היי!!!!
נכון התגעגעתם אליי??
אז כמו שהבטחתי הפרק הולך להיות כולו סמאט ויכול להיות שהוא יהיה קצר בגלל זה אבל אם יהיה ביקוש לעוד פרק אני אכתוב עוד היום או מחר...
תהנו!
פרק מוקדש לליזה המתוקית💖*-*-*-*-*-*-*-*-*
אזהרה!- הפרק יהיה סמאט מפורט! קריאה באחריותכם בלבד!
מי שלא רוצה לקרוא את זה הכל בסדר כי הוא לא מפספס שום דבר מהעלילה (חוץ מקטע אחד קטן בסוף) ויכול פשוט לחכות לפרק הבא.
סליחה עם יש טעויות לא היה לי זמן לעבור עליו*-*-*-*-*-*-*
נ.מ טאהיונג
הוא התחיל להתקרב אליי בעוד אני כמעט הופך להיות חלק מהדלת מרוב שנדבקתי אליה כלכך חזק.
"ק-וקי אני באמת רוצה להתקלח אני מצטער שנעלתי עליך וצבטתי אותך אבל בבקשה אל תעשה לי כלום אני לא רוצה עונש!" התחננתי אבל הוא חייך והתקרב יותר.
"אין לאן לברוח פרינסס.. אתה יודע שתהנה מיזה אז פשוט תקל על שנינו תוריד את הבגדים ותכנס למקלחת לבד, אני לא רוצה לעשות את זה כי אחר כך אתה תכעס עליי אז אני נותן לך אופציה לעשות את זה לבד כי אני לא הולך לוותר לך, אני קשה מידי בשביל זה עכשיו"
"ל-לא! אם אתה לא רוצה לעשות את זה כדי שאני לא אכעס עליך פשוט תצא מכאן כמו שנכנסת ותן לי להתקלח בשקט!"
"טוב אני מבין איך אתה רוצה שזה יהיה, ואני עוד חשבתי להקל עליך ולוותר על העונש אבל אתה לא משאיר לי ברירה" הוא אמר ונאנח.
"א-איזה עונש?"
"אתה נעלת אותי בחוץ וצבטת אותי... לא פתחת את הדלת כשביקשתי וצעקת עליי חשבתי ללכת רק על סיבוב אחד אבל כנראה שזה לא הולך לקרות עכשיו"
ועם זה הוא הוריד את הבגדים שלו והרים אותי על הכיור.
"נו קוקי בבקשה! אנחנו יכולים לעשות את זה אחר כך בבקשה!" אבל לא, הוא לא הקשיב וקרע את הבגדים מגופי.
הוא הלך אחורה קצת והסתכל עליי כמה שניות וחייך.
"אתה כלכך יפה פרינסס, זה גורם לי לרצות לעשות לך כלכך הרבה דברים, אני רוצה לדפוק אותך כלכך חזק עד שתשכח איך קוראים לך והדבר היחיד שתדע יהיה אני חודר אליך ומענג אותך כמו שרק אני יכול כי אתה שלי ורק שלי" הוא אמר ואני לא יכולתי שלא להסמיק.
הוא התקרב אליי שוב עם הראש שלו, לאט לאט, מתגרה בי.
תפסתי לו בצוואר ובמהירות הצמדתי אותו לנשיקה רטובה, יכולתי להרגיש את החיוך המסופק שלו כששפתיו זזו על שלי במיומנות, לפעמים אני חושב שהשפתיים האלה נוצרו במיוחד בשבילי כי הם מתאימות בשלמות לשפתיי.
הוא נשך וליקק את השפה התחתונה שליכבקשה לאישור ואני כמובן נתתי כי... מי אני שיעצור אותו?
הלשון שלו נכנסה לפה שלי ומילאה את כולו בתחושה נעימה של עונג, צמרמורות עברו לכל אורך גופי וגרמו לי להוציא קולות שקטים של עונג.
הוא שיחק עם הלשון שלי קצת לפני שירד קצת לקו הלסת שלי, מנשק ומלקק אותו ואז ללחי שלי, נושך אותה קצת וממשיך לאוזן שלי, נושך את הקצה שלה וגורם לי לגנוח.
הוא הרים אותי והלך לכיוון המקלחת, פותח את המים ומשעין אותי כנגד הקיר הקר עם פניי אליו לפני שירד לחזה שלי והתחיל לשחק עם הפטמות שלי, מלקק, נושך ומוצץ אותן.. הוא יודע שזה האזור הרגיש שלי ועושה את זה בכוונה, הרגשתי את היד שלו על הפיטמה השמאלית שלי ואת הפה שלו על הימנית לפני שהוא צבט ונשך את שתיהן באותו זמן, גורם לי לצרוח בהפתעה.
"אממ~ אהה~ ק-קוקי עוד~" גנחתי בעונג כשהוא ירד על הברכיים מול איברי ולקח את כולו בפה שלו
"אעאהההה~~" צרחתי כי הרגשתי קרוב
"ק-קוקי א-אני קרוב!" הרגשתי אותו מחייך ונושך קצת את האיבר שלי והשתחררתי בפה שלו.
"תירק את זה!" אמרתי אבל הוא חייך בהתגרות ובלע את הכל ולא שכח ללקק את השפתיים אחר כך.
"מממ~ פרינסס טעים" הוא אמר ואני הפכתי לעגבנייה.
הוא הפך אותי ככה שאני עם הגב אליו עכשיו.
YOU ARE READING
לילה מקולל(taekook)
Fantasíaמ-מי את-אתה ?" שאלתי מגמגם , לשניה הוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש ואז חייך חיוך ממזרי והתקדם אליי בעוד אני מתחיל לזחול אחורה " מי אתה לעזזל ומה אתה רוצה ממני" שאלתי שוב, צופה בחיוכו גדל " אתה תגלה ממש עוד מעט" הוא לחש וקולו העביר בי צמרמורת ממש לא נעי...