıştı ve çok halsizdim. Ama bu çekimleri erteleyebileceğim anlamına gelmezdi. Hazırlanıp çıktım. Kafam hiç yerinde değildi sadece uyumak istiyordum. Bugün hava hâlâ aynıydı. Ama ben yine şemsiye almamıştım...

- 3 saatin sonunda çekimler bitti. Ciddi bir şekilde doktora gitmem gerektiğini düşündüm. Henüz kahvaltı bile yapmamıştım. Asansörün kapıları açılınca dışarıya doğru adımlarımı attım. Hava kararmıştı ve yine yağmur...
Bu sefer bir taksi bekleyecektim. Daha fazla ıslanırsam dahada kötü olurdum. Belki cadde de daha çok şansım olabilir diye düşündüm ve yürümeye başladım.

- En sonunda bir taksi gördüğümde hızlıca bindim. Ve otelin adını söyledim. Yaklaşık 15 dakika sonra otelin önündeydik. Ücreti verdim ve zorlanarak da olsa odama çıktım.

• o p h e l i a • Dream With Tom Holland •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin