„Pojď sem Naruto." řekl mírně Shikaku.
Naruro se ani nehnul, zůstal stát u dveří. Chladnýma očima přejížděl po lidech v místnosti a po stěnách.
Tohle nebude jednoduché. (Shikaku)
„Potřebujeme vědět všechno, úplně všechno. Máš spoustu informací a některé si možná ani neuvědomuješ."
Naruto se na něj podíval. Jeho oči měly ledově modrou barvu, už to nebyly oči plné štěstí a radosti. Zbyly pouze chladné oči, které neprozradily nic.
Poodstoupil od zdi a udělal tři kroky, pak se zastavil.
„Nic říkat nemusím, ani nechci." jeho hlas byl ledový, bez jakýchkoli emocí.
Je to až děsivá změna. Co se mu sakra stalo, že se takhle změnil. (Shikaku)
V tu chvíli už vedle Naruta stáli ANBU a chtěli ho chytit. Naruto je však překvapil svými rychlými reflexy a jednoduše se jim vyhnul. Ještě však nechodil dobře, a tak zavrávoral. A to byla jeho konečná. ANBU ho shodili na zem, Itachi Narutovi kleknul na záda a jednu ruku mu zkroutil mezi lopatky.
Tady není prostor pro to brát ohled na jeho zranění, Kyuubiho chakra může být nestabilní a nebezpečná. (Shikaku)Ani náznak bolesti. Jeho oči jsou naprosto chladné a bezvyrazné. Musel vědět, že k tomu dojde, když bude vzdorovat, ale je mu to jedno. Taky předtím odešel od zdi a udělal si tak více manévrovacího prostoru. Plánoval to? To je zajímavé. (Ibiki)
ANBU Naruta zvedli ze země, ruce mu drželi za zády a v předklonu s bradou drženou na hrudi ho dotáhli k židli.
Bylo vidět, že se Naruto snaží silou vykroutit, ale ANBU mu nedali příležitost. Přesto.
Je až podivně vklidu. Nebrání se na maximum, je to pouze vzdor? Zvláštní. (Ibiki)Naruto seděl na kovové židli. Ruce měl připoutané k opěrkám, nohy k nohám židle. Jeden z neznámých ANBU ještě uvázal Narutovi kolem pasu a opěradla židle hrubý provaz. Už se tak nemohl hýbat a fyzicky vzdorovat.
„Kde je Orochimarův úkryt?" zeptal se Shikaku.
Naruto nemluvil. Na jeho obličeji se rychle mihnul, úsměv? (Ibiki)
Shikaku se podíval na Ibikiho. Nikdo s tímhle způsobem úplně nesouhlasil, ale bylo nezbytně nutné získat určité informace. A poloha úkrytu Orochimara mezi ně nepochybně patřila.
Ibiki se napřáhl a dal Narutovi pěstí do obličeje.
Naruto se vůbec nesnažil ráně uhnout, nezatnul zuby, nezavřel oči.
Odplyvl si na zem krev a se stále stejně ledovým a necitelným výrazem se Ibikimu díval do očí. Pak se pohledem zaměřil na Shikakua.
„Nevím, kde je jeho úkryt." jeho hlas stále nebyl nejsilnější, ale již to nebylo pouze tiché šeptání, stále však byl poněkud ochraptělý, a ledově klidný. „K němu jsem se dostal v bezvědomí a pak už jsem měl stále zavázané oči."
Shikaku se zamračil, ale s odpovědí byl spokojený, Naruto neměl důvod lhát. Navíc, zavázané oči by vysvětlovaly, proč teď podle Tsunade špatně vidí.
„Co s tebou Orochimaru dělal? Jaké experimenty zkoušel? Jak došlo k oslabení pečetě?" Shikakův hlas byl klidný, ale bylo poznat, že mu tahle situace není zrovna příjemná.
Naruto zatvrzele neodpovídal. Stále se jen díval Shikakuovi přímo do očí, tím svým mrazivým pohledem. „Naruto, pokud nebudeš spolupracovat, nezbyde nám nic jiného, než z tebe ty informace dostat násilím." Žádná reakce.
Ibiki se napřáhl a udeřil Naruta znovu. Nic. Dostal další ránu. Něco ošklivě křuplo. Zlomil jsem mu nos. (Ibiki)
Narutovi z nosu, který se viditelně vychýlil ze své původní polohy, tekla krev, která odkapávala na jeho triko a dělala tam rychle se zvětšující červenou skvrnu.
Žádná reakce. Ani náznak bolesti. Co s ním je? (Ibiki)
„Byl s Orochimarem ještě někdo?" padla další otázka.
„Yakushi Kabuto."
Shikakua trochu překvapilo, že se mu dostalo odpovědi. „Kolik úkrytů má Orochimaru?"
„Minimálně šest."
„V kolikati z nich jsi byl?"
„V jednom."Jeden z neznámých ANBU zapisuje všechny zjištěné informace do svitku. A nejspíš i něco navíc, píše, i když odmítám odpovědět. (Naruto)
„Vedeš si dobře, nic jiného bych od tebe teď ani neočekával." usmál se Kurama.
„Díky, alespoň někdo mě bere takového, jaký jsem."„Jak Orochimaru potlačoval Kyuubiho chakru?" zeptal se Shikaku.
Neodpověděl. Na takovéhle otázky odpovídat nehodlám a nebudu.
Ibiki mu vrazil pěstí do obličeje. Už pokolikáté? Počtvrté?
Ale žádnou odpověď nedostane.
Další rána, tentokrát do břicha. Naruto zatnul břicho a lehce se sklonil, ne kvůli bolesti, spíše kvůli síle rány. Kdyby ta židle nebyla připevněná k podlaze, tak už by se určitě převrátila. V duchu se tomu pousmál. Musejí už být zoufalí, je vidět, že mi nechtějí ublížit, ale přitom ty informace chtějí. (Naruto)
„Takhle to nepůjde. Inoichi?" Shikaku se podíval na Inoichiho, který zatím celou dobu stál opřený zády o zeď.
Inoichi se postavil za Naruta. Pak dal ruku na jehi čelo a přenesl se do jeho mysli.
Tentokrát byli s Kuramou spolu.Narutovo podvědomí má podobu stoky? Bylo tomu tak vždy nebo se to změnilo, když byl u Orochimara? (Inoichi)
„Vítej." přivítal jej ledový hlas.
Inoichi zahnul za poslední roh a ocitnul se tak ve velké místnosti s klecí. Až teď si uvědomil, že je zem pokryta vodou, která sahá až po kotníky.
Naruto stál před klecí, ve které byl Kyuubi.
On si tu před ním jen tak stojí? Před takovou stvůrou, která před patnácti lety zničila téměř polovinu vesnice?! (Inoichi)
„Vím, že jsi přišel pro informace, ale ty nedostaneš." uchechtnul se Kyuubi.
On mluví?
Kyuubiho červené oči se na něj podívaly s pobaveným výrazem.
Co se to tady děje? On brání Narutovy vzpomínky?
Zkusil zapátrat Narutovou myslí. Kyuubi jej okamžitě zarazil.
„Nic se zjišťovat nebude, když Naruto nechce poskytovat informace, tak nebude."
S tím Inoichiho vykopli z Narutova podvědomí.Shikaku se podíval se zvednutým obočím na Inoichiho, kterému po tváři stékaly pramínky potu z námahy, která nepřinesla žádné ovoce.
Jen zakroutil hlavou. „Musejí mít s Kyuubim nějakou dohodu, protože brání Narutovou mysl."
Naruto se pousmál, byl to dost ošklivý úsměv plný škodolibosti.Před Naruta se postavil jeden ANBU. Složil potřebné pečetě a použil techniku obrácení času.
„Co se dělo po tom, co ses probudil u Orochimara?" začal se ptát.
Naruto se mu podíval do očí. „Nic vám neřeknu." řekl tiše.
S tím to ANBU vzdal, Naruto dokáže tuto techniku překonat.
Všichni byli velice překvapení, tahle ANBU technika je na vysoké úrovni a nedá se jen tak překonat.Teď byla řada na Itachim.
Naruto si na zem odplivnul krev.
Jeden z ANBU chytil Narutovi hlavu a otevřel mu pusu. Druhý mu mezi zuby vložil kožený řemen a pevně mu ho držel za hlavou. Nebylo výjimkou, že si lidé vážně poranili jazyk během Itachiho genjutsu.
Itachi aktivoval svůj mangekyou sharingan. Chvíli bylo v místnosti naprosté ticho a už to vypadalo na částečný úspěch. Ale pak...
„Tohe.... na m... jen tk.... fugvat nebde." zahuhňal do řemene.Chvíli se ještě zkoušeli ptát na různé otázky, které byly obvykle bez odpovědi. Občas se sice něco málo dozvěděli, ale nebyli ani o krok blíže k dění u Orochimara. Ibiki Naruta ještě několikrát praštil a zlomil mu ruku, ale pak to vzdali.
Od chvíle, kdy sem byl Naruto přiveden uplynulo několik hodin.
Otevřeli dveře a řekli Tsunade, že jsou hotovi.
Tsunade se Shizune Naruta ošetřily. Kushina by je nejspíš zabila, kdyby věděla, co všechno Narutovi udělali. Přesto to však musela tušit a Minato také.
Pak Naruta spíše dotáhly než dovedly zpátky na pokoj. Byl vyčerpaný z odrážení útoku na jeho mysl, odvrácení techniky obrácení času a Itachiho genjutsu. Přestože mu pomáhal Kurama, nová posílená pečeť blokovala Kyuubiho chakru téměř úplně, takže se spotřebovávala pouze Narutova chakra,a to v nemalé míře.
Když Kushina Naruta spatřila, podívala se na Tsunade opravdu hodně ošklivým pohledem. S Minatem Naruta podepřeli a pomohli mu do postele. Ještě viděl ustarané výrazy rodičů, než upadnul do neklidného spánku.
ČTEŠ
What Happened?
FanfictionHomofob? Táaaaahni. Děkuji. ^_^ PŘÍBĚH JIŽ KOMPLETNĚ VE 3. OSOBĚ je to o poznání čitelnější, významy vět zůstaly samozřejmě stejné, občas se však objevují lehké úpravy co se týče skladby vět Orochimarovi se zachce zkoumat pečeť, která drží Kyuubih...